• Welkom Harry Potter fans!
    Het is tijd dat de common rooms weer opgestart worden met de bijbehorende vier afdelingen Gryffindor, Slytherin, Hufflepuff en Ravenclaw.
    Gryffindor; de afdeling die gesticht is door Godric Gryffindor. Deze afdeling staat bekend om zijn moed, lef, dapperheid en riddelijkheid.
    Slytherin; de afdeling die gesticht is door Salazar Slytherin. Deze afdeling staat bekend om zijn trots en zijn sluwheid.
    Hufflepuff; de afdeling die gesticht is door Helga Hufflepuff. Deze afdeling staat bekend om zijn harde werkers, geduld en zijn trouwheid.
    Ravenclaw; de afdeling die gesticht is door Rowena Ravenclaw. Deze afdeling staat bekend om zijn grootste wijsheid.

    Wij zoeken een aantal fanatieke mensen en vragen jullie dan ook om het lijstje hieronder serieus in te vullen. Dit is bedoelt ter introductie zodat je toegelaten kan worden tot de common rooms. Ook is dit een introductie naar elkaar toe, zo leer je elkaar een beetje beter kennen.

    - Vertel kort iets over jezelf.
    - Welke films heb je gezien?
    - Welke boeken heb je gelezen?
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    - In welke afdeling zit jij?

    Inschrijvingen gesloten. Meer informatie volgt nog!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 13:52 ]

    Ik begrijp het vast verkeerd, maar jij selecteert de mensen die in bepaalde common rooms mogen? Of vul je dit in en je zit erin? Idk, sorry, haha, ik stel vast een heel domme vraag, lol'd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je zal het wel zien ^^
    Het is een soort samenwerking met de mods ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    Je zal het wel zien ^^
    Het is een soort samenwerking met de mods ^^


    Ik weet niet of ik me wel wil inschrijven. Ik wil eigenlijk eerst weten wat het is en ik wil dus wachten, maar over 24 minuten kun je je niet meer inschrijven. Kan het daarna nog wel?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, dan kan je er nog bij, maar als je je hier inschrijft, kan er iets extra bijzitten :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    Ja, dan kan je er nog bij, maar als je je hier inschrijft, kan er iets extra bijzitten :3


    Hmm. Nou ja, ik waag het d'r maar op, ik ben diehard Potterhead en ik hoop in de Common Room van Ravenclaw te komen, dus ach ja, ik kan het best proberen. Maar cryptisch is en blijft het wel.


    - Vertel kort iets over jezelf.

    Mijn naam is Myke - dat spreek je als Meike - en ik ben geboren op vrijdag 25 juli 1997, oftewel: ik ben nu zestien jaar. Ik weet van mezelf dat als ik ga vertellen over mezelf en wat ik leuk vind, dat het een nogal lang, onsamenhangend en saai verhaal wordt, dus ik probeer het een beetje in te korten op de primairste ,,primaire'' dingen die ik belangrijk acht om over mezelf te vertellen - en zelfs nu lees je dat ik aan één stuk door loop te lullen over eigenlijk niets. Ik hou van praten.
    Vrienden en familie zijn voor mij heel belangrijk. Verder praat, lach, teken, schrijf en lees ik erg graag. Mijn favoriete vakken op school zijn Engels, Spaans, Geschiedenis, Kunst Beeldend en Maatschappijwetenschappen. Ik vind politiek erg interessant, maar ik heb geen enkele partij die mijn voorkeur heeft, omdat ik elke partij wat, ehh, nou ja, het is niet hoe ik het graag zou zien - niet dat ik het weet hoe het anders moet, lol. Ik zit op paardrijden samen met mijn beste vriendin, elke zondag. Ik luister graag muziek; klassiek, piano, pop, rock en pop rock, over het algemeen. Er zijn uitzonderingen van bijvoorbeeld jazz, country en R&B. Ik luister ook graag naar muziek uit de Roaring Twenties, love that decade, by the way. :] Ik ben vooral erg fan van Madness, The Beatles en Demi Lovato. Ik heb twee katten, Joeke en Jajem, en een hond, Lucky. Ik hou ontzettend veel van kunst en ik overweeg zeker om later de kunstwereld in te gaan. Qua films hou ik van een paar fantasy's, maar voornamelijk heel slechte wijvenfilms, of juist goede. Ik bewonder Coco Chanel enorm en één van mijn favoriete films of all times is Coco avant Chanel. Mijn geurtje is Black Star, maar ik wil ooit nog Miss Dior Chèrie en Chanel Nr. 5 aanschaffen. Mijn eerste mascara ooit was van - de ironie - Chanel. Ik heb er geen 26 euro voor betaald, nee, mijn twaalfjarige ik had twintig euro aan kortingsbonnen en betaalde slechts 6 euro. Sindsdien heb ik nooit meer zulke fijne mascara gehad; en dat is maar goed ook, want ik draag nooit mascara. :'D Ik heb een grote liefde voor Zweden, IKEA en Scandinavische detectives en thrillers. Ik wil dolgraag mijn Camrbidge C2 halen en Zweeds leren.

    Dit was een hoop gelul om niks, maar oké, dit is zo ongeveer kort gezegd wie ik ben. Oh ja, ik ben ook nogal vrolijk, druk en opgewekt. :'D


    - Welke films heb je gezien?

    All of them! Ik heb zelf destijds 100 euro uitgegeven aan de DVD-box met alle extra's d'r op en d'r aan. :'D

    - Welke boeken heb je gelezen?

    Alle zeven boeken in het Nederland en twee in het Engels, de rest moet ik nog aanschaffen, plus Zwerkbal door de Eeuwen heen, Fabeldieren En Waar Te Vinden, De vertelsels van Baker de Bart en The Tales of Beedle the Bart.

    - Wat is je favoriete film en waarom?

    Moeilijk! D': Ik vind The prisoner of Azkaban erg goed, omdat de verhaallijn ontzettend goed in de film is gezet, ik vind dat ze de nieuwe Perkamentus ontzettend goed hebben weten te casten en er ontzettend veel in voorkomt qua personages die in tot het laatste boek invloed zullen hebben, zoals Peter en Sirius.

    - Wat is je favoriete boek en waarom?

    Alwéér moeilijk! Ik denk dat ik dan overga op de extra boekjes, omdat ik niet kan kiezen tussen de reeks, en ik elke keer dat ik de extra boekjes lees, ik dit de leukste sequels ooit gemaakt vind. Ik kies dan voor De Vertelsels van Baker de Bart/The Tales of Beedle the Bart.

    - In welke afdeling zit jij?

    Ravenclaw! :3

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 23:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oow shitt hier wou ik nog wel iets in schrijven. Helaas te laat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Incantatem schreef:
    Ik begrijp het vast verkeerd, maar jij selecteert de mensen die in bepaalde common rooms mogen? Of vul je dit in en je zit erin? Idk, sorry, haha, ik stel vast een heel domme vraag, lol'd.

    Er werd eerder nog gezegd dat niemand werd buiten gesloten. Zou ik ook een beetje raar vinden, als sommige wel in zo'n Common Room mogen en andere niet, terwijl er gewoon echt diehard fans tussen zitten die dan bijvoorbeeld niet zouden mogen.


    Chaos is a ladder.

    Jammer, ben nu dus te laat :c


    Little do you know

    Helado schreef:
    Ja, dan kan je er nog bij, maar als je je hier inschrijft, kan er iets extra bijzitten :3


    Spannend...

    Maar als jullie me indelen bij griffoendor/ravenklauw/huffelpuff zal ik niet rusten voor ik wraak heb genomen. (duivel)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Spannend...

    Maar als jullie me indelen bij griffoendor/ravenklauw/huffelpuff zal ik niet rusten voor ik wraak heb genomen. (duivel)

    Ik denk dat als mensen in common rooms neergezet worden, dat het in de afdeling zal zijn die je hebt opgegeven en waarbij je op Pottermore ook zit... Dat lijkt mij althans het meest logische.


    Chaos is a ladder.

    Gula schreef:
    (...)
    Ik denk dat als mensen in common rooms neergezet worden, dat het in de afdeling zal zijn die je hebt opgegeven en waarbij je op Pottermore ook zit... Dat lijkt mij althans het meest logische.


    Haha ik zit er maar mee te lachen :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Gula schreef:
    (...)
    Er werd eerder nog gezegd dat niemand werd buiten gesloten. Zou ik ook een beetje raar vinden, als sommige wel in zo'n Common Room mogen en andere niet, terwijl er gewoon echt diehard fans tussen zitten die dan bijvoorbeeld niet zouden mogen.


    Dit.


    De mensen die denken dat ze te laat zijn: wanneer de common rooms er wel degelijk zijn, kan je je verder inschrijven, maar als je je hier inschreef kon er een extraatje bijzitten ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    De mensen die denken dat ze te laat zijn: wanneer de common rooms er wel degelijk zijn, kan je je verder inschrijven, maar als je je hier inschreef kon er een extraatje bijzitten ^^

    Ik snap alleen niet wat dat "extraatje" zou zijn. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Gula schreef:
    (...)
    Ik snap alleen niet wat dat "extraatje" zou zijn. (krul)


    Precies haha. Naja, we zullen zien. ^-^