• Welkom Harry Potter fans!
    Het is tijd dat de common rooms weer opgestart worden met de bijbehorende vier afdelingen Gryffindor, Slytherin, Hufflepuff en Ravenclaw.
    Gryffindor; de afdeling die gesticht is door Godric Gryffindor. Deze afdeling staat bekend om zijn moed, lef, dapperheid en riddelijkheid.
    Slytherin; de afdeling die gesticht is door Salazar Slytherin. Deze afdeling staat bekend om zijn trots en zijn sluwheid.
    Hufflepuff; de afdeling die gesticht is door Helga Hufflepuff. Deze afdeling staat bekend om zijn harde werkers, geduld en zijn trouwheid.
    Ravenclaw; de afdeling die gesticht is door Rowena Ravenclaw. Deze afdeling staat bekend om zijn grootste wijsheid.

    Wij zoeken een aantal fanatieke mensen en vragen jullie dan ook om het lijstje hieronder serieus in te vullen. Dit is bedoelt ter introductie zodat je toegelaten kan worden tot de common rooms. Ook is dit een introductie naar elkaar toe, zo leer je elkaar een beetje beter kennen.

    - Vertel kort iets over jezelf.
    - Welke films heb je gezien?
    - Welke boeken heb je gelezen?
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    - In welke afdeling zit jij?

    Inschrijvingen gesloten. Meer informatie volgt nog!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 13:52 ]

    • Vertel kort iets over jezelf.
    Nou, ik ben Jacco, 18 jaar. Ik houd van eten, alcohol en uitgaan. Ik ben geen alcoholist. Mijn patronus is een hond, een Friese Stabij. Mijn favoriete personage is Hermione Granger.
    • Welke films heb je gezien?
    Allemaal, meerdere malen *O*
    • Welke boeken heb je gelezen?
    Deel één tot en met vijf, de rest heb ik niet thuis :W
    • Wat is je favoriete film en waarom?
    Ik vond 'The Goblet of Fire' en 'the Deathly Hallows part 2' het leukst, denk ik. Of weet je wat? Allemaal :Y)
    • Wat is je favoriete boek en waarom?
    Al de boeken die ik gelezen heb, zijn echt geweldig *O*
    • In welke afdeling zit jij?
    Volgens Pottermore dus in Hufflepuff, terwijl ik mezelf altijd een Ravenclaw vond... Ik wil Ravenclaw!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    - Vertel kort iets over jezelf. Ik ben Evelien, 18 jaar en mijn hobbies zijn lezen, zingen, acteren en musical-stuff. Ik ben Harry Potter beginnen lezen toen ik 6 was ^^
    - Welke films heb je gezien? All of them.
    - Welke boeken heb je gelezen? Alle 7, zowel in NL als Engels
    - Wat is je favoriete film en waarom? Hmm, moeilijk. Ik heb niet echt een favoriet. Gewoon periodes waarin ik de ene wat leuker vind dan de andere.
    - Wat is je favoriete boek en waarom? 7 ^-^ Hierin kom je vrij veel achtergronddingen te weten, en dat vind ik leuk.
    - In welke afdeling zit jij? Ravenclaw ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chico schreef:
    Kun je dat kutgeluid op Pottermore ook uitzetten? Ik zit namelijk tegelijkertijd een programma terug te kijken D:


    Als je onderaan de pagina die balk ziet met daarop de icoontjes van alle boeken, dan moet je daar rechts van kijken. Daar is een soort van krabbel en daarnaast kun je het geluid aan/uit doen. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu heb ik zin om er weer op te gaan. Even kijken of ik mijn wachtwoord terug kan vinden voor Pottermore!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 17:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    My favorite book is book 8, because it don 't have end yet =)
    But i'm not going to join, sorry :/


