• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hebben op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.





    Users die Perciver shippen
    Square
    Newt
    Theodora
    NightVale
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Justified
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Trenzalore
    Creativity
    Meliuscule
    Exterminate
    SPECS
    Whitmore
    Scorpia
    Thysia
    Bridgit
    simonella
    KittyChan
    Gibbs
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Ailurophilia
    Puzzel
    Wunjo
    Dooddoenervo
    Firedemon
    Alley
    MistSnitch
    Splendida
    Facts
    Oblivisci
    Patrified
    Parachutes
    Chekov
    C0urage
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q


    Perciver fanart van Q'ers


    Polls op Q


    Quizzen op Q


    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van Newt op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Newt
    Perciver vragenlijst - Vragenlijst van Martenvilijn
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver



    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 21:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Thanks. Ik stikte bijna in mijn aanmaaklimonadeijsthee. :')



    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Hihihi.

    Hij zou maar al te graag hebben dat Oliver over zijn lamp wrijft!



    Ik hoop voor iedereens geestelijke gezondheid (pun seriously not intended) dat Percy's familie zich op dat moment niet in dezelfde kamer bevindt. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik hoop voor iedereens geestelijke gezondheid (pun seriously not intended) dat Percy's familie zich op dat moment niet in dezelfde kamer bevindt. :')

    Owh shit, waarom heb je dat nu pas gezegd.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 19:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    Ik hoop voor iedereens geestelijke gezondheid (pun seriously not intended) dat Percy's familie zich op dat moment niet in dezelfde kamer bevindt. :')


    Hahah, I'm not that perverted :')

    Oh dear, gisteren kreeg ik opeens dit idee:
    Sleeping Beauty AU: Wanneer de toverwereld bedreigd wordt door een losgeslagen Death Eater, besluiten moeder en vader Wood hun geliefde zoon Oliver naar de Muggle wereld te sturen. Omdat ze hem echter niet volledig onbeschermd willen laten, sturen ze de drie Fairy God Wizards Bill, Charlie en Percy Weasly met hem mee. Toch is er maar één van de drie de het vertrouwen van de jonge Oliver weet te winnen, tijdens hun verblijf in een verlaten boshut.

    Ik vind het zo slecht dat t weer goed is :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Hahah, I'm not that perverted :')

    Oh dear, gisteren kreeg ik opeens dit idee:
    Sleeping Beauty AU: Wanneer de toverwereld bedreigd wordt door een losgeslagen Death Eater, besluiten moeder en vader Wood hun geliefde zoon Oliver naar de Muggle wereld te sturen. Omdat ze hem echter niet volledig onbeschermd willen laten, sturen ze de drie Fairy God Wizards Bill, Charlie en Percy Weasly met hem mee. Toch is er maar één van de drie de het vertrouwen van de jonge Oliver weet te winnen, tijdens hun verblijf in een verlaten boshut.

    Ik vind het zo slecht dat t weer goed is :')

    Oh God, die vind ik echt goed. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Nog zes dagen en een aantal uur tot het begin van NaNoWriMo, dus kom ik weer om prompts bedelen. ^^

    Het doel van NaNo is, zoals veel mensen inmiddels wel zullen weten, om 50.000 woorden in één maand te schrijven. Vorig jaar heb ik daarvoor voornamelijk Perciver AU's geschreven, en dat is precies wat ik dit jaar weer van plan ben. Hier staat nog wat uitleg over onder andere wat een AU is, mocht iemand in de war zijn, maar het punt is dus dat ik graag ideeën wil. Ik heb natuurlijk zelf ook al wat plannen, maar ik hoop eigenlijk op net zoveel voorstellen als vorig jaar.

    Ik zal (bijna) alles overigens in dezelfde story als vorig jaar posten, dus dit is het juiste moment om een abo te nemen of verwijderen. (En hier is het topic van vorig jaar rond deze tijd, btw.) :'D


    So, hit me, please. (bloos) Magisch, non-magisch, crossover, crack, angst, ultieme fluff: alles is oké, als het maar een AU is (op wat voor manier dan ook) en Perciver een hoofdrol kan spelen. Ik kan nooit iets beloven, maar ik zal in ieder geval zoveel mogelijk dingen proberen te schrijven.


    Ik doe zelf ook mee aan NaNoWriMo voor de eerste keer^^ kei-spannend natuurlijk... Ik heb al een lijst gemaakt met een verhaal dat ik echt wil afschrijven en enkele one-shots, waaronder ook een Perciver. en plotlijnen en zo...

    Slecht nieuws trouwens, twee weken geleden ben ik erin geslaagd om al mijn documenten te wissen, waaronder dus ook die Perciver-one-shot waar ik aan bezig was... Ik wil hem dus opnieuw schrijven mits enkele aanpassingen tijdens NaNoWriMo...


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Theodora schreef:
    (...)

    Hahah, I'm not that perverted :')

    Oh dear, gisteren kreeg ik opeens dit idee:
    Sleeping Beauty AU: Wanneer de toverwereld bedreigd wordt door een losgeslagen Death Eater, besluiten moeder en vader Wood hun geliefde zoon Oliver naar de Muggle wereld te sturen. Omdat ze hem echter niet volledig onbeschermd willen laten, sturen ze de drie Fairy God Wizards Bill, Charlie en Percy Weasly met hem mee. Toch is er maar één van de drie de het vertrouwen van de jonge Oliver weet te winnen, tijdens hun verblijf in een verlaten boshut.

    Ik vind het zo slecht dat t weer goed is :')


    Charlie, natuurlijk! :Y)
    Nee, haha, het klinkt geweldig. Ik heb het op mijn lijstje gezet. Ik moet dan alleen wel eerst de Disney film eens kijken, denk ik, want die heb ik nog nooit gezien.



    Florreke schreef:
    (...)

    Ik doe zelf ook mee aan NaNoWriMo voor de eerste keer^^ kei-spannend natuurlijk... Ik heb al een lijst gemaakt met een verhaal dat ik echt wil afschrijven en enkele one-shots, waaronder ook een Perciver. en plotlijnen en zo...

    Slecht nieuws trouwens, twee weken geleden ben ik erin geslaagd om al mijn documenten te wissen, waaronder dus ook die Perciver-one-shot waar ik aan bezig was... Ik wil hem dus opnieuw schrijven mits enkele aanpassingen tijdens NaNoWriMo...


    Dat van de gewiste documenten klinkt echt heel erg rot, maar de rest een stuk beter. Leuk dat je meedoet (en een extra hoera voor meedoen met Perciver) en alvast succes. ^^
    Er is ook een NaNo topic op Q, trouwens. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat leuk dat er hier op Q ook een topic is, maar bij nader inzien ga ik me daar niet op bezighouden. De reden is dat ik al bezig ben op Dreuzels.com, en twee sites wordt véél te druk... In elk geval, ik duim voor jou dat je de 50k haalt xD


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig van me laat horen guys, ik heb echt geen tijd, school neemt al mijn tijd in beslag, ik kan niet eens gaan sporten.=( Ik heb zin om op te geven.


    You were born original, don't die as a copy.

    Florreke schreef:
    Wat leuk dat er hier op Q ook een topic is, maar bij nader inzien ga ik me daar niet op bezighouden. De reden is dat ik al bezig ben op Dreuzels.com, en twee sites wordt véél te druk... In elk geval, ik duim voor jou dat je de 50k haalt xD


    Er is op Dreuzels.com ook een Perciver topic? :o
    Haha, ik googlede ernaar en een van de eerste dingen die ik vond was dit, volgens mij een berichtje van jou: "Op een andere verhalensite waar ik op zit (Quizlet.com), is er een kleine maar hardnekkige fanbase van Perciver." Klein, maar hardnekkig. Dat bevalt me wel. :Y)
    We zijn .nl trouwens. Dat is wel belangrijk, want .com is een site om woordjes te leren. :'D



    SPECS schreef:
    Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig van me laat horen guys, ik heb echt geen tijd, school neemt al mijn tijd in beslag, ik kan niet eens gaan sporten.=( Ik heb zin om op te geven.


    Aww, poor you. Het viel me al op dat je er opeens zo weinig was, ook op Q in het algemeen. (no_chears) Als je ergens over wilt praten (of gewoon zeuren, dat kan ook opluchten) zijn mijn gb en pb open.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hooi! (:

    Het is alweer een laaaaaaaaaaaaaaaaange tijd geleden dat ik mij hier bevond. Hoeist met iedereen? Nog wat gePerciverd? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Hooi! (:

    Het is alweer een laaaaaaaaaaaaaaaaange tijd geleden dat ik mij hier bevond. Hoeist met iedereen? Nog wat gePerciverd? :p

    Ja, ik ben bezig met m'n verhaal te vertalen, en ik denk dat de rest ook wel veel percivert.

    Dat zou trouwens een leuk werkwoord zijn, perciveren (maar dan zonder de hoofdletter, anders ziet het er zo raar uit. Ben ik trouwens de enige die Perciver de hele tijd met Pervert verwisselt? :'D)

    perciveren

    Ik perciver
    Jij percivert | perciver jij?
    Hij/zij/men percivert
    Wij perviceren
    Jullie perciveren
    Zij perciveren

    Ik/jij/hij/blablablabla heb/heeft/hebben geperciverd

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 22:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Er is op Dreuzels.com ook een Perciver topic? :o
    Haha, ik googlede ernaar en een van de eerste dingen die ik vond was dit, volgens mij een berichtje van jou: "Op een andere verhalensite waar ik op zit (Quizlet.com), is er een kleine maar hardnekkige fanbase van Perciver." Klein, maar hardnekkig. Dat bevalt me wel.
    We zijn .nl trouwens. Dat is wel belangrijk, want .com is een site om woordjes te leren. :'D


    Eh nee, geen Perciver topic (helaas (huil)), maar ik doelde eerder op NaNoWriMo.... (A)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    "Oke, nu heeft hopelessly devoted to you, echt geen goede herinneringen voor mij ):"
    *grinnikt* Ja, dat komt ervan als ik twee Perciver stories schrijf die daardoor geïnspireerd zijn en beide geen happy ending hebben :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    "Oke, nu heeft hopelessly devoted to you, echt geen goede herinneringen voor mij ):"
    *grinnikt* Ja, dat komt ervan als ik twee Perciver stories schrijf die daardoor geïnspireerd zijn en beide geen happy ending hebben :'D


    en dat hopelessly devoted te maken heeft met de break-up helpt er ook niet aan mee.. (:
    kan ik trouwesn ook op de lijst van shippers komen te staan?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn