• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Maak eerst je personage en doe dan de afdelingsquiz vanuit het standpunt van je personage.
    Je afdeling vul je dus pas als laatste in!


    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Eerstejaars studenten (16 jaar): VOL
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Tae-Hyun Jeong - Morticia | Beukenberg
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Gereserveerd voor Praesidium
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten (18 jaar): VOL
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Annabelle Cears - JustLovegood | Beukenberg
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Annabelle - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Thomas - Tae-Hyun
    Jeremy - Celeste


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een personage hè?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wunjo schreef:
    Meh, 12 regels is te lang. Anders zou ik mee doen.


    That is a perfect copy of reality.

    Volledige naam: Lucy Daniëlle Mackenzie.

    Bijnaam: Lu.


    Leeftijd: 18

    Jaar: Laatste jaars.

    Afdeling: BeukenBerg.

    Innerlijk:
    Lucy is een ijverig meisje die een doel voor ogen heeft. Ze wilt slagen en goed ook. Lucy is daarbij ook lekker druk. Ze stuitert van hot naar her om overal bij te zijn. Het liefst bij mensen die haar hulp nodig hebben. Ze is zeker niet op haar mondje gevallen en durft makkelijk iets te zeggen. Niet iets wat iemand kwetst, maar ze kan wel eens brutaal zijn. Lucy kan zich maar op weinig dingen focussen en is dan ook een echte dagdromer. De enige dingen waar ze zich echt op kan focussen zijn haar familie, examens, boeken en Knarlckey. Lucy kan zich als geen ander concentreren op de Knarl.
    Lucy mist haar oudere broers vaak en dat is één van de weinige dingen waar je haar mee kan raken. Ook nare woorden over haar ouders of tante kan ze niet hebben. In plaats dan voor zichzelf op te komen, rent ze huilend weg. Lucy kan dus prima voor iedereen opkomen behalve voor zichzelf.
    Lucy heeft wel een goed stel hersens die ze vaak gebruikt. Vroeger las ze de gehele bieb al door en begon ook snel op de school toen ze daar kwam.
    Ze is erg fanatiek als het gaat om haar afdeling. Ze wilt altijd goede punten behalen en er voor iedereen zijn.
    Er zijn maar weinig dingen waar je Lucy kwaad mee kan krijgen. Lucy is een halfbloed en zelf vind ze dat nooit zo erg. Maar je hebt natuurlijk altijd mensen die daar wel eens een grapje over willen uithalen.

    Uiterlijk:


    Klik, klik, klik.
    Lucy heeft donkerbruine haren met een dikke slag erin. Ze golven mee met elke beweging die ze maakt en ze koestert het. Ze heeft blauwe ogen met grijze spikkels erin verspreid. Een donkere lijn van een mengelmoesje van blauw/groen omlijst haar ogen. Ze heeft een rond gezicht en een schattig wipneusje. Lucy heeft smalle lippen en hier en daar wat sproetjes. Ze heeft witte tanden en een klein spleetje tussen de voortanden. Lucy heeft een niet al te grote boezem voor haar leeftijd, maar ze ergert zich daar niet zo aan. Ze houd ook niet van make-up en je ziet het haar ook zelden dragen. Ze heeft een gemiddelde langte van 1.73 en weegt 66 kilo.


    Familie en geschiedenis:
    Lucy is geboren op de eerste lente dag. Namelijk 21 Maart.
    Haar moeder overleed in het kraambed toen zij was geboren. Iets wat Lucy altijd moeilijk vond. Ze vond altijd dat het haar schud was. Lucy groeide hierdoor op met twee oudere broers die een tweeling waren en een aan de alcohol verslavende vader. Haar broers waren zeven jaar ouder dan zij en namen alle zorg voor haar. Lucy heeft hierdoor een zeer sterke band met haar broers. Hun moeder was een heks en hun vader een Dreuzel. Doordat hun vader nooit het verdriet heeft kunnen verwerken van hun moeder stierf hij twee jaar later. Lucy's broers gingen naar school en Lucy zelf bleef achter. Toen kwam hun tante bij hun wonen zodat ze niet alleen was. Lucy was toen negen en haar broers dus zestien. Lucy had nog nooit een vrouw in haar leven gehad en vond het geweldig. De stabiliteit die de vrouw bracht was geweldig. Niet alleen voor Lucy, maar ook voor de broers. Haar broers (die trouwens Alex en Jared heten) kwamen iedere vakantie langs om hun tante en zusje te zien. Lucy miste haar broers iedere dag, maar vond altijd troost bij haar tante. Nu is Lucy zelf laatste jaars. Ze woont nog steeds bij haar tante en haar broers wonen op zichzelf. Ze ziet ze nog elke vakantie en heeft nog steeds een zeer sterke band met hun. Hun tante is nu al een oud besje, maar geeft nog steeds de stabiliteit die Lucy nodig heeft.

    Extra:
    Lucy zit op Knarlckey. Dit jaar hoopt ze de teamleider te worden, maar ze vindt het spel sowieso geweldig. Lucy is niet zo snel verliefd. Vaak kijkt ze eerder naar de jongens en vindt ze ze sneller knap dan dat ze vlinders voelt.
    Lucy's grootste angst is dat haar broers of tante doodgaan. Ze zal nooit meer hetzelfde zijn als dit ooit zou gebeuren.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 7:51 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Wunjo schreef:
    Meh, 12 regels is te lang. Anders zou ik mee doen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Levicorpus12 schreef:
    Huh? Moet je hier 16 voor zijn ofzo of moet je een personage van 16 verzinnen?


    Je personage moet 16 of 18 jaar oud zijn, ligt er net aan wel jaar jij kiest.
    Maar volgens mij heb jij nog niet zoveel RPG ervaring, dus misschien kun je eerst even dit topic checken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Guys, 12 regels is iets meer dan 300 woorden hè. Just saying.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag ik een laatstejaars jongen reserveren? (:


    kindness is never a burden.

    Bedankt!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een laatste jaars meisje reserveren?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Nou, nu ik het snap wil ik een eerstejaars meisje reserveren.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hmm, ik twijfel heel erg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    HIERBIJ STAAT ER VOORLOPIG EEN STOP OP DE MEISJES.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil graag een eerstejaars student reserveren :)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Laatstejaars, jongen. (: I'm in hun.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mebarak schreef:
    Hmm, ik twijfel heel erg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.