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    - Vertel kort iets over jezelf.
    Ik ben Carlijn, 16 jaar oud, en mijn hobby's zijn lezen, schrijven, viool spelen, muziek luisteren en zeilen.
    - Welke films heb je gezien?
    Allemaal!
    - Welke boeken heb je gelezen?
    Allemaal! (inclusief fabeldieren&waar ze te vinden, zwerkbal door de eeuwen heen en de vertelsels van baker de bard)
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    'Deathly Hallows part 2', en de 'Prisoner of Azkaban'. Geen idee waarom.
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    Ik kan echt niet kiezen! Ik vind ze allemaal even leuk :3
    - In welke afdeling zit jij?
    I'm a proud Ravenclaw (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Vertel kort iets over jezelf.
    Ik ben Janny, 15 jaar oud en ik kom uit België. Naast Harry Potter hou ik van One Direction, handbal, voetbal, andere sporten, Bastille, 5SOS, Ed Sheeran, The Script, Maroon 5, reizen, schrijven en lezen.
    Welke films heb je gezien?
    Allemaal, of course!
    Welke boeken heb je gelezen?
    Allemaal, Nederlands en Engels.
    Wat is je favoriete film en waarom?
    Harry Potter and the Goblet of Fire en Harry Potter and The Deathly Hallows part 2, omdat het einde echt prachtig is en omdat ik het hele idee van de tovenaarswedstrijd in de Vuurbeker echt goed vind. Eigenlijk zijn ze gewoon allemaal goed.
    Wat is je favoriete boek en waarom?
    Eigenlijk ook the Goblet of Fire en the Deathly Hallows, omdat het zo prachtig beschreven wordt. Alleen vind ik persoonlijk dat Draco de goede kant moest kiezen.
    In welke afdeling zit je?
    Volgens de meeste quizzen zit ik in Slyffindor. Op Pottermore zit ik enkel in Gryffindor.


    We crave what we can't have.

    - Vertel kort iets over jezelf.
    Nou ik ben richelle en ik ben 16 jaar, Mijn hobbys zijn lezen,winkelen en gek doen haha.
    - Welke films heb je gezien?
    Allemaal :)
    - Welke boeken heb je gelezen? 1 t/m 4
    - Wat is je favoriete film en waarom?
    2 Omdat ginny daar nog niet tegen harry durft te praten zo schattig!!!
    - Wat is je favoriete boek en waarom?
    Allemaal die ik gelezen heb!!!
    - In welke afdeling zit jij?
    gryffindor!!! (zit ik ook in volgens pottermore)

    Vertel kort iets over jezelf.
    Kim, 21 jaar en woonachtig in Brabant. Ik studeer Journalistiek en af en toe Spaans. Verder houd ik van voetbal, lezen, schrijven, muziek luisteren en uitgaan/chillen met vrienden. Oh en ik heb een liefde/zwak voor Denen.
    Welke films heb je gezien?
    All of them (: Vergeet nooit meer dat ik de eerste film zag en dagen heb uitgekeken naar de post of er een brief van Hogwarts bij zat.
    Welke boeken heb je gelezen?
    Same. Al heb ik de boeken pas op latere leeftijd gelezen.
    Wat is je favoriete film en waarom?
    Ehm Harry Potter and the Philosopher's Stone, omdat het daar allemaal mee begonnen is en ik het geweldig vond om Harry zijn eerste jaar op school te zien. En Harry Potter and the Goblet of Fire, omdat dat toernooi gewoon echt awesome was en Robert Pattinson kon ik ook erg waarderen.
    Wat is je favoriete boek en waarom?
    Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, ik heb dat boek echt in een dag uitgelezen zo leuk vond ik hem, waarom precies geen idee haha. En Harry Potter and the Half-Blood Prince, omdat ik het een heel heftig deel vond en de film nooit zo goed begreep. Maar door het boek werd alles zoveel duidelijker en ben ik dat deel echt gaan waarderen + ik moest huilen haha.
    In welke afdeling zit jij?
    Slytherin (: (ook op Pottermore)

    Wanneer worden de rooms geopend?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ergens dit weekend/begin volgende week, vermoed ik. De inschrijvingen lopen tot vrijdag ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Russo schreef:
    Ergens dit weekend/begin volgende week, vermoed ik. De inschrijvingen lopen tot vrijdag ^^


    Zullen die topics dan in het Off-topic moeten? De vorige keer kwamen ze dacht ik daar namelijk wel in, en ik geloof dat dát de reden was dat in ieder geval ik er niet meer kwam. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Zullen die topics dan in het Off-topic moeten? De vorige keer kwamen ze dacht ik daar namelijk wel in, en ik geloof dat dát de reden was dat in ieder geval ik er niet meer kwam. :')

    Ik vind dat ze gewoon bij het Harry Potter subforum mogen komen, anders komen mensen er inderdaad niet zo snel meer misschien.


    Chaos is a ladder.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zullen die topics dan in het Off-topic moeten? De vorige keer kwamen ze dacht ik daar namelijk wel in, en ik geloof dat dát de reden was dat in ieder geval ik er niet meer kwam. :')


    Ik hoop Harry Potter subforum, anders mogen de 1D en JB ropics ook naar het off-topic gedeelte.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk overigens dat een Great Hall veel meer mensen aantrekt, aangezien je dan sowieso al met meer bent doordat alle verschillende afdelingen door elkaar heen zijn.


    Chaos is a ladder.