• Hey ,
    Ik ben opzoek naar een paar leuke stories!
    Alle soorten verhalen zijn welkom!
    Maar neem aub ook een kijkje bij mijn story?

    The Wall befor Love


    Never lose hope



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    Jouw story leest lekker en je schrijft mooi! Ik ben echter niet zo'n 1D-fan... sorry :(

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:53 ]


    - Cromulent

    Prachtig geschreven... Jammer dat het 1d is...


    The thing you do mean something to people -Ncis


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Vijf jonge mensen die op een toverschool zitten/zaten, worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: Hoe komen we weer terug?
    De vijf leerlingen zijn op elkaar aangewezen, terwijl ze nooit een vriendschappelijke band hebben gehad. Kunnen ze elkaar vertrouwen en tezamen een weg vinden om terug te keren naar hun geliefde toverschool? Wil iedereen wel terug?
    Al gauw ontdekken ze dat een van hen een schatkaart in bezit heeft; een rol perkament die veel strijd teweegbrengt. Laten ze zich tot een avontuurlijke reis verlokken of blijven ze kniezend zitten wachten op een wonderbaarlijke terugkeer?
    Uiteindelijk meert iedereen op de Zeeduivel aan, ieder om eigen redenen: een onstilbare honger naar goud, een avontuurlijk vooruitzicht, de angst om alleen achter te blijven, de aantrekkelijke dochter van de kapitein… samen slaan ze de handen ineen en trotseren de woeste golven. Kunnen ze zich weerbaar opstellen tegenover de barbaarse piraten of worden ze als lafaards bejegend en over boord gekieperd?

    I stand here alone on the bow of the ship
    Counting the hours 'til I die
    Abandoned to fate with no chance of return
    I raise up my fist to the sky
    But know that these days were the best of our lives
    And nothing can take that away
    So when we are dead we will all meet again
    And fight to the end of our days

    - HP fanfictie
    - Avontuur, romantiek
    - Hoofdrollen: Cho, Matthias, Draco, Lindsay en George.

    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Neem een kijkje voor mijn nieuwste verhaal: Bitterzoet

    - Om de dag een nieuw hoofdstuk
    - Nederlandstalig
    - Puberproblemen / romantiek / vleugje thriller
    - Reacties/ commentaar zijn welkom
    - Ik waarschuw niet, dus abonneer als je het een goed verhaal vindt.

    Alvast bedankt! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Calorie Limits - Horanson. Over Niall die een ED ontwikkelt en verliefd wordt op Louis.

    - Volledig NL
    - Waarschuwing, depressie en ED
    - Net gestart



    Skyler Evelynn Parker krijgt te horen dat ze nog maar precies één jaar te leven heeft. Haar beste vriend Pieter William Crawford belooft haar dat hij elke dag één wens van haar in vervulling zal laten gaan. Het feit dat Pieter en Skyler sterkere gevoelens voor elkaar beginnen te krijgen, maakt de keuze nog moeilijker als het einde eraan komt. Wat moet Pieter doen? Eén bepaald zinnetje blijft de hele tijd door zijn hoofd spoken: you jump, I jump. Remember?
    x Onbekende personen.
    x Drama, romantiek, humor.
    x Start op 16 januari 2014.
    x Elke dag één hoofdstuk.
    x De wensen gaan over allerlei onderwerpen en met allerlei celebs.


    Ik neem wel even een kijkje bij het jouwe.
    xoxo


    We crave what we can't have.

    http://www.quizlet.nl/stories/124014/the-daughter-of-poseidon/






    'Maar vader ik hou van hem, luister alsjeblieft naar me,' ik kijk Zeus en Poseidon smekend aan ze moeten me toch begrijpen?
    'Je zal Griekenland en Olympus ten gronde richten als je bij hem blijft,' Zeus kijkt me kwaad aan en ik hoor dat mijn vader Poseidon zucht.
    'Het spijt me Damianne, het is de wil van Zeus hij wil het niet en ik moet me daar gehoor aan geven.' tranen prikken achter mijn ogen ik heb moeite om ze in te houden. 'Damianne alsjeblieft, ik hou van je en ik doe alleen wat het beste voor jou is, en voor ons, de wereld.'
    Ik trilde even maar ik kijk Poseidon weer aan deze keer niet met een smekende en liefdevolle blik maar deze keer met woede en afschuw.
    'Volgens mij heb je nooit van me gehouden, het gaat niet om mij het gaat alleen om jullie, en Ares is goed niet gevaarlijk.' mijn stem trilt en tranen stromen over mijn wang. 'Waarom! waarom mag ik niet met hem omgaan!' schreeuw ik en met die woorden ren ik de troonzaal uit weg van mijn vader, mijn oom weg van alles en iedereen.


    [/i]
    -16+
    -Historie
    -Beetje romantiek
    -Avontuur
    -Nederlands geschreven+gesproken
    --Speelt zich af in Griekenland
    -Griekse/Mythologie





    Mijn inleiding is niet zo goed, dus hier is de proloog:
    I don't like you. I hate you.
    I am not attracted to you. Or yes, maybe I am. No, did I said that? I am not attracted to you. Why did I even think that? Okay I really should stop having weird conversations with myself. But there is one thing I am really sure about. I am not a toy, you can't use me and then throw me away when you're bored.
    This is who I am. I am just me and you can't change that.
    ~Eliza Smith

    -Niall Horan
    -Eliza Smith
    -One Direction bestaat niet
    -Soms 16+
    -Ik-persoon (Eliza)
    -Nederlands geschreven
    -Nederlands gesproken


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Tadaa
    Daar staan al mijn verhalen ^^


    -

    The Producer.






    Een gloednieuwe horrorfilm komt uit die 'The Producer' heet. Ze hebben alleen nog twee hoofdrollen voor de horrorfilm nodig en dan zijn ze klaar om te filmen.

    Als er een reclame spotje op tv komt doen mensen meteen auditie voor die rollen – want ze willen beroemd en bekend worden. Alleen moet je wel auditie doen samen met je beste vriend/in. Wat is hier nou het probleem van? Een heleboel.
          Niets is wat het lijkt: de auditie bestaat uit opdrachten die je moet doen en die je móet winnen. Het zijn namelijk levensechte gebeurtenissen. Niks daarvan is nep. Je moet er vechten voor je leven.
    Middenin de opdrachten krijg je ook vragen over je beste vriend of vriendin en als je het antwoord niet weet zul je het niet overleven. De laatste twee mensen die het overleven (en die ook ‘t sterkste zijn) krijgen de hoofdrollen.

    • Horror
    • Fantasy
    • OP

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Ochtendlicht • OP

    Emma, een meisje van 17 jaar, is verliefd op Milo, een jongen van 22 jaar. Hij studeert al, zij zit nog in haar examenjaar. Op vakantie ontmoeten ze elkaar en ze gaan samen een super tijd tegemoet. Maar dan, als ze weer thuis zijn van vakantie, blijkt Milo haar opeens niet meer zo leuk te vinden. Of toch wel? Emma houdt van hem, dus ze wil hem niet opgeven, maar wat nou als hij echt een spelletje met haar speelt? Cassie, één van Emma's vriendinnen, zegt dat Emma het moet uitmaken, maar Britt (een andere vriendin, die jongens aan de lopende band verslijt) zegt dat jongens dit altijd doen. Het is normaal dat jongens een tijdje niks van zich laten horen. Maar Emma weet het niet meer. Wat moet ze nou doen, en hoe zal Milo reageren? Ze is al zo onzeker van zichzelf en dan laat ze ook nog eens met zich sollen. Maar dan komt Will in haar leven, de beste vriend en rechterhand van Milo. Hij is zo lief voor haar, en ze kunnen zo goed met elkaar praten, over dingen die ze meemaken. Emma voelt zich veilig bij hem en weet nu nog minder goed wat ze met Milo aan moet. Will is nog single...


    • Emma's POV
    • Soms 16 +
    • Begonnen 15/10/13
    • Volledig Nederlands

    Onbekende personen + Thriller (denk ik, haha.)
    Nederlands geschreven en gesproken.




    HIDDEN WORDS



    Zoals gewoonlijk is Amy Hedgekins op woensdagavond thuis om op haar kleine broertje Kayne te passen. Wanneer ze hem kwijtraakt, haalt ze het hele huis overhoop en vind hem in de slaapkamer van haar vader; haar overleden vader. De kamer is verboden toegang voor iedereen in het huis, dat weet Amy best: maar dat kon haar broertje toch niet weten? Uit niewsgierigheid opent ze snel een kast, gewoon om even te kijken. Maar dan komt ze achter steeds meer dingen die tot nu toe altijd geheim gebleven zijn: het ene erger dan het andere. Ze blijft op research uitgaan en ontdekt vreselijke dingen over haar familie. Is ze eigenlijk nog wel veilig hier?



    de story // klik

    Without Touch

    Lange afstandsrelaties zijn zwaar

    ze halen het bloed onder je nagels vandaan

    je bent boos woedend furieus

    maar je weet niet waarop of op wie

    dus richt je je woede maar op diegene waar je het meest van houd

    wat erin resulteert dat de relatie kapot gaat

    maar het enige wat je ooit wilde was dat hij dichterbij was

    minder mijlen tussen jullie in

    maar vooral minder obstakels

    hij wil praten wanneer jij wilt slapen

    jij wilt praten wanneer hij naar school is

    en wanneer je er boos om wordt

    barst de bom

    want hij zat acht uur geleden in precies dezelfde situatie

    en hij kon er ook niets aan doen

    behalve gefrustreerd zijn


    Without Touch




    ‘‘The perfect love affair is one which is conducted entirely by post.’’ - George Shaw


    De meeste mensen verwachten dat de toekomst eruit ziet als een wereld vol met high-tech apparatuur: robots die alles regelen, de beste mobieltjes en computers, vliegende auto's. Klinkt ook best logisch natuurlijk, maar helaas. Het is een tijd geworden waarin elektriciteit het amper doet en je van geluk mag spreken als je warm water tot je beschikking hebt. Bovendien zijn de bossen, die normaal netjes bijgehouden worden, aan hun lot overgelaten en groeien dwars door steden heen, waardoor ook wilde dieren, die zich wél ontwikkeld hebben, door de straten van de steden lopen, zo ook in het Londen van het jaar 2349, waar Austin Meyer zijn leven doorbrengt samen met zijn ouders. Het is moeilijk: school bestaat al niet meer en vrienden worden gaat niet makkelijk als je niemand kan vertrouwen. Dit geldt ook voor Charlotte Bradford, die probeert te overleven in het Britse Newcastle. Maar wanneer de twee elkaar brieven beginnen te schrijven, wat per toeval begint, lijkt er een vriendschap op te bloeien: of ze nou betrouwbaar zouden zijn of niet, dat maakte niets uit, want ze leefden kilometers van elkaar vandaan. En wanneer vriendschap overvloeit in liefde, hebben ze beide een verlangen: elkaar ontmoeten. Maar dat is gevaarlijk, gevaarlijker dan je je ooit zou kunnen voorstellen.


    Austin Meyer + Charlotte Bradford




    link


    I'd rather read about this world than live in it.

    Gone
    Nightfall
    Let's Battle



    Draco Malfoy fanfics

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 18:51 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.