• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Holy shit. Cordyceps is real? Dat gaat nog leuk worden :')


    Caution first, always.

    Yee eindelijk iets af..
    ... Nu de andere 5 deprimerende dingen nog in 1 week -.- ...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Why can't I be a little bit closer to perfection? :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En juist nu ik het nodig heb, is er niemand om me te steunen en me erdoorheen te slepen..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wel tijd hebben voor andere dingen en dan net niet voor dat. -_-"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kom op, reageer op die mail! Ik wil weten wat ik welk So ik voor morgen moet leren.


    Stenenlikker

    Ik hoop zo hard dat die usernaam niet genomen is.


    -

    VANAVOND PATAT ETEN YUMMMMM.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een oud profiel van mij is dus gehackt.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Rhiine schreef:
    Ik hoop zo hard dat die usernaam niet genomen is.


    Zoek 'm anders op bij users. Als er iemand staat maar met inmiddels een andere username, controleer het toch even. Soms is het woord erin vewerkt. Je kan ook naar je profiel gaan en in de link i.p.v. je eigen username [die er al staat] de username invoeren. Dan weet je zeker of 'ie is genomen of niet. Hopelijk is 'ie niet bezet!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een maand zonder jou, het zal moeilijk zijn. :T


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik wil niet. :L


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    I feel like shit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil dit niet meer..!
    Al die stress en het moe en chagrijnig zijn elke dag opnieuw.


    :)

    Don't collapse !


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.