• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Maak eerst je personage en doe dan de afdelingsquiz vanuit het standpunt van je personage.
    Je afdeling vul je dus pas als laatste in!


    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Eerstejaars studenten (16 jaar): VOL
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Tae-Hyun Jeong - Morticia | Beukenberg
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Gereserveerd voor Praesidium
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten (18 jaar): VOL
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Annabelle Cears - JustLovegood | Beukenberg
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Annabelle - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Thomas - Tae-Hyun
    Jeremy - Celeste


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik reserveer een eerste jaars meisjes student


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    xCocox Dat eerstejaars meisje is nu dus voor jou (als ik niet iemand over het hoofd gezien heb)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hm, ik reserveer voor de zekerheid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thanx,

    Haha, weg godsdienst, hallooo nieuwe personage(moet ik nog bedenken hoor ;) )


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Twijfel. :c School eet me praktisch op.


    help

    Ik had ook een meisje uit het laatste jaar gereserveerd?

    MARTHEEEEEH! :D

    Eet school op en maak een personage. Punt.


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    MARTHEEEEEH! :D

    Eet school op en maak een personage. Punt.


    Whaaah. :'D Ik denk dat school een beetje te groot is om op te eten. :x


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    Whaaah. :'D Ik denk dat school een beetje te groot is om op te eten. :x


    Dan eet ik met je mee. Samen kunnen we dat wel (;


    kindness is never a burden.

    Het probleem is dat ik niet zo graag zestienjarige chars speel. :')


    help

    Het Praattopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alchemist schreef:
    Het probleem is dat ik niet zo graag zestienjarige chars speel. :')


    Je kan ook een zestienjarige spelen die volwassen is voor zijn leeftijd :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En dan ga ik nu James proberen wat uit te breiden, aroufoir (of hoe je dat typt xd ik schrijf het maar zoals ik het zeg)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    VladiFerr schreef:
    Volledige naam: Lucy Daniëlle Mackenzie.

    Bijnaam: Lu.


    Leeftijd: 18

    Jaar: Laatste jaars.

    Afdeling: BeukenBerg.

    Innerlijk:
    Lucy is een loyaal en vriendelijk meisje. Ze is altijd druk in de weer en vergeet vaak dingen, zoals Dreuzels bijvoorbeeld hun sleutels verliezen verliest zij haar boeken. Lucy stuitert van hot naar her en is meer een doener dan een denker.
    Ze is meer loyaal naar vrienden dan naar haarzelf en wilt liever dat zij blij zijn dan dat zij dat zelf is. Lucy wil wel altijd graag leren en dat is waarschijnlijk het enige ding waar ze rustig bij kan zijn. Lucy leest zoveel mogelijk boeken en is daardoor ook wel slim, Maar zoals ik al zei is ze meer een doener dan een denker en doet ze nooit zoveel met haar hersens.
    Pluspunten:
    Loyaal.
    Slim en leergierig.

    Minpunten:
    Druk.
    Vergeetachtig.


    Uiterlijk:


    Lucy heeft donkerbruine haren met een dikke slag erin. Ze golven mee met elke beweging die ze maakt en ze koestert het. Ze heeft blauwe ogen met grijze spikkels erin verspreid. Een donkere lijn van een mengelmoesje van blauw/groen omlijst haar ogen. Ze heeft een rond gezicht en een schattig wipneusje. Lucy heeft smalle lippen en hier en daar wat sproetjes. Ze heeft witte tanden en een klein spleetje tussen de voortanden. Lucy heeft een niet al te grote boezem voor haar leeftijd, maar ze ergert zich daar niet zo aan. Ze houd ook niet van make-up en je ziet het haar ook zelden dragen. Ze heeft een gemiddelde langte van 1.73 en weegt 66 kilo.


    Familie en geschiedenis:
    Lucy is geboren op de eerste lente dag. Namelijk 21 Maart.
    Haar moeder overleed in het kraambed toen zij was geboren. Iets wat Lucy altijd moeilijk vond. Ze vond altijd dat het haar schud was. Lucy groeide hierdoor op met twee oudere broers die een tweeling waren en een aan de alcohol verslavende vader. Haar broers waren zeven jaar ouder dan zij en namen alle zorg voor haar. Lucy heeft hierdoor een zeer sterke band met haar broers. Hun moeder was een heks en hun vader een Dreuzel. Doordat hun vader nooit het verdriet heeft kunnen verwerken van hun moeder stierf hij twee jaar later. Lucy's broers gingen naar school en Lucy zelf bleef achter. Toen kwam hun tante bij hun wonen zodat ze niet alleen was. Lucy was toen negen en haar broers dus zestien. Lucy had nog nooit een vrouw in haar leven gehad en vond het geweldig. De stabiliteit die de vrouw bracht was geweldig. Niet alleen voor Lucy, maar ook voor de broers. Haar broers (die trouwens Alex en Jarred heten) kwamen iedere vakantie langs om hun tante en zusje te zien. Lucy miste haar broers iedere dag, maar vond altijd troost bij haar tante. Nu is Lucy zelf laatste jaars. Ze woont nog steeds bij haar tante en haar broers wonen op zichzelf. Ze ziet ze nog elke vakantie en heeft nog steeds een zeer sterke band met hun. Hun tante is nu al een oud besje, maar geeft nog steeds de stabiliteit die Lucy nodig heeft.

    Extra:
    Lucy's grootste angst is dat haar broers of tante doodgaan. Ze zal nooit meer hetzelfde zijn als dit ooit zou gebeuren.


    Ik hoop dat hij goed is..
    Ik hoor het wel als er iets niet klopt,
    Mensen met tips zijn altijd welkom. ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Theodora schreef:
    (...)

    Je kan ook een zestienjarige spelen die volwassen is voor zijn leeftijd :Y)


    Haha. :'D Maar ik heb momenteel niet erg veel inspiratie om een jongen te spelen. :/ Too bad.


    help