• Heey,

    lezen jullie ouders Harry Potter?
    Mijn moeder kijkt het niet en heeft er een hekel aan, maar had een vage bui en ging mijn boek voorlezen. Ze bleef maar volhouden dat het "Sevieruus Sniep" was, ik heb nog nooit zo hard gelachen x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn moeder leest het op dit moment :'D

    Mijn vader heeft vroeger 1 t/m 5 voorgelezen en toen ik zelf begon te lezen, heeft hij ze zelf ook nog gelezen (:
    Maar mijn moeder niet :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn mams houdt ervan om samen met mij en m'n broer Harry Potter flims te kijken.
    Maar lezen niet :'D

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 20:17 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik zeg ook altijd Sniep :'D
    Omdat ik, toen ik voor het eerst een Harry Potter boek las, niet wist dat het in het Engels Snape was :3


    Has no one told you she's not breathing?

    als hp op t.v. is moet ik smeken dat mijn pa niet zapt. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn ouders hebben ze allebei gelezen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn moeder las het voor toen ik nog klein was, 8/9 jaar geleden.


    Your make-up is terrible

    Mijn papa kijkt het wel, maar geen van beide leest het.
    Mijn nonkel wel


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn moeder heeft de boeken gelezen en de films gezien, mijn vader is er niet in geïnteresseerd (:


    Never run out of reasons to smile...

    mijn ouders houden ook erg van hp hoor! allr boeken gelezen en films gekeken!


    Obviously.

    Mijn vader en moeder hebben wel alle films gekeken. Mijn vader vind ze saai maar mijn moeder vindt ze mooi.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn vader leest geen boeken en mijn moeder heeft ze misschien wel gelezen. Zoiets als 1 in de 2 jaar, tijd geleden dan.

    M'n moeder heeft ze gelezen. En is nu alle dvd's aan het kopen. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Mijn oma is de Hongerspelen aan het lezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn vader kan niet goed lezen en mijn moeder vindt dat soort boeken verschrikkelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.