• Dit is het praattopic van het RPG De Groene Magiërs. Hier word al het off-topic etc. in neergezet en besproken. Zo blijven het rollentopic en het speeltopic een beetje overzichtelijk




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb medeleiden met Lucy want die is James' mentor hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Ik heb medeleiden met Lucy want die is James' mentor hahah


    Weet ik. Het leek me leuk een mentor en leerling te hebben waarvan de mentor de leerling niet mag haha.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Weet ik. Het leek me leuk een mentor en leerling te hebben waarvan de mentor de leerling niet mag haha.


    Hahah, dat is zeker leuk :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen medelijden met James (cat)

    En Demi, van mij mag je een tweede rol, maar alleen als je het zelf wilt. Anders zoeken we een andere oplossing.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Ik heb geen medelijden met James (cat)

    En Demi, van mij mag je een tweede rol, maar alleen als je het zelf wilt. Anders zoeken we een andere oplossing.


    James is gewoon ern arrogante kwal die de les gelezen moet worden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik keek een leuke Anime, is ie afgelopen :c
    Nu eerst een beete huiswerk en dan een nieuwe anime zoeken :')
    Maar goed..
    Had trouwens ook al weer met Jeremy gepost ^^
    Ik heb echt de grootste neiging hem Gay te maken.. of at least Bi.. :c


    Little do you know

    Wat houdt je tegen? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb in Jade's laatste stukje een beetje te ver geschreven. Moet ik nu wachten tot iedereen zover is?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Je kan ook je stukje aanpassen en nu een nieuw stukje schrijven


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja kan ook


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mijne is ook bi dus is wel fun haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Theodora schreef:
    Ik heb geen medelijden met James (cat)

    En Demi, van mij mag je een tweede rol, maar alleen als je het zelf wilt. Anders zoeken we een andere oplossing.


    Merci voor het antwoord, dan ga ik er een derdejaars bijmaken, anders wordt het ook zo'n gedoe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Iemand hier bekend met het programma GIMP??


    Little do you know

    Watte? XD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roww schreef:
    Iemand hier bekend met het programma GIMP??


    Ja


    "Find peace in who and what you are." — Saphira