• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Maak eerst je personage en doe dan de afdelingsquiz vanuit het standpunt van je personage.
    Je afdeling vul je dus pas als laatste in!


    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Eerstejaars studenten (16 jaar): VOL
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Tae-Hyun Jeong - Morticia | Beukenberg
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Gereserveerd voor Praesidium
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten (18 jaar): VOL
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Annabelle Cears - JustLovegood | Beukenberg
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Annabelle - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Thomas - Tae-Hyun
    Jeremy - Celeste


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ooh, ik doe toch maar niet, ik zie net dat er namelijk geen meisjes meer mogen ;s


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Er kunnen nog rollen toegevoegd worden, zolang de eerstejaars en derdejaars maar evenredig blijven (:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ehm Lucy is een laatste jaars.
    Ze staat nu bij de eerste jaars...


    "Rebellion's are build on hope"

    Come on, do it! We need you!
    Nee echt, we hebben ervaren RPG'ers nodig! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Phew, I was scared I was too late. ^^ Tot wanneer heb ben we om ons personage in te leveren? I'll probably do it tomorrow.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De tijd om de rollen in te vullen en af te hebben is tot en met Vrijdag! Uiterst Zaterdag willen we de RPG starten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    De tijd om de rollen in te vullen en af te hebben is tot en met Vrijdag! Uiterst Zaterdag willen we de RPG starten!


    Oh mijn rol komt helemaal goed ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Oké, ik reserveer een jongen maar welk jaar weet ik nog niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh en misschien is het handig om de pagina nummers bij de rollen te zetten.
    Dan hoeven we niet lang te zoeken naar onze eigen (of andere) karakters ^^
    Het is een idee.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zoek echt al heel lang voor zo'n soort RPG. Vind ik er eindelijk eentje, zijn de meisjes afgesloten. Ik heb 1x vanuit een jongen geschreven en dat suckte heel erg :p
    Al zijn de jongensplaatjes geen probleem xD

    Ik zal het wel in de gaten houden voor als er een meisje bij kan :)

    Dus al er een plekje vrij komt:
    Een meisjes eerstejaars :p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Volledige naam: Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen.
    Leeftijd: Achttien, geboren op de tweeëntwintigste dag van november.
    Jaar: Derde.
    Afdeling: Dennendal.
    Innerlijk: Jonathan heeft de indruk dat hij de meeste mensen in minachting neemt en zichzelf beter voelt, maar zit iets complexer in elkaar. Althans hij erg arrogant en sarcastisch kan overkomen, worstelt de jonge man erg met zijn verleden en de liefde. Zijn spontaniteit en charme hebben hem al veel dames opgeleverd, maar ondanks zijn succes begrijp hij de term 'liefde' niet, en dat is deels te wijten aan zijn verleden. Liefde is zijn zwakte. Onder zijn nonchalante buitenkant schuilt er immers een ziel in constante kwelling. Jace is verbitterd en is gevuld met diepgewortelde woede die hij het grootste deel van zijn tijd in toom moet houden. Hij is ook erg koppig. Enkel wanneer je zijn vertrouwen volledig hebt gewonnen zal je inzien dat Jace de ergste nog niet is en nooit de bedoeling heeft mensen te pijnigen. Enkel met zijn eigen afdeling komt hij redelijk overeen. Ben je geen Dennendaller, dan moet je niet de moeite doen Jace aan te spreken. Op school werkt Jace zoals elke andere leerling. Enkel is hij helemaal niet gemotiveerd. Desondanks de man zeker de hersenen heeft en het gezonde verstand, levert hij zijn taken vaak te laat of niet in en scoort hij minder bij toetsen.
    Pluspunten: - Jace is erg intelligent. Hij is goed in de meeste vakken, maar laat dat niet blijken. Zijn intelligentie gebruik hij voor zijn eigen private zaken.
    - Hij is erg spontaan, zeker op het vlak van meisjes.
    - Jace is een goed pleiter. Meestal krijgt hij wat hij wil bereiken.
    Minpunten: - Hij is erg onbeleefd.
    - Hij vind zichzelf beter dan de meeste personen.
    - Jace is nogal opvliegend en snel op zijn teentjes getrapt.
    Uiterlijk:



    Jamie Campbell Bower.

    Met zijn 1 meter 83 is Jace niet meteen de grootste man, maar klein is hij al helemaal niet. Jace is erg stevig gebouwd en het vele werken heeft hem een wasbordje opgeleverd. Jace heeft een gezond gewicht van rond de 72 kilogram. Zijn schouder lange, vuilblonde haren omlijsten Jace' gezicht als een gouden krans. Soms kan de kleur veranderen door het lichtinval naar donker- of honingblond. Wanneer Jace zich niet scheert ontstaat er een klein snorretje boven zijn bovenlip en kunnen er op zijn kaaklijn stoppeltjes gevonden worden. Jace' ogen kunnen erg veel emoties vertonen en dragen een erg speciale kleur. Ze zijn zeeblauwe tot donkerblauw -hangt af van de lichtinval- met aan de pupillen een lichtgrijze/witte rand. Naar de oogrok toe worden de irissen donkergrijs. Jace heeft een warme en lage lach. Zijn twee rijen tanden zijn steevast spierwit, waar geen enkel vlekje te bekennen is. Jace' kledingstijl is erg nonchalant en past volledig bij zijn karakter. Meestal zie je hem met een simpele gescheurde jeans en een zwart shirt of een geruiten hemd. Een stevig paar boots is zijn favoriete schoeisel. Hij heeft een neuspiercing, maar die haalt hij er meestal uit door de hoeveelheid kritiek die hij op het kleine ding krijgt.
    Familie en geschiedenis: Jace is geboren als de zoon van Magiër Viktor Larsen en Dreuzel Emilie Mikkelsen. Zijn moeder was de oudste uit een gezin van drie kinderen. Viktor Larsen was enig kind. Zijn huwelijk met Emily deed de familie Larsen veel schande aan en toen Viktor zijn huwelijk niet wilde opgeven, moordde de Larsen familie Emilies volledige Dreuzel familie uit, zonder een greintje spijt. Het eens zo vrolijk en zorgeloos gezin van Jonathan werd verziekt door de vete van de twee families en bloedzuiverheid. Na dat zijn ouders werden opgepakt door de politie omdat ze werden verdacht van moord, werd Jonathan onder hoede genomen door de zuster van zijn vader, een gemene vrouw met de naam Anika. Ze maakte van Jace een rekruut en gaf hem geen speelvrijheid meer. Toen hij zijn brief kreeg van Hemmeligetræ, pakte Jace met alle plezier zijn koffers en ging naar school. Vlak voor de zomervakantie van zijn eerste jaar kreeg Jonathan een brief met daarin het bericht dat Anika overleden was aan een hartstilstand. Jace ging bij het enige overgebleven lid van de Mikkelsen familie wonen, zijn oom Frederik, die leefde onder een andere achternaam. Maar de man was kreupel en kon niet goed voor Jace zorgen, dus leerde de jonge man voor zichzelf en zijn oom zorgen. Nu woont hij nog steeds bij oom Frederik.
    Extra: Jace heeft een litteken op zijn rug van Anika die eens te geweldig was geweest met een riem. Hij rookt.

    Zeg maar als ik iets moet aanpassen. (:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    xCocox schreef:
    Ik zoek echt al heel lang voor zo'n soort RPG. Vind ik er eindelijk eentje, zijn de meisjes afgesloten. Ik heb 1x vanuit een jongen geschreven en dat suckte heel erg :p
    Al zijn de jongensplaatjes geen probleem xD

    Ik zal het wel in de gaten houden voor als er een meisje bij kan :)

    Dus al er een plekje vrij komt:
    Een meisjes eerstejaars :p


    Er is nu toch een eerste jaars meisje vrij?? ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik ga verder zoeken naar andere coole RPG's met wel meisjes plekken *steekt tong uit*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb het nu nog te druk, maar misschien dat ik later inspring als je dit niet erg vind (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit is echt raar
    In de tijd dat ik mijn vorige berichtje stuurde kwamen er 2 nieuwe berichten bij xD


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]