• Welkom Harry Potter fans!
    Het is tijd dat de common rooms weer opgestart worden met de bijbehorende vier afdelingen Gryffindor, Slytherin, Hufflepuff en Ravenclaw.
    Gryffindor; de afdeling die gesticht is door Godric Gryffindor. Deze afdeling staat bekend om zijn moed, lef, dapperheid en riddelijkheid.
    Slytherin; de afdeling die gesticht is door Salazar Slytherin. Deze afdeling staat bekend om zijn trots en zijn sluwheid.
    Hufflepuff; de afdeling die gesticht is door Helga Hufflepuff. Deze afdeling staat bekend om zijn harde werkers, geduld en zijn trouwheid.
    Ravenclaw; de afdeling die gesticht is door Rowena Ravenclaw. Deze afdeling staat bekend om zijn grootste wijsheid.

    Wij zoeken een aantal fanatieke mensen en vragen jullie dan ook om het lijstje hieronder serieus in te vullen. Dit is bedoelt ter introductie zodat je toegelaten kan worden tot de common rooms. Ook is dit een introductie naar elkaar toe, zo leer je elkaar een beetje beter kennen.

    - Vertel kort iets over jezelf.
    - Welke films heb je gezien?
    - Welke boeken heb je gelezen?
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    - In welke afdeling zit jij?

    Inschrijvingen gesloten. Meer informatie volgt nog!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 13:52 ]

    Helado schreef:
    (...)

    Hmm, ja, dat zou wel heel erg leuk zijn :Y)

    We kunnen ook nog wachten tot het vakantie is.
    Dan heeft iedereen tijd.(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    We kunnen ook nog wachten tot het vakantie is.
    Dan heeft iedereen tijd.(A)


    Ik heb geen herfstvakantie. Dan moeten we al wachten tot het Kerst is :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Grr,
    Ik kan niet meer wachten x'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Jullie zijn gemeen :c.


    Dit is bewijs dat Quizlet wordt geteisterd door tirannie - meerdere zelfs. Een soort aristocratie geleid door tirannen. (cat) - grapje -

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij hebben de users er helemáál geen zin in. Bah. We wachten nog wel even, totdat jullie wat enthousiaster worden


    Miep

    Bombalurina schreef:
    Volgens mij hebben de users er helemáál geen zin in. Bah. We wachten nog wel even, totdat jullie wat enthousiaster worden


    Ja, misschien moeten we het gewoon afblazen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)

    Ja, misschien moeten we het gewoon afblazen...


    Ja. Jammer maar helaas. Misschien iets voor in het Mod-Forum? De users willen het toch niet.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:06 ]


    Miep

    Misschien moeten we inderdaad wachten tot ze wat enthousiaster gaan reageren, dat kan inderdaad nog altijd beter hoor.
    Of we stellen het gewoon uit tot het volgende nieuwe schooljaar?
    Dan kunnen we het net zo doen zoals in de films?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Al die moeite voor niks...


    Miep

    Naerys schreef:
    Wat denk je er van?
    Gaan we de users nog een weekje laten wachten?:Y)

    Een week? Ik dacht dat het dit weekend al zou verschijnen. (":

    Naerys schreef:
    We kunnen ook nog wachten tot het vakantie is.
    Dan heeft iedereen tijd.(A)

    Vakantie? Enig idee hoe absurd lang dat nog duurt? (krul)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:09 ]


    Chaos is a ladder.

    Pesten is onaanvaardbaar, werd mij vroeger altijd gezegd. Hou er dus maar mee op :Y).


    De linkse Wemel ben ik, als ik hoor dat de topics eindelijk geopend zijn :3.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Weet je? Wat als we een opstand zouden starten als de topics niet binnen een uur geopend zijn?


    Queer zijn is gewoon alles



    Gelukkig staat sarcasme niet in jullie woordenboek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dooddoenervo schreef:
    Weet je? Wat als we een opstand zouden starten als de topics niet binnen een uur geopend zijn?

    *High Five One*
    Inderdaad! Of anders gaan we staken. Dan houden we op met stories schrijven, quizzen ontwerpen, jureren in wedstrijden én berichten posten op het forum totdat de topics open zijn :Y).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    *High Five One*
    Inderdaad! Of anders gaan we staken. Dan houden we op met stories schrijven, quizzen ontwerpen, jureren in wedstrijden én berichten posten op het forum totdat de topics open zijn :Y).


    Tijd voor een boycot. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife