• Ik ben toch ook echt nog een klein kindje ook, hè. Ik zag een paar dagen geleden voor het eerst the Prince of Egypt, en ik was echt mesmerized gewoon. ;D De muziek, de karakters, het verhaal.. blijkt maar weer dat je nooit te oud kunt zijn voor Disneyfilms, haha.

    Ik neem Ribéry sowieso gauw weer terug want ik ben een beetje gehecht geraakt aan die naam, but for now..

    Ribery goes Ramses.



    What do you think? En heb je ook usernames waar je zeker van weet dat je ze nog terug zal nemen later? (cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ars moriendi

    Leuke naam.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha leeuk! :3

    En nee, ik denk dat ik het een lange tijd bij Gibbs zal houden! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dooddoenervo schreef:
    Leuke naam.:)


    26 - 02 - '16

    Prince of Egypt is zo ongelofelijk mooi. (:
    Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik bij Ramses als eerste dacht aan Ramses Shaffy, hehe. Maar ik vind het een leuke naam.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Prince of Egypt is zo ongelofelijk mooi. (:
    Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik bij Ramses als eerste dacht aan Ramses Shaffy, hehe. Maar ik vind het een leuke naam.

    Hahaha aaaauw damn it, daar had ik nog helemaal niet bij nagedacht! :'D


    Maar dankjewel!


    ars moriendi

    Square schreef:
    Prince of Egypt is zo ongelofelijk mooi. (:
    Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik bij Ramses als eerste dacht aan Ramses Shaffy, hehe. Maar ik vind het een leuke naam.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Square schreef:
    Prince of Egypt is zo ongelofelijk mooi. (:
    Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik bij Ramses als eerste dacht aan Ramses Shaffy, hehe. Maar ik vind het een leuke naam.

    Waha, me to! Laat me, la-aat me. Ik heb het altijd zo gedaan...

    I like it.(Y)
    Trouwens, dit hoort eigenlijk bij Overige Promoten. Ik heb het even gemeld. ^^

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 14:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Echt een mooie film is The Prince Of Egypt, ben blij dat ik hem op dvd heb. <3
    Naeva is één van de namen die ik zeker terug neem. :)

    Chocolata schreef:
    (...)
    Waha, me to! Laat me, la-aat me. Ik heb het altijd zo gedaan...

    I like it.(Y)
    Trouwens, dit hoort eigenlijk bij Overige Promoten. Ik heb het even gemeld. ^^


    Hóóg Sammy, kijk omhóóg Sammy, want daar is de blauwe luuucht~
    Ik weet nog dat we ooit een cd van hem in de auto aan hadden staan en die echt vijf keer achter elkaar speelden, tot mijn vader er helemaal gek van werd. Ik ken de tekst van sommige nummers nog steeds uit mijn hoofd. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ouh, leuke naam. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    (...)

    Hóóg Sammy, kijk omhóóg Sammy, want daar is de blauwe luuucht~
    Ik weet nog dat we ooit een cd van hem in de auto aan hadden staan en die echt vijf keer achter elkaar speelden, tot mijn vader er helemaal gek van werd. Ik ken de tekst van sommige nummers nog steeds uit mijn hoofd. :'D

    :')
    Espresso, cappuccino, café con paaaaaa-a-a-na.
    Mijn vrienden verklaarden me gek toen ik zei dat ik dol was op die liedjes :3. Ah, wat jammer dat-ie dood is. :(

    OT: Ramses is echt een leuke naam.
    En ik denk wel dat ik mijn vorige naam - Amortensia - ooit nog eens opnieuw zal nemen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    JA! JA! JA! Een van mijn lievelings- animatiefilms, heel tof


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    JA! JA! JA! Een van mijn lievelings- animatiefilms, heel tof

    Whooo, ja, hij behoort nu ook tot een van mijn favorieten, al blijft Hunchback of Notredame toch nummer 1. (;

    En jongens STOP D: Het is Egypt-related, niet Shaffy-related. Oh mijn leven is zo zwaar.. :')


    ars moriendi

    Gibbs schreef:
    Haha leeuk! :3

    En nee, ik denk dat ik het een lange tijd bij Gibbs Cenation zal houden! ^^


    16 - 09 - '17

    Oeh, leuk!

    Ik ga sowieso Spotgaai nog terug nemen!


    If a writer falls in love with you, you can never die