• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Cult schreef:
    Ik wil huilen.


    En misschien was het toch niet zo slim van mij om in mijn duim te snijden gisteren, aangezien het nu weer open gegaan is en AUW.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I want to do it... But I can't...

    I. Dont. Know. Why. I. Feel. So. Tung- TIEEEEEEEED.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik kan wel huilen. Wat een rotweken. En altijd maar weer moeten lachen en gezellig zijn. Heb het even helemaal gehad. Waar is de pauzeknop van het leven?


    :)

    Gargoyle schreef:
    Ik kan wel huilen. Wat een rotweken. En altijd maar weer moeten lachen en gezellig zijn. Heb het even helemaal gehad. Waar is de pauzeknop van het leven?


    Zullen we samen naar de pauzeknop zoeken? Ik wil namelijk ook wel even een pauze..


    26 - 02 - '16

    Mag ik even een potje gaan zitten huilen, en daarna door m'n crush gestroost worden? (cat)

    Wanneer zie je éindelijk in dat je allesbehalve sexy bent en je er gewoon dom uitziet >.<

    Moederliefde. Stop it.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lovina schreef:
    Mag ik even een potje gaan zitten huilen, en daarna door m'n crush gestroost worden? (cat)

    Ik wil gewoon dat het over is. Dat alles duidelijk is, en ik niks achter alles hoef te zoeken.

    Dat als je van me houdt, je dat zegt.
    Dat als je over me roddelt, je dat zegt.
    Dat als je me haat, je dat zegt.
    Dat als er iets is, je dat zegt.

    Dat het allemaal gewoon helder is.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    YES! HES ONLINE! Praat ik tegen 'm of niet? Ughhh... *rolt over de vloer* OK IK GA HET FUCKING DOEN!!
    ...
    hij is offline.
    Fuuuuuu

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 20:08 ]

    Wtf -.-
    oke mensen, leer er mee leven dat ik niet zo'n grote eter ben.. Jezus..
    krijg meteen een heleboel commentaar van mensen omdat ik alleen een beschuit heb gehad als lunch -.-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    Wtf -.-
    oke mensen, leer er mee leven dat ik niet zo'n grote eter ben.. Jezus..
    krijg meteen een heleboel commentaar van mensen omdat ik alleen een beschuit heb gehad als lunch -.-


    Ze geven gewoon aan dat het niet helemaal gezond is, zelfs als je niet meer wilt of geen honger hebt, om de dag door te komen heb je echt meer nodig.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gargoyle schreef:
    Ik kan wel huilen. Wat een rotweken. En altijd maar weer moeten lachen en gezellig zijn. Heb het even helemaal gehad. Waar is de pauzeknop van het leven?


    Ik kan er ook wel eentje gebruiken. Maar waar zijn die dingen als je het nodig hebt?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb geen honger of dorst meer, ik voel me continu misselijk. I hate feeling like this.


    26 - 02 - '16