• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Ik zit met een ongelooflijk dubbel gevoel nou. Aan de ene kant ben ik blij dat ik aangenomen ben voor een fotoshoot en aan de andere kant ben ik verdrietig om meerdere redenen. :\


    26 - 02 - '16

    Ugh, zo meteen zit ik weer met jullie opgescheept. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat een rotgevoel is dit... :/


    Caution first, always.

    MY BABIES! ALL THE FEELS D:



    WatRPG'entochkandoenmeteenmens


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moet je doorgaan met iets als je het echt niet meer wil ook al ben je nog niet zo lang mee bezig?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil winteeeeeeeer! *O*

    als ik tegen me zus zeg dat ik een ereader of een nieuwe fiets voor mijn verjaardag wil, en zeg dat ze zelf maar moet kijken wat ze wilt geven, dan ga jij niet roepen dat ik gewoon fiets moet zeggen omdat ik niks aan een ereader heb -,- dat is nog altijd mijn keus, ik ben dan jarig en jij niet dus heb je niks mee te maken -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raak een beetje benauwd voor volgende week dinsdag. Ik had eerder dan een weke moeten beginnen met die woordjes leren. Ik moet dit tussenuur goed benutten, ik moet voor morgen nog een verslag voor CKV afschrijven, huiswerk voor maatschappijleer inhalen en maken, huiswerk voor maatschapijwetenschappen maken en dan ook nog geschiedenis, Duits en Spaans leren. Dude, waarom zit je op Quizlet? D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eindelijk de perfecte username gevonden. Nu nog vijf dagen wachten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hm, morgen is het weer donderdag. DDDD:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Draculea schreef:
    Ik wil winteeeeeeeer! *O*


    Ik ook! Ik wil schaatsen! _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    concentratie komop. je heb nog zo veel te doen en morgen moet het af zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Om achter elk word een s te zetten klinkt kei leuk. :Y)
    Yays, vanavond weer lekker werkennnn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Damn, elke keer als ik nu naar mijn pols kijk, word ik helemaal vrolijk c:


    Caution first, always.

    Whuuut, maakte zo'n meisje tijdens bio nou een foto van de kont van mijn leraar?


    Stenenlikker