• Hey hey,

    Ik had een vraagje. Wie van jullie gebruik tampons tijdens de menstruatie?
    Ik snap niet echt goed hoe hij er precies in moet, ze zeggen schuin naar achteren, dan doe ik het maar het lukt gewoon niet. Op welke manier ik het ook doe. Aan het niet ontspannen zijn kan het niet liggen, want ik ben echt heel ontspannen. Kan iemand misschien echt goed uitleggen hoe het nou moet?

    Thanks,
    xxx

    Ik gebruik tampons ja, maar ik heb echt geen problemen. Geen idee wat je fout doet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zoidberg schreef:
    Ik gebruik die dingen niet, bij mij werken ze niet. Ik gebruik gewoon maandverband. Dat gaat wel stinken trouwens, dus als je maandverband gaat gebruiken: regelmatig verwisselen.


    Father schreef:
    Door dit soort dingen weet ik weer dat Quizlet een meisjesforum is.
    -sneaks out of this topic-

    Haha, arme Mitchell! Krijg bijna medelijden met je. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik gebruik tampons alleen in de nacht, omdat ik anders doorlek, overdag gebruik ik maandverband.

    Ik heb de kleinste maat, gewoon mini. Als ik hem inbreng dan sta ik en zak ik een beetje door mijn knieën. Je moet je schaamlippen met je linkerhand een beetje uit elkaar houden en dan voorzichtig de tampon erin schuiven met je wijsvinger en dan best wel diep, anders zit hij niet goed. Je hoort hem niet te voelen.

    Anders kun je ook nog altijd op OB.nl kijken, daar staan ook filmpjes over het inbrengen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ^ Je weet dat het eigenlijk niet goed voor je is om 's nachts tampons te gebruiken?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    nerveus schreef:
    Ik gebruik tampons alleen in de nacht, omdat ik anders doorlek, overdag gebruik ik maandverband.

    Ik heb de kleinste maat, gewoon mini. Als ik hem inbreng dan sta ik en zak ik een beetje door mijn knieën. Je moet je schaamlippen met je linkerhand een beetje uit elkaar houden en dan voorzichtig de tampon erin schuiven met je wijsvinger en dan best wel diep, anders zit hij niet goed. Je hoort hem niet te voelen.

    Anders kun je ook nog altijd op OB.nl kijken, daar staan ook filmpjes over het inbrengen.
    Ik gebruik eigenlijk dan van die nachtverbanden. Die zijn echt oversized, maar ze zitten wel lekker om te slapen en dan lek je ook niet echt nog door om het zo maar even te zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik gebruik eigenlijk altijd tampons, zeker in de nacht , dat geeft toch een veel fijner gevoel vind ik, minder kans op doorlekken
    Ga op je hurken zitten, begin met de kleinste maat
    Als het de eerste keer niet lukt wacht dan even een kwartiertje voor je het weer probeert


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik gebruik die niet, hoef niet t idee te hebben terwijl ik ongesteld ben, dat ik een tampon neuk -,-


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    wel, als je jezelf ooit eens gevingerd hebt moet je in diezelfde positie je tampon inbrengen, en zo ver mogelijk duwen dat je hem niet meer voelt. Gebruik anders mini-maat?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Zoidberg schreef:
    Ik gebruik die dingen niet, bij mij werken ze niet. Ik gebruik gewoon maandverband. Dat gaat wel stinken trouwens, dus als je maandverband gaat gebruiken: regelmatig verwisselen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Parachutes schreef:
    ^ Je weet dat het eigenlijk niet goed voor je is om 's nachts tampons te gebruiken?

    Dat kan prima hoor. en OT: Gewoon duwen.


    :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    JamesPotter schreef:
    Ik gebruik tampons ja, maar ik heb echt geen problemen. Geen idee wat je fout doet


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    If it don't fit: use lube!
    No but seriously, ik faalde er ook in. It hurt. So yea, je kan proberen 'm zeg maar voor een deel in te douwen en dan een beetje schuin naar boven te mikken. Eventueel op de rug liggen en proberen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik gebruik ze niet, het zit voor geen meter, het kost veel te veel tijd en ik vind die luiers van een maandverband dan toch fijner :Y)


    Let it come and let it be

    Tampons heb ze één keer geprobeerd, daarna meteen opgegeven veel te veel gedoe.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Incedunt schreef:
    Tampons heb ze één keer geprobeerd, daarna meteen opgegeven veel te veel gedoe.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.