• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Rosyy schreef:
    (...)Ik ook. Vroeger was ik echt constant like FOOOD en nu vind ik het moeilijk om veel te eten.


    Box xD
    ik was gisteren echt misselijk omdat ik een dubbele boterham met nutella had gegeten :X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Als ik iets meld zou ik het wel fijn vinden als er ook iets mee gedaan wordt. Anders kan ik het net zo goed niet doen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 20:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Peculiaris schreef:
    (...)

    Box xD
    ik was gisteren echt misselijk omdat ik een dubbele boterham met nutella had gegeten :X
    Ik was al misselijk na één boterham met kaas, omg

    Kijk voor het eerst naar Criminal Minds.. Ik wist waar het over ging !!
    Word het ineens over gezet naar Harry Potter..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan vraag ik me af wat D & E waard waren voor jou.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Beeeeeeeh. Nu nog eens een presentatie afmaken, terwijl ik 'm echt al veel eerder af wilde hebben. Stomme truttenbol, nu kom ik morgen niet uit mijn woorden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rosyy schreef:
    (...)Ik was al misselijk na één boterham met kaas, omg


    Serieus? Sorry als je daar al misselijk van wordt (zonder dat je griep hebt of zo.), is er wel iets mis...


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    (...)

    Serieus? Sorry als je daar al misselijk van wordt (zonder dat je griep hebt of zo.), is er wel iets mis...


    Hoeft toch niet meteen iets mis te zijn? Ik heb ook wel eens minder eetlust dan andere dagen.

    OT: Alsjeblieft, kom niet weer terug, jaloezie.


    You are beautiful, you are love.

    COFFEE. APPELTAART.
    Holyfuckingbro, I luff you dude.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damn, kan die kerel niet eens ophouden met zeuren? Zeikwijf -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Veni schreef:
    (...)

    Serieus? Sorry als je daar al misselijk van wordt (zonder dat je griep hebt of zo.), is er wel iets mis...
    Ik was niet echt misselijk-misselijk, maar toch al wat last van m'n buik.

    Juniper schreef:
    (...)

    Hoeft toch niet meteen iets mis te zijn? Ik heb ook wel eens minder eetlust dan andere dagen.

    OT: Alsjeblieft, kom niet weer terug, jaloezie.


    Mindere eetlust vind ik toch wat anders dan echt misselijk worden. Dat vind ik best verontrustend. Maar ja.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Shion schreef:
    Kijk voor het eerst naar Criminal Minds.. Ik wist waar het over ging !!
    Word het ineens over gezet naar Harry Potter..


    Wie wat waar, Harry Potter? Vandaag? Op televisie? Nu?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Wie wat waar, Harry Potter? Vandaag? Op televisie? Nu?


    yes net 5


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meh, kan HP niet afkijken denk ik. :c