• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Weer voor niks naar school gekomen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tering. Weer niet kunnen slapen vanwege die pokkehond van jullie. Een keertje gooi ik die hond echt met staart en al naar buiten. Dan kan 'ie blaffen zo hard alstie wil. -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moe. Hoofdpijn. Dood.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoek ik er te veel achter?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hmpf. Ik vind het erg leuk om naar Apeldoorn te gaan voor mijn accordeonles hoor, daar niet van. Maar om de 2 en een half uur waarin ik moet wachten op het orkest bij mama's beste vriendin door te brengen... Nee. Gewoon niet. (cat) mèh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het gevoel alsof mijn bestaan op een 2 GB USB stick past.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Home alone, again..


    'Darling, just hold on'

    Can't let you go, i love you to much but this relationship makes me feel so lonely


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lekker een halfuurtje hard gelopen
    Daarna even koud gedoucht
    Goed bezig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Serieus, er is alweer een topic over afvallen gesloten terwijl dat gewoon mag. ._____. Laat de mods eens hun eigen regels bekijken. Dit is het enige wat er in de huisregels staat over die kwestie:

    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.

    Vermeldde het meisje haar gewicht? Nee. Spoorde ze mensen aan tot anorexia? Nee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leuk, nu laat je dat beest hier ook nog 's achter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Drogon schreef:
    Serieus, er is alweer een topic over afvallen gesloten terwijl dat gewoon mag. ._____. Laat de mods eens hun eigen regels bekijken. Dit is het enige wat er in de huisregels staat over die kwestie:
    (...)
    Vermeldde het meisje haar gewicht? Nee. Spoorde ze mensen aan tot anorexia? Nee.

    Die over die vette snacks? Lijkt mij alleen maar goed als mensen met gezondere alternatieven komen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom heb ik mijn koptelefoon niet bij me? Dan kon ik muziek converteren of Sonny with a chance kijken. Hmm. Ik heb geen zin om Duits te leren, ik kan me gewoonweg niet concentreren. Vanmiddag lukt het vast beter, dan kan ik wat plannen zodat alles weer netjes geordend is. Maar wanneer ga ik die foto maken met dat beeld? Want ik moet woensdag de schrijfopdracht voor CKV inleveren. Ach ja, ach ja.

    Wacht, het is donderdag, dat biedt al meer perspectief.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 12:20 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aarderijkskunde: Tell me your secrets.


    Tijd voor koffie.

    Drogon schreef:
    Serieus, er is alweer een topic over afvallen gesloten terwijl dat gewoon mag. ._____. Laat de mods eens hun eigen regels bekijken. Dit is het enige wat er in de huisregels staat over die kwestie:
    (...)
    Vermeldde het meisje haar gewicht? Nee. Spoorde ze mensen aan tot anorexia? Nee.

    Wut, deze is not gewoon open ;o
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155757&page=2


    No growth of the heart is ever a waste