• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yeah, I'm pretty much screwed. :Y)

    Comanche schreef:
    Pffffft. Het is zo hectisch allemaal! Ik ontmoet iedere dag weer nieuwe mensen en het is - voor het eerst in twintig jaar - dat ik me ergens thuis en goed voel. Hoe lang duurt het voordat ik keihard op mijn bek ga?

    Waarom zou je op je bek moeten gaan? :Y) Misschien gebeurt dat nu eens niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik mijn ogen uit m'n kop heb gejankt. Maar ik heb al een lange tijd niet gejankt. The fuck..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Typische weer een actie van jou... jij stelt mij een vraag, ik geef uitgebreid antwoord en terwijl ik dat typ ben jij alweer wat over jezelf aan het vertellen. Waarom vraag jij mij überhaupt nog dingen? You know what, I'm not talking to you anymore tonight.

    Always great these sucking fucking feelings.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oef, ben niet eens bij de helft van die hoofdstuk en ben gewoon moe van dingens aanpassen zodat het grammatica klopt.


    -

    Orchard schreef:
    WHUT. Die ene Nynke blijkt ineens twee verschillende Nynke's te zijn.

    Welke Nynke. Ik ben een Nynke. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Draculea schreef:
    Typische weer een actie van jou... jij stelt mij een vraag, ik geef uitgebreid antwoord en terwijl ik dat typ ben jij alweer wat over jezelf aan het vertellen. Waarom vraag jij mij überhaupt nog dingen? You know what, I'm not talking to you anymore tonight.

    Daar heb ik zo'n vreselijke schijthekel aan!
    Ik ken ook iemand die dat doet, nee wacht. Twee mensen. Waarvan ik nota bene met een meerdere malen had afgesproken. Oh god, als je toch alleen maar over jezelf wil lullen koop dan een spiegel en tyf op.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 22:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Juniper schreef:
    (...)
    Welke Nynke. Ik ben een Nynke. (krul)

    Ja, jij o.a. :'D Maar nu zijn er dus drie Nynke's op Q, met mij erbij. :Y) Ik dacht dat jij en een andere Nynke één persoon was.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarth moet ik nou weer een nieuw afvoerputje halen. Houdt wat in, op kamers. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn pa is echt geniaal. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, ik haat dit schijnheilige gedoe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zo, me werk voor vandaag is gedaan. Netjes een hoofdstuk geplaats.


    -

    Yeah, so smart to watch those videos...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nee.
    Mijn moeder heeft mijn boek gejat en gaat 50 shades lezen - Dit gaat awkward worden. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''