• Hey hey,

    Ik had een vraagje. Wie van jullie gebruik tampons tijdens de menstruatie?
    Ik snap niet echt goed hoe hij er precies in moet, ze zeggen schuin naar achteren, dan doe ik het maar het lukt gewoon niet. Op welke manier ik het ook doe. Aan het niet ontspannen zijn kan het niet liggen, want ik ben echt heel ontspannen. Kan iemand misschien echt goed uitleggen hoe het nou moet?

    Thanks,
    xxx

    Ik gebruik die dingen niet, bij mij werken ze niet. Ik gebruik gewoon maandverband. Dat gaat wel stinken trouwens, dus als je maandverband gaat gebruiken: regelmatig verwisselen.


    26 - 02 - '16

    misschien moet je hem een beetje vochtig maken?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Zoidberg schreef:
    Ik gebruik die dingen niet, bij mij werken ze niet. Ik gebruik gewoon maandverband. Dat gaat wel stinken trouwens, dus als je maandverband gaat gebruiken: regelmatig verwisselen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik gebruik ook maandverband. Tijdens de menstruatie heb ik het gevoel dat alles uit mijn lichaam moet en ik er dus niet iets moet inproppen. Ik heb dus geen idee hoe je precies een tampon inbrengt, maar normaal zit daar altijd een goede bijsluiter bij. Misschien wat internetresearch doen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Peculiaris schreef:
    misschien moet je hem een beetje vochtig maken?
    Already did :(

    Peculiaris schreef:
    misschien moet je hem een beetje vochtig maken?
    Dat zou ik dus niet doen, want een tampon zwelt op als je hem vochtig maakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Door dit soort dingen weet ik weer dat Quizlet een meisjesforum is.
    -sneaks out of this topic-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Avarosa schreef:
    Ik gebruik ook maandverband. Tijdens de menstruatie heb ik het gevoel dat alles uit mijn lichaam moet en ik er dus niet iets moet inproppen. Ik heb dus geen idee hoe je precies een tampon inbrengt, maar normaal zit daar altijd een goede bijsluiter bij. Misschien wat internetresearch doen?
    Ook al gedaan haha! Ben nu al best wel een tijdje ongesteld, maar wil echt graag over naar tampons

    Ik gebruik ook altijd maandverband, want tampons vind ik echt niet fijn. Aan mij zal je dus niet veel hebben. Misschien kun je via Google o.i.d. iets vinden?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Is it that hard :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Weinig mensen die die dingen gebruiken blijkbaar. :'D
    Ik vind het hygiënischer dan maandverband dus ik gebruik ze wel. En zorg er gewoon voor dat je in een goede houding zit of zo? :')

    Father schreef:
    Door dit soort dingen weet ik weer dat Quizlet een meisjesforum is.
    -sneaks out of this topic-

    Haha arme jij.

    En werkt het trouwens ook niet met die inbrengomhulsels?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zoidberg schreef:
    Ik gebruik die dingen niet, bij mij werken ze niet. Ik gebruik gewoon maandverband. Dat gaat wel stinken trouwens, dus als je maandverband gaat gebruiken: regelmatig verwisselen.


    16 - 09 - '17

    Hoezo "lukt" het niet? Doet het pijn? Is het te groot? Of heb je het idee dat je het ergens naar binnen loopt te drukken, waar het helemaal niet naar binnen kan? (in dat geval zit je bij het verkeerde gaatje te duwen)


    From these ashes, I will rise