• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Maak eerst je personage en doe dan de afdelingsquiz vanuit het standpunt van je personage.
    Je afdeling vul je dus pas als laatste in!


    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Eerstejaars studenten (16 jaar): VOL
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Tae-Hyun Jeong - Morticia | Beukenberg
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Gereserveerd voor Praesidium
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten (18 jaar): VOL
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Annabelle Cears - JustLovegood | Beukenberg
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Annabelle - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Thomas - Tae-Hyun
    Jeremy - Celeste


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ugh twijfels twijfels..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Meh, 12 regels is te lang. Anders zou ik mee doen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Meh, 12 regels is te lang. Anders zou ik mee doen.


    Jammer, want het blijft zo (:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mag ik een laatste jaars reserveren??
    P.s. Dit lijkt me een zeer leuke RPG ^^

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 18:59 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Mag ik een laatste jaars reserveren??
    P.s. Dit lijkt me een zeer leuke RPG ^^


    Dankje ^^
    Jongen of meisje?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Dankje ^^
    Jongen of meisje?


    Ik denk dat ik voor een meisje ga :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik tweedejaars meisje?

    Ik heb net even de story doorgelezen. Met het Knarlckey, Kan ik dan bijvoorbeeld doen dat mijn personage dan de teamleider wordt??
    Ik wil even vragen of dat mogelijk is voordat ik dat erin zet.


    "Rebellion's are build on hope"

    Gimlas schreef:
    Mag ik tweedejaars meisje?

    Er worden enkel eerste- en derdejaars gespeeld.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    VladiFerr schreef:
    Ik heb net even de story doorgelezen. Met het Knarlckey, Kan ik dan bijvoorbeeld doen dat mijn personage dan de teamleider wordt??
    Ik wil even vragen of dat mogelijk is voordat ik dat erin zet.


    Ik wil eerst zien of er nog personen zijn die hun personage Knarlckey zouden laten spelen en dan wordt er wel gezamenlijk beslist wie teamleider wordt (:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam:
    James Oliver Olssen
    Leeftijd:
    16 jaar jong
    Jaar:
    Eerste jaar
    Afdeling:
    Dennendal
    Innerlijk:
    James houd van grappen en grollen uithalen. Hij heeft moeite met mensen serieus nemen en vind alles een spel, waar hij de hoofdrol in speelt.
    Hij is vriendelijk tegen zijn vrienden, maar wanneer er een onbekende zijn persoonlijke cirkel betreed, test hij diegene uit om te kijken hoe ver hij kan gaan. Dit wil nog wel eens rottige situaties veroorzaken, en soms willen die ook niet zo goed aflopen.
    Hoewel James buitengewoon vervelend kan zijn is hij leergierig, maar hij heeft moeite met zijn concentratie waardoor hij dan ook weer niet veel opneemt. Hij heeft een kort lontje op momenten dat het eigenlijk beter niet zo is.
    James vindt het heerlijk andere mensen voor schut te zetten en geniet er ook echt van. Maar wanneer hij zelf voor schud gezet word kan hij erg ziedend worden, en dan kunnen andere maar beter uit zijn buurt blijven.
    James komt nu dan wel over als een harteloos wezen, maar niets is wat het lijkt, want James heeft wel dergelijk gevoel. Heel af en toe heeft hij wel eens zijn momenten dat hij spijt heeft van wat hij allemaal doet. Maar hem is aangeleerd, door zijn vrienden, dat spijt en medelijden hebben zwak is. Hierdoor tilt hij zichzelf weer over de drempel heen en gaat verder met waar hij was.
    James kan mensen te hulp schieten wanneer ze dit echt nodig hebben, maar het moet dan wel iemand zijn die dicht bij hem of zijn vrienden staat. Hij zou nooit een wildvreemde zo aanspreken. Niemand komt aan James' familie, want wie er één opmerking durft te maken - wie het ook is - komt het duur te staan. Zijn familie is hem heilig.
    James geeft om de natuur en zal het niet met opzet bevuilen, pijnigen of wat dan ook.
    [Ugh, echt de slechtste karakterbeschrijving ooit! In het RPG komt wel meer, geloof me]
    Uiterlijk:


    James heeft een donkerbruine haarkleur, hazelnootbruine ogen en een licht getint huidje. Hij is rond de 1.77 lang en heeft een normaal lichaamsgewicht.
    James heeft een slank postuur maar heeft brede schouders, hierdoor wil hij nog wel eens breder lijken. Veel aan zijn uiterlijke verzorging hoeft hij niet te doen want haargroei in het gezicht heeft hij nog niet, net zo min als dat hij puistjes heeft. James ziet er, voor zijn zestienjarige leeftijd, nog erg jong uit. Sommige schatten hem dan ook wel eens jonger dan zijn werkelijke leeftijd is.
    James heeft altijd een sprekend gezicht gehad, dit heeft hij al zijn hele leven. Voordat hij kon praten kon men al zien wat er met hem was, of dat er iets goed fout zat.
    Familie en geschiedenis:
    James is de jongste zoon van Gunnar en Catheryna Olssen, en is de jongere broer van Jacob. De twee komen uit een zeer rijk en volbloed gezin.
    Toen James te horen kreeg dat zijn broer, Jacob, naar Hemmeligetræ Instituut mocht, sloeg de jaloezie erg toe. James wist dan wel dat hij te jong was om naar het instituut te gaan, maar alsnog was hij jaloers. Toen zijn broer vertrok is hij eigenlijk de hele boel gaan terroriseren thuis. Hij ging alle aandacht opeisen,die hij opzicht al had, wilde alles en kreeg dat ook. Alleen als Jacob thuis kwam, wat niet heel erg vaak gebeurde, gedroeg hij zich voorbeeldig. Hij wilde zijn broer niet de argwaan opwekken dat hij jaloers op hem was.
    Toen uiteindelijk James ook een brief ontving, deze kwam later dan gepland, is zijn jaloezie tegenover Jacob volledig verdwenen en heeft het plaats gemaakt voor een geheel volmaakt gevoel.
    Toen James ingedeeld werd in de afdeling Dennendal, was hij flink onder de indruk. Hij had het eerlijk gezegd niet verwacht dat hij in deze afdeling terecht zou komen.
    Extra:
    Still nothing...

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 17:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Theodora schreef:
    (...)

    Ik wil eerst zien of er nog personen zijn die hun personage Knarlckey zouden laten spelen en dan wordt er wel gezamenlijk beslist wie teamleider wordt (:


    Oh oké.
    Ik heb er echt te veel zin in haha.


    "Rebellion's are build on hope"

    Theodora schreef:
    (...)
    Er worden enkel eerste- en derdejaars gespeeld.


    Ja, ik las het verkeerd. Mag ik een derdejaars meisje?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:28 ]

    Mag ik een reservering voor twee meisjes. Een eerste jaars en een laatste jaars.
    Ik zit nu op mijn mobiel, dus ik bekijk straks alles wel. Maar het klinkt allemaal wel chill.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Huh? Moet je hier 16 voor zijn ofzo of moet je een personage van 16 verzinnen?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }