• Er zijn zoveel story's op Quizlet, ik weet niet waar ik moet kijken.
    Ik ben opzoek naar story's die het liefst geen fanfiction zijn en een origineel idee kan ook geen kwaad.
    Eigenlijk maakt het niet heel veel uit wat voor genre het is, ik lees alles!
    Dus als je een leuk verhaal heb, dump hier je story.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    A ticket home.



    Mimmi, een Nederlandse verzetsstrijdster komt in aanraking met Eugene, een medic bij de geallieerde. Eugene heeft nog twee oudere broers, die tijdens de strijd zijn overleden. nu komt een groepje van soldaten hem terug brengen naar zijn moeder. Als Eugene orders krijgt om naar de Ardennen te gaan, verliest hij Mimmi uit het oog. zonder dat hij het weet is Mimmi mee gegaan met het groepje soldaten om hem te vinden. Zullen ze hem vinden om terug te keren naar huis?
    genre: een oorlogs drama verhaal.
    het speelt zich af tijdens WWII


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.



    Ochtendlicht • OP

    Emma, een meisje van 17 jaar, is verliefd op Milo, een jongen van 22 jaar. Hij studeert al, zij zit nog in haar examenjaar. Op vakantie ontmoeten ze elkaar en ze gaan samen een super tijd tegemoet. Maar dan, als ze weer thuis zijn van vakantie, blijkt Milo haar opeens niet meer zo leuk te vinden. Of toch wel? Emma houdt van hem, dus ze wil hem niet opgeven, maar wat nou als hij echt een spelletje met haar speelt? Cassie, één van Emma's vriendinnen, zegt dat Emma het moet uitmaken, maar Britt (een andere vriendin, die jongens aan de lopende band verslijt) zegt dat jongens dit altijd doen. Het is normaal dat jongens een tijdje niks van zich laten horen. Maar Emma weet het niet meer. Wat moet ze nou doen, en hoe zal Milo reageren? Ze is al zo onzeker van zichzelf en dan laat ze ook nog eens met zich sollen. Maar dan komt Will in haar leven, de beste vriend en rechterhand van Milo. Hij is zo lief voor haar, en ze kunnen zo goed met elkaar praten, over dingen die ze meemaken. Emma voelt zich veilig bij hem en weet nu nog minder goed wat ze met Milo aan moet. Will is nog single...


    • Emma's POV
    • Soms 16 +
    • Begonnen 15/10/13
    • Volledig Nederlands


    Everything you do is magic | Hogwarts

    When your life changed so much that not only your your environment is totally different as before, but gradually also your personality changed. How do you save yourself out there, if you have no one left?




    'I don't know what I am doing anymore'
    'Who are you?'
    'I, I just don't know'


    Ik zou het echt leuk vinden als je even een kijkje zou willen nemen!!


    Do the things that you do for you and for nobody else