• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Mijn vriendje is zo lieeeeef.

    Zooo moeeeee.


    'Darling, just hold on'

    What the hell am I doing here? I don't belong here.


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    What the hell am I doing here? I don't belong here.


    CAUSE I'M A CREEP.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    CAUSE I'M A CREEP.


    I'm a WEIRDO!


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben zo doodmoe, dat ik me totaal niet kan concentreren. Ik kan niet eens een stukje tekst lezen en dat terwijl morgen de deadline is voor alle projecten. Fml. :')

    Mensen gaan zo raar denken als mijn schoolmap het eerste is wat ze van mij zien. Klik


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Mensen gaan zo raar denken als mijn schoolmap het eerste is wat ze van mij zien. Klik


    My Little Pony is awesome.


    OT: wauw serieus, good job dude. Dat je zoiets voor elkaar kon krijgen, vind ik nog steeds een wonder. En nee, daar bedoel ik niets positiefs mee.


    We need a bigger boat.

    Beaton schreef:
    Ik voel me echt verschrikkelijk alleen. :/


    This exactly ;c


    26 - 02 - '16

    Ja natuurlijk, ik zeg dat ik me niet lekker voel en jij antwoord (zoals altijd) terug met dat je je ook al niet zo lekker voelt. Heb jij überhaupt een eigen mening/persoonlijkheid/whatever?

    What does the fox say?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom háár elke keer weer? Waarom niet ik? Wat beteken ik voor je?

    Ziek thuis zitten is niet leuk. D:

    Well that was weird.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Drogon schreef:
    What does the fox say?

    Dat lied.... :'D

    S, je staat officieel op mijn lijst van grootste klootzakken ooit. Dus jij vindt mij eng, omdat ik insuline moet spuiten?
    Ik ben een diabeet en daar ben ik trots op. Door die opmerking ben ik alleen maar trotser dat ik niet zo'n bevooroordeelde, domme idioot als jij ben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it