• Daar zit ik weer, 10 maanden na mijn laatste verblijf op een gesloten afdeling, 6 maanden na mijn ontslag van de behandelafdeling. Weer heeft de depressie mijn doen en denken over genomen en weer ben ik voor mijn eigen veiligheid, maar tegen mijn vrije wil opgesloten op een gesloten, psychiatrische afdeling. Je zou denken dat ik er inmiddels aan gewend ben, het is immers de 4de keer in 2 jaar. Maar zoiets went nooit. Na de eerste 24 uur waarin ik alleen maar aangekleed op bed heb gezeten en een paar uurtjes hen gedut begin ik nu langzaam weer een beetje mens te worden. Mijn moeder heeft me weer van de grond opgeraapt. Ik zit nog steeds in de hele diepe put, maar ik zit in elk geval, dat is beter dan liggen toch? Morgen komt de rechter die moet besluiten of ze mij hier langer mogen vasthouden. Maar om eerlijk te zijn is dat meer een formaliteit. Ik draai inmiddels lang genoeg mee in dit wereldje om te weten wat de uitspraak gaat zijn. Maar toch houd ik me vast aan dat sprankje hoop dat zegt dat ik gewoon naar huis mag morgen. Maar laten we maar niet te hard hopen. Ik zie mijn toekomst heel donker en zwart. Ik leef niet meer van dag tot dag, maar moet leven van uur tot uur. Of misschien wel van minuut tot minuut.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat naar dat je een depressie hebt.

    Ik ben een ex_psychologie student. Mijn pb staat altijd open.

    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, want ik ben bang dat ik wat verkeerds zeg. Maar ik vind het super knap van je dat je het hier deelt, dat je er open over bent en het bespreekbaar maakt. Goed dat je het deelt, misschien helpt het wel als een soort van van je afschrijven.
    Heel heel heel heel heel veel sterkte! Hopelijk ben je snel weer veilig genoeg om daar weg te mogen en succes bij de uitspraak van de rechter 😘


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wens je heel veel sterkte met alles, ik vind het ontzettend dapper dat je hier zo open over bent!
    Ik vind het lastig om te weten wat ik je nu kan zeggen of wensen, maar ik wil je laten weten dat je ontzettend trots op jezelf mag zijn dat je hier open over bent en misschien wel mensen hiermee hebt geholpen.

    mocht je het fijn vinden of nodig hebben dan ben je altijd welkom om mij een berichtje te sturen. Of het nou een serieus gesprek is of gewoon wat kletsen, ik sta voor alles open. Ik hoop dat je kunt vinden wat je zoekt en liefdevolle mensen om je heen mag hebben.

    Een hele dikke knuffel voor jