• Dit is het praattopic van het RPG De Groene Magiërs. Hier word al het off-topic etc. in neergezet en besproken. Zo blijven het rollentopic en het speeltopic een beetje overzichtelijk




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    My topics


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MT


    "Rebellion's are build on hope"

    Gevonden ^^
    Mijn Topics.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Is het niet raar dat er geen huisdieren toegestaan zijn terwijl het een 'groene' school is..? x)


    Little do you know

    mijn topics


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Roww schreef:
    Is het niet raar dat er geen huisdieren toegestaan zijn terwijl het een 'groene' school is..? x)


    Sinds wanneer hebben huisdieren iets te maken met planten etc. xd.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 18:40 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Praesidium schreef:
    (...)

    Sinds wanneer hebben huisdieren iets te maken met planten etc. xd.


    Ik dacht dat ook de Fauna een belangrijk iets was op de school. Maar laat maar :')


    Little do you know

    Op een 'groene' school zijn dieren ook vaak aanwezig, het gaat daar niet alleen om planten. Maar op deze school zijn dieren gewoon niet toegestaan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaan we de verhalen op het topic nog in die story zetten ofzo? (Ik heb niet zoveel ervaring met topics)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Uhh, wat bedoel je precies? Welke verhalen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De verhalen die we bij Speeltopic een geschreven hebben


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Daar hebben we Nathan's eerste post. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Levicorpus12 schreef:
    De verhalen die we bij Speeltopic een geschreven hebben


    *krabt achter oor* uhh dat zijn geen verhalen, dat is 't rpg...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohihi


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Men ik weet niet of ik mijn arrogante klootzak nou gay of bi moet maken of hetero zal laten :S


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.