• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Hackus
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Hackus
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Roar


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Ellison
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin


    De Indeling;

    - Cherévah en Zayn.
    - Sadie en Harry.
    - Neleh en Louis.
    - Essie en Niall.
    - Sarah en Liam.



    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!



    Het Begin.
    Het net pauze, de schoolbel gaat en iedereen verlaat zijn les om naar de kantine te gaan. Eenmaal daar gaat iedereen bij hun vaste groepje zitten.
    De jongens krijgen te horen wie ze moeten veranderen, ze balen natuurlijk als een stekker, of het boeit hun amper. Ze kunnen het uitstellen maar ook kunnen ze gelijk aan de slag gaan.
    De meiden zitten bij elkaar aan hun vaste tafeltje hun eten op te eten, te praten, te leren noem maar op.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [MT]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Ik veegde snel mijn krullen uit mijn gezicht, want ik had geen zin, om mijn haar in mijn ogen te krijgen. Maar al snel vielen mijn krullen weer voor mijn gezicht, door de beweging van mijn lichaam. Zelf de auto ging er op mee en ik wist zeker dat iedereen van buitenaf, wist wat er zich binnen afspeelde. Ondanks de geblindeerde ramen. Toch was ik blij dat ik ze had. Dat iedereen wist dat we seks hadden, was wat anders dan dat ze het zagen.
    Ik gromde even toen Gwen haar nagels in mijn rug verdwenen, maar door haar uitdrukking, wist ik wat er aan de hand was. Ik zat precies goed en dat maakte dat ik ook precies zo door ging, maar nog net iets harder deze plek raakte. Ik wilde dat ze het uitkreunde. Want dan kon ik me iets meer focussen of het gevoel dat dit opleverde, dan de agressie die nog door mijn lijf raste. Want ik kon er nu niet echt van genieten.


    Gwen Lily Cooper
    Ik vond het fijn om zijn prachtige felle groene ogen te zien tijdens sex, maar zijn krullen gunden me dat lolletje maar weinig. Alleen als hij op zijn rug lag en smeekte om meer gebeurde dat, en dat gebeurde niet heel vaak. Mijn nagels zonken diep in zijn rug en ik hapte naar adem toen hij precies de goede plek raakte. Natuurlijk had hij het ook gemerkt en hij begon hard tegen die plek te stoten. Luide hese hoge kreten rolde over mijn lippen elke keer als hij het plekje raakte. Mijn nagels klauwden diep in zijn rug opzoek naar houvast terwijl vlagen van puur genot door mijn lijf stroomden. Mensen buiten zouden prima kunnen merken waarmee we bezig waren. De ruiten waren gelukkig dan wel geblindeerd, maar de auto scvhudde hevig en ik wist vrij zeker dat ik ook buiten te horen was, gesmoord missen, maar wel te horen. Veel maakte het toch niet uit, want ze wisten allemaal dat we het vaak deden, maar er live bij zijn was toch anders. Hij was nogsteeds gigantisch ruw, waardoor ik wist dat zijn hoofd nog diep in zijn woede zat. Dit ging nog wel even duren, maar hoelang ik het ging volhouden tot mijn eerste orgasme was niet te voorspellen nu hij echt als een beest bezig was en mijn kreten alleen werden onderbroken door haastig gehijg om nog wat zuurstof binnen te krijgen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 22:50 ]


    Bowties were never Cooler

    [MT]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Harry Styles
    Mijn lichaam begon langzaam vocht uit te stoten en kleine zweetdruppeltjes vormde zich op mijn voorhoofd. Mijn krullen bleven eraan plakken en hopeloos, probeerde ik het weer naar achter te vegen. Maar op het moment dat mijn hand, Gwen haar heup verliet om dat te doen, haald ik net terug, waardoor mijn erectie uit haar schoot. Dit durde nog geen paar seconde, want meteen duwde ik mezelf weer in een keer bij haar naar binnen, nadat ik razendsnel mijn haar goed had gelegd. Haar kreunen en gepiep, klonk al muziek in mijn oren. Heel haar lichaam ging mee op mijn stoten, net als de auto. Ondanks de kleine uitschieter, had ik mijn tempo en diepte meteen weer herpakt en zocht ik dezelfde goede plek weer op, die ik eigenlijk in een keer gevonden dacht te hebben. Mijn hand die Gwen haar borst masserde, duwde nu heel haar shirtjes omhoog. Gewoon zodat ik ze kon zien meebewegen met haar lichaam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwen Lily Cooper
    Opeens schoot hij uit me. Ik had alleen niet echt de tijd om verward te zijn want bijna direct stootte hij weer hard en diep in me, precies op de goede plek. Ik begon direct weer te kreunen en te piepen. Ik kon straks echt niet meer normaal lopen als het zo doorging. Hij was echt goed. Ik voelde hoe hij mijn shirt opstroopte. Omdat het zo laag was had ik een beter idee. Ik liet mijn handen uit zijn shirt glijden en trok toen de hals van mijn shirt zo dat die onder mijn borsten kwam te liggen. Daar gaf hem denk ik genoeg vrijheid. Tijdens deze actie was ik wel onstabiel komen te liggen. Snel gleden mijn handen weer onder zijn shirt en hervond ik mijn stabiliteit door mijn nagels weer in zijn rug te zetten. Ik kreunde en piepte en probeerde niet te gillen. Mijn lichaam trilde licht en vlagen van genot overspoelden me. Ik zou het niet lang meer houden. Mijn nagels drukten dieper in zijn vlees en mijn gekreun werd heser. Hij zou gewoon door gaan, wat ik ook deed, dus het tegenhouden had geen zin.


    Bowties were never Cooler

    (Mt)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Had de verkeerde neergezet. Sorry]

    Liam Payne
    Ik luisterde met een glimlach naar Niall zijn woorden. Met Harry hadden we er een probleem bij, maar van die weddenschapsonzin waren we volgens mij wel af. Niemand ging een homo-jongen dwingen met een meid in bed te duiken, zeker niet als hij een vriendje had. Daarbij hadden we nu een prachtig excuus om elk contact af te zeggen. De hele school zou het voor morgen weten. Daar was geen twijfel over mogelijk. Alleen moesten we het nog tactisch aan de anderen brengen. Ofwel we lieten ze in het donker met een slimme smoes, of we vertelden de waarheid. Voor mij stonden beide opties open. "Het heeft echt wel gewerkt, Nialler. Maak je daar nu maar geen zorgen om. We waren al te klef om mee rond te hangen, behalve voor de jongens en Gwen. Daarbij heb ik het gevoel dat niet al die nerdjes het hoog hebben op homo's." Dat vond ik trouwens echt belachelijk. Ondanks dat ik echt op meisjes viel, vond ik homofoben altijd gewoon gekken. Als iemand op jongens viel was dat toch hun zorg, niet de jouwe. Ik zag hem glimlachen, maar bij mijn vraag trok hij toch weer een bedenkelijk gezicht. Zijn ogen twinkelden onschuldig bij zijn vraag, die bij mij een voorzichtige grijns opleverde. Ik wist niet of dit alleen kloten was of dat hij het echt graag wilde. "Wil je echt nog een keer plat geduwd worden tegen de kluisjes? Of sta je nu gewoon te fokken?" Ik woelde met die grijns nogsteeds op mijn gezicht even door zijn haren. Erg vond ik het zoenen met Niall niet, maar als hij echt gevoelens voor mij had was het misschien maar beter het niet te doen, omdat ik ze niet kon beantwoorden. Ik zag hem als een vriend, mijn aller aller beste maatje, maar hem in een romantisch licht zien kon ik niet.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 10:52 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Hoe snel ik uit Gwen verdween, hoe snel ik ook weer terug in haar zat. Defect weer op de goede plek en die bleef ik dan ook raken. Ik probeerde onhandig, Gwen haar shirtje omhoog te stropen, maar ze had zelf al een beter idee. Ze trok de hals van haar shirt onder haar borsten, waardoor het een stuk makkelijker werd voor mij. Het vlees bewoog mee op mijn stoten en ik vouwde mijn hand er weer omheen. Ik gromde zachtjes toen ik haar nagels weer in mijn rug voelde. Ik wist zeker dat deze. Nu onder de rode striemen en bloed zat, omdat haar nagels me hadden open gehaald. Niet dat het me ook maar iets deed en misschien maakte het wel dat ik wat ruwer was. Gwen haar gezichtsuitdrukking sprak boekdelen. 'Kom maar schatje.' Hijgde ik hees. Wetend dat ik haar zo nog een orgasme kon laten bezorgen. En misschien dat de erge druk die dan even kwam, op mijn erectie, mij zelf wel goed zou doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Faisean ---> Butera.... Ookal vind ik dit een raar topic worden...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall Horan
    Toch vroeg ik me wel eens af of een plan voor de volle honderd procent goed zou lopen. Al had ik mijn twijfels daarover, want dan zouden we ook niet in het nablijflokaal terecht komen en daar waren we toch negen van de tien keer te vinden. Correctie, de hele groep was daar negen van de tien keer te vinden. Daar was dus eigenlijk ook het antwoord op de vraag of het ooit een keer zonder problemen zou verlopen. Het was gewoon weg onmogelijk, echt onmogelijk. Daarom had ik dus ook al verwacht dat er hier iets fout zou gaan, maar dat maakte het niet minder leuk. De voordelen waren ook al naar voren gekomen en het was nu al vastgesteld dat -dat wel zou lopen als wij hoopte. Mijn mondhoeken krulde dan ook omhoog bij de woorden die de mond van Liam verlieten. 'Dat laatste vind ik dus nergens op slaan, maar bij het eerste kan ik niets anders dan je gelijk geven. Als het niet gelukt is, dan lukt nooit meer iets.' Soms vroeg ik me toch echt wel is af waar we terecht waren gekomen, als we keken naar het laatste wat de jongen zei. Er was nooit iets goed hier. Of je kon hier niets goed doen. In dat opzicht deed het me wel weer aan thuis denken, want daar kwamen ook dezelfde reacties naar voren toe. Liet mensen zijn zoals ze waren en veranderde er niets aan, als het niets ergs was. Mijn gedachten schoof ik al snel weer opzij en begon weer onschuldig te doen. Onschuldig door de woorden van Liam waardoor het van zijn kant een voorzichtige grijns opleverde. Volgens mij begon hij te twijfelen wat ik nu dacht of voelde en ergens was dat best wel grappig om te zien. "Wil je echt nog een keer plat geduwd worden tegen de kluisjes? Of sta je nu gewoon te fokken?" Hij woelde met diezelfde grijns even door mijn haren. 'I-ik..I-ik' begon ik zo serieus mogelijk en sloeg mijn ogen neer. Voor een aantal seconde bleef ik stil, maar opende al snel mijn mond weer. 'Nee, je bent echt heel erg lief en ik wil je voor geen goud kwijt, maar ik kan je niet anders zien dan mijn beste vriend. Om je vraag te beantwoorden: Ik stond dus gewoon te fokken.' Ik sloeg mijn armen om de jongen heen voor een knuffel en grinnikte zachtjes. Nee, ik deed alleen zo, omdat ik wist dat ik bijna alles bij Liam kon doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gwen Lily Cooper
    Toen ik mijn shirtje zo had gedaan dat hij bij mijn borsten kon sloten al snel zijn handen er weer omheen. Zelf schoof ik mijn handen terug onder zijn shirt. Mijn nagels zonken dieper in zijn rug en hij ging alleen maar ruwer en harder verder, waardoor ik tegen de rand werd gejaagd. Mijn gekreun werd steeds heser. Ik had echt niet lang meer. Toen hij ook nog met zijn hele geile hese sexy stem zei dat ik mocht komen was er geen houden meer aan. Mijn rug trok hol en mijn nagels duwden nog iets verder zijn schouders in. Ik hapte naar adem en piepte luid en hees voor het ongelofelijk fijne gevoel me totaal overspoelde. Mijn spieren spanden zich heel strak aan en ik kwam klaar. Daarna viel ik zo slap als een vaatdoek terug op de achterbank. Mijn vingers lagen nu plat op zijn huid en ik heeg als een bezetene. Mijn totale lichaam was echt heel erg gevoelig en als hij zo door ging zou ik zo weer klaar komen. Aan de ene kant geilde dat idee me alleen maar opnieuw op, aan de andere kant wist ik ook dat hoe vaker dit zou gebeuren hoe harder hij door zou gaan en hoe lastiger ik straks zou lopen omdat hij gewoon door mijn orgasmes was heen gestoten.

    Liam Payne
    Ik knikte instemmend bij Niall's woorden, maar zag hem al snel diep in gedachten wegzinken. Dat gebeurde soms wel eens, maar ik vroeg hem er niet naar. Als hij het wilde vertellen deed hij het echt zelf wel. Al snel verdween zijn denkgezicht weer en was hij weer kleine onschuldige Niall. Ook bij mijn vraag en mijn voorzichtige grijns bleef die kleine onschuldige jongensblik. Ik woelde even door zijn haren, maar toen hij begon te stotteren zonk toch mijn hart in mijn schoenen. Het zou toch niet? Nee, dat kon niet. Niall verzwolg evenveel meisjes als ik. Hij kon toch neit gay zijn. Ik was blijna in volle paniekmodus geslagen toen hij weer begon te spreken en een vloedgolf van oplossing door me heen spoelde. Gelukkig. Anders was dit echt een hele ongemakkelijke situatie geworden waarin ik het hart van mijn allerbeste vriend had moeten breken, iets wat ik nooit had gekunt. Zijn woorden deden me ook goed. Ik sloeg mijn armen ook om hem heen en glimlachte breed met mijn hoofd op zijn schouder. "Je bent mijn allerbeste maatje, Niall. Ik wil je echt nooit kwijt, maar ik ben blij dat ook jij dit alleen als een vriendschap ziet." Ik hield hem dicht tegen me aan. Dit was gewoon erg fijn. Hij kalmeerde me en zorgde dat zelfs op de donkerste dagen er licht bleef branden. Als ik ooit zou moeten kiezen tussen een vriendinnetje en Niall ging ik toch echt wel voor mijn beste vriend. Vrouwen kon je nog inwisselen, maar een vriend als hij niet. Dit spelletje volhouden was met hem dan ook geen probleem voor mij. Samen konden we alles doen en alles aan. Hoe vreemd veel van hun acties samen voor anderen ook leken. Zijn vriend was er altijd voor hem en hij voor Niall. "Zullen we een broodje halen voor het nablijven begint?" Niall was altijd wel in voor eten en zelf had ik geen lunch op. Ik liet een arm los en zocht daarmee zijn zachte hand. Dit faken zou echt geen probleem zijn.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 17:03 ]


    Bowties were never Cooler

    [Aangepast]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Ik wist dat, op het moment dat ik begon te stotteren, allerlei dingen door Liam zijn hoofd spookte. Ik kende hem en ik wist ook dat, als ik echt iets voor hem voelde, dit een hele ongemakkelijk situatie zou gaan worden. Niet alleen voor mij, omdat ik dan had toegeven wat ik voelde, maar ook voor de jongen die hoogstwaarschijnlijk mijn hart niet zou kunnen breken. Dat was ook de reden dat ik al snel weer verder sprak. Ik wilde niet dat hij zich ongemakkelijk zou voelen terwijl dat helemaal niet nodig was. Mijn mondhoeken krulde dan ook weer omhoog tot een bekende grijns toen ik de woorden had uitgesproken, die trouwens alleen maar breder werd door zijn armen om me heen. Automatisch verstrakte mijn greep dan ook weer. 'En jij zal ook altijd mijn allerbeste maatje blijven, Liam. Je raakt me ook niet meer kwijt, want ik wil jou ook niet kwijt, dus er is ook weinig keuze en als ik meer zou voelen dan had ik het echt wel anders aangepakt.' Ik kon heel erg klef zijn met Liam en sowieso zou de jongen bij mij op de eerste plaats staan, maar verliefdheid was het niet. Het was mijn aller -allerbeste vriend, die me ook genoeg dingen bij had geleerd. Ik knikte langzaam bij zijn woorden. ''Goed plan, want ik het honger,' antwoordde ik met een zachte grinnik, want volgens mij was dat echt niets nieuws. Ik pakte zijn hand vast toen hij de mijne zocht en drukte nog een klein kusje op zijn wang, om hem vervolgens mee te trekken naar de kantine. Dit ging allemaal wel een goede kant op. 'Hoe lang hebben we eigenlijk nog?' vroeg ik terwijl ik de jongen aankeek. 'En wat is precies het plan voor als we deze gevangenis kunnen verlaten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam payne
    Ik voelde direct zijn grip verstrakken toen mijn armen om zijn middel lagen. Hij was net een baby aapje, maar wel mijn baby aapje. Zijn woorden deden me heel erg goed. Dat ik me zo tegenover hem voelde was duidelijk voor mij en zei ik hopelijk ook vaak genoeg om het hem te laten weten, maar soms twijfelde ik nog wel of onze vriendschap aan beide kanten even sterk was. Gelukkig wel. Het was geen liefde, maar een vriendschap die sterker stond dan wat dan ook. Sterker dan een huis, sterker dan de bergen. Toen ik over eten begon wist ik het antwoord al. Deze jongen had altijd honger, echt altijd. Ik kneep even kort in zijn hand toen hij de zijne in de mijne legde en glimlachte bij het kusje op mijn wang. Dat was redelijk normaal voor ons. Vrolijk liep ik met hem mee. Hij liep normaal niet zo snel, alleen als er een belofte naar eten was. Onder het lopen trok ik mijn portemonee al uit mijn kontzak. Mijn ogen liet ik naar de klok in de kantine glijden toen hij vroeg hoe lang nog. "10 minuten, ongeveer." Ik haalde vast wat geld uit mijn portemonee dat ik nodig had voor een kaal broodje en nog een blikje drinken. "Ik rijd je naar jou huis om je spullen te pakken. Daarna gaan we door naar het mijne, avondeten met mijn ouders en daarna film kijken ofzo. Het maakt mij niet zoveel uit. kies jij maar." Niall woonde bijna bij mij thuis, dus hij wist wat allemaal kon en wat niet. Vanavond aten we spagetti en daarna hadden we het rijk voor ons alleen omdat mijn ouders vroeg zouden gaan slapen omdat ze vroeg weg moesten. Ik haalde een hand door mijn haren en bestelde toen voor mezelf het kale broodje en een blikje drinken. ik betaalde en liet het wisselgeld los in mijn broekzak zakken. Dan had ik straks nog mutjes om mee te pingelen tijden het nablijven.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Meteen na mijn worden trok Gwen haar rug hol
    En meteen wist ik, dat ik het weer voor elkaar gekregen had. Haar nagels verdwenen in mijn huid en ze hapte naar adem. Het was zo'n geil gezicht. Ze pieten en kreunde hees en ik voelde al haar spieren samen spanen. Iets wat nog veel me druk op mijn lid gaf en het ook mij een intens gevoel opleverde. Ik stoten er doorheen en gleed weer bijna uit haar, omdat ze zo soepel en nat was nu. Haar lichaam viel slap neer en de druk op mijn lid was weer weg. Maar het had me wel een stuk geiler gemaakt. En dat was nou net hetgeen wat ik nog misten. Want echt opgewonden was ik nou niet bepaald geweest. Het was maar goed dat ik gewoon mijn penis snel omhoog kreeg. Ik bleef gewoon precies hetzelfde doorstoten. Ik wilde dat ze nog een keer kwam. Wetend dat ik dan ook wel snel zou komen. Die druk was gewoon overweldigend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''