• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Cult schreef:
    Ik ben best wel trots op de foto die ik van Pom heb gemaakt.



    Mooie foto! (:

    OT: Waarom is Pottermore zo sloom? :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh NS. Op tijd komen en op tijd vertrekken is ook zo moeilijk hé? Het ergste is nog wel dat jullie vol trots zijn als jullie een keer op tijd zijn. Kom op zeg, je hoort op tijd te zijn. Je mag alleen trots zijn als je te vroeg komt. Maar dat gebeurd nooit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ugh NS. Op tijd komen en op tijd vertrekken is ook zo moeilijk hé? Het ergste is nog wel dat jullie vol trots zijn als jullie een keer op tijd zijn. Kom op zeg, je hoort op tijd te zijn. Je mag alleen trots zijn als je te vroeg komt. Maar dat gebeurd nooit.


    NS is inderdaad een klote bedrijf om het zo maar te zeggen. Hun treinen zijn gewoon veel en veel te vaak te laat.


    26 - 02 - '16

    Straks naar school tot half 5 met een pauze die 7 kwartier duurt. Dankjewel school.

    Cult schreef:
    (...)

    NS is inderdaad een klote bedrijf om het zo maar te zeggen. Hun treinen zijn gewoon veel en veel te vaak te laat.

    En dan heb ik het nog niet eens over te korte treinen in spitsuren :'D

    OT: Straks maar even goed vreten en daarna voor de laatste les naar school. Hopelijk ben ik voor vrijdag compleet genezen, want ik moet en zal naar die conventie gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe de eff moet ik dit weten :l


    Caution first, always.

    Te veel te doen x_x
    als ik dit niet red kan ik niet eens naar de propedeuse uitreiking van mijn zus :s


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I sound like sick Monica. "I'm fineeeeeeeeeeeddduh".
    Bloody cold. Dan wel blij dat ik niet ziek ben in mijn werkweek maar dat is ook het enige goede eraan. Merlin's sake.
    Good thing there's rpg babies to keep me busy.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I'm bored..


    'Darling, just hold on'

    Ik heb officieel de pest aan mijn wiskundeleraar! Waarom is hij zo gemeen!?


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Fijn. Een van die gasten het 'Salami' met z'n achternaam en nu heb ik honger. Ugh.


    We need a bigger boat.

    Oké, hoe moet ik dit aanpakken? :l


    Caution first, always.

    Great... Ik voel me nu echt een aansteller.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    No, I love to have stomach ache.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb echt het gevoel alsof ik al dagenlang niet heb geslapen. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.