• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Damn it. Ik ben zo goed in uitstellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Voelt zo goed dat ik alles af heb gwn..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    And I'm feeeling good.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh God, nu krijg je dat gezeur van dat concert van 1D weer. --'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Verschrikkelijk hoofd- en rugpijn +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    it'll be lonley this christmas, without you to hold!

    grah, ik kan er echt niet tegen dat jij er niet bent, met de dagen dat ik je er juist bij wil hebben :c

    Ook de eerste kerst zonder mijn oom :c Januari is hij alweer een jaar overleden..

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 9:18 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Weer wakker door die kuthond van je. -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verdomme!!! Ik wil uit dit kl*te huis! Stop met dat gesprek uitstellen!! Eerst heb je vakantie en nu op de dag dat het gesprek is ben je ziek??!! F*cking aansteller!! You b*tch!!! Ik word gestalkt door een 30 jarige mohammed die me probeerde te zoenen!!, woon in een giga achterbuurt waar de een naar de andere politie de straat in moet rijden omdat er weer iemand bedreigd is met een hakbijl bijvoorbeeld! En het hele facking huis woont vol met mongolen die veel te hard muziek luisteren en een puinhoop maken overal! Daarbij heeft dat ranzige mannetje dat onder mij woont kakkerlakken ontdekt!! En is het internet fucked up!!!!!!!!!!!!! :@ :@ :@


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    ^ *hug* Fucked-up shit, hopelijk gaat het snel beter. <3

    OT: Ik voel me echt buitengesloten door je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ *hug* Fucked-up shit, hopelijk gaat het snel beter. <3

    OT: Ik voel me echt buitengesloten door je.


    Thanks morticia :) ja ik hoop het ook D:

    Jij ook goodluck <3


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Waarom gaan jullie weg? Guys?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het gaat goed komen. Dat moet. D:


    :)

    Zo'n keelpijn. :c


    Rise and rise again until lambs become lions

    PradaNova schreef:
    Verdomme!!! Ik wil uit dit kl*te huis! Stop met dat gesprek uitstellen!! Eerst heb je vakantie en nu op de dag dat het gesprek is ben je ziek??!! F*cking aansteller!! You b*tch!!! Ik word gestalkt door een 30 jarige mohammed die me probeerde te zoenen!!, woon in een giga achterbuurt waar de een naar de andere politie de straat in moet rijden omdat er weer iemand bedreigd is met een hakbijl bijvoorbeeld! En het hele facking huis woont vol met mongolen die veel te hard muziek luisteren en een puinhoop maken overal! Daarbij heeft dat ranzige mannetje dat onder mij woont kakkerlakken ontdekt!! En is het internet fucked up!!!!!!!!!!!!! :@ :@ :@


    Zoek. Een. Ander. Huis.
    Heel. Snel.
    Dat hou je niet vol als je er niets aan vindt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Verdomme, zit ik weer ziek thuis terwijl ik vandaag echt iets belangrijks te doen had, maar het gewoon niet lukte. Ik voel me echt falend nu.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom