• Diep onder de aarde, onzichtbaar voor Dreuzels met graafmachines, ligt een paradijs. De natuur is prachtig, het is warm en het belangrijkste: het is de school der magiërs. In het midden is de grote zaal, waar alle feesten en diners worden gegeven. De lessen zijn buiten, in de natuur. Er zijn vier afdelingen; Meskiv, Luiveng, Slanvier en Roshuut. De leerlingen zullen gescheiden worden door het schoolhoofd zelf, die dat op de eerste avond zal beslissen.
    Het schooljaar begint op eenendertig december. De leerlingen zullen bij hun thuis worden opgehaald met een wagen, getrokken door zeven digirfs (mollen op vier poten). De leerlingen hoeven geen boeken te kopen, alleen een toverstaf en ketel. Leerlingen moeten wel een stapeltje kleding en eventueel een boek meenemen. De dierkeuze wordt pas op school gemaakt, aangezien magiërs een dier zullen moeten kiezen om voor eeuwig mee samen te werken.

    Zouden een aantal mensen willen meewerken? Ik ben op zoek naar minimaal 8 leerlingen, als je leraar wilt zijn kan dat. (Zelfde vakken als op Zweinstein, maar in plaats van Verweer tegen de Zwarte Kunsten hebben ze de Kunst van de Vriendschap :))
    Stuur a.u.b. een berichtje met daarin:
    Naam personage:
    Leeftijd:
    Jaar (graag ook wat eerstejaars):
    Keuze dier:
    Afdeling (Doe mijn quiz! Aub alleen als je zelf niet weet waar je je personage wilt. humanimals):
    Evt. Vriendje/ Vriendinnetje, kan afgesproken worden met andere topic-deelnemers.
    Als je leraar wil zijn: het vak dat je wil geven

    Meskiv:
    -Zefiere Antareleum - Levicorpus12
    -

    Luiveng:
    -Amber - amberkroaler
    - Samantha - Galadriel12

    Slanvier:
    - Meisje gereserveerd voor Acnologia
    -

    Roshuut
    -
    -

    Regels.

    - Hou het gezellig, personages mogen wel ruzieën.
    - Schrijf je dingen het liefst in de ik-vorm en tegenwoordige tijd.
    - Een klein vraagje aan jullie (zoals ik al gezegd had is dit mijn eerste keer) moet ik dan een verhaal aanmaken die iedereen die mee wil doen kan editen?
    - Schelden mag, maar alleen in het verhaal.
    - Naamveranderingen doorgeven a.u.b.
    - Er is geen leeftijdslimiet, tenzij er gescholden wordt, dan zal ik het tot 12+ maken.
    - Graag jongens en meisjes.
    - Maximaal twee rollen.
    - Er is geen minimum op regels, ik schrijf ook niet al te lange verhalen, maar het liefst wel iets meer dan twee, OK?
    - Familie mag tussen users afgesproken worden.
    - Als er meer dan 12 mensen van hetzelfde jaar zijn en te weinig van de andere jaren, zal er een stop op worden gezet. (dit geldt ook voor de jongens-meisjes balans)
    - Dat waren ze wel, denk ik...


    Ik hoop dat het leuk klinkt! Voor iedereen die een verhaal verwachtte; beter zo?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 10:54 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Het klinkt leuk, al zou je beter een verhaal er van maken (: Niet gemeen bedoeld


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zou heel graag mee doen al zie ik het meer in een verhaal.
    Het lijk op Zweinstein maar toch helemaal anders dat is toch een leuke fanfiction?
    Hoe dan ook:

    Naam personage:Amber
    Leeftijd:13(als dat de leeftijd is van de eerste jaren wat is de leeftijd van de eerste jaren eigenlijk.
    Jaar (graag ook wat eerstejaars): eerstejaars(vind ik leuker)
    Keuze dier:kikker
    Afdeling /leuving
    Evt. Vriendje/ Vriendinnetje:Ik dacht anders komt ze een jongen tegen als ze een kikker is ofzo.Dat moet leuk zijn.
    Moet ik er nog extra's bijzetten zoals karakter enz.Of hoeft dat niet?
    Voor de zekerheid zet ik het erbij:

    Karakter:Amber is een slim meisje maar op sommige momenten kan ze ook sluw uit de hoek komen,al zou je dat van haar niet erg verwachten.
    Amber is heel leergierig,haar wijsheid heeft ze vat van alles wat ze leest.Ze is gefacineerd door sprookjes en magische dingen.
    Ook bewijst dat weer waarom ze zich best vaak eigenlijk zo kinderachtig kan gedragen.En waarom ze een kikker neemt.
    Deels ook omdat het haar lievelingsdier is al heeft ze niks tegen padden.Maar toen ze hoorde dat je ook in dat dier kon veranderen stond haar keuze meteen vast.Stel je voor als ik het kan en ik kom een kikker tegen net als ik de ware liefde...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 20:39 ]


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    1.) Eh, is dit nou een RPG of een rollentopic voor een verhaal?
    2.) Het zou handig zijn als er een duidelijke verhaallijn in zat, iets met een doel.
    3.) De titel van dit topic zou ik dan even laten bijwerken :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap het niet zo goed, is dit een soort parodie op Harry Potter en Hogwarts, maar dan met dieren? Want het lijkt er verdacht veel op. Zoals hierboven ook werd gezegd, zou ik er toch een duidelijke verhaallijn in verwerken. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    amberkroaler schreef:
    Ik zou heel graag mee doen al zie ik het meer in een verhaal.
    Het lijk op Zweinstein maar toch helemaal anders dat is toch een leuke fanfiction?
    Hoe dan ook:

    Naam personage:Amber
    Leeftijd:13(als dat de leeftijd is van de eerste jaren wat is de leeftijd van de eerste jaren eigenlijk.
    Jaar (graag ook wat eerstejaars): eerstejaars(vind ik leuker)
    Keuze dier:kikker
    Afdeling /leuving
    Evt. Vriendje/ Vriendinnetje:Ik dacht anders komt ze een jongen tegen als ze een kikker is ofzo.Dat moet leuk zijn.
    Moet ik er nog extra's bijzetten zoals karakter enz.Of hoeft dat niet?
    Voor de zekerheid zet ik het erbij:

    Karakter:Amber is een slim meisje maar op sommige momenten kan ze ook sluw uit de hoek komen,al zou je dat van haar niet erg verwachten.
    Amber is heel leergierig,haar wijsheid heeft ze vat van alles wat ze leest.Ze is gefacineerd door sprookjes en magische dingen.
    Ook bewijst dat weer waarom ze zich best vaak eigenlijk zo kinderachtig kan gedragen.En waarom ze een kikker neemt.
    Deels ook omdat het haar lievelingsdier is al heeft ze niks tegen padden.Maar toen ze hoorde dat je ook in dat dier kon veranderen stond haar keuze meteen vast.Stel je voor als ik het kan en ik kom een kikker tegen net als ik de ware liefde...


    Was niet echt nodig karakter ofzo maar laat het nu maar staan :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik vind het eerlijk gezegd te veel op de echte Harry Potter lijken. Ik zal er iets van jezelf erbij doen. Daarbij zou ik eerst het verhaallijn, zoals hier boven al wordt gezegd, uit werken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    kan ik reserveren?
    en is het voor een rpg of rollentopic?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 15:22 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Oke, die afdelingen zijn precies hetzelfde alleen andere namen, is dat het enige negatieve?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Levicorpus12 schreef:
    Oke, die afdelingen zijn precies hetzelfde alleen andere namen, is dat het enige negatieve?


    De vakken zijn hetzelfde.
    Ze hebben een sorteerhoed.
    De school begint op 1 September.

    Dat is ook allemaal precies hetzelfde?


    "Ignite, my love. Ignite."

    hoi :P

    mijn personage:

    Sam ( van Samantha)
    -leeftijd - 12
    -jaar- boeit me geen zak :P
    -dier- lynx
    -afdeling- luiveng

    en het uiterlijk: doe maar iets elf-achtigs


    I dress to kill, but tastefully

    Mollen hebben sowieso vier poten :'D En ik pas.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    Mollen hebben sowieso vier poten :'D En ik pas.

    Wahaha, dat was me nog niet opgevallen :'D.
    Ik denk niet dat ik mee zou doen, ook niet als het wat verbeterd wordt, gewoon omdat ik vind dat het veel te veel op Hogwarts lijkt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Willen niet meer mensen joinen?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Slotje op aanvraag.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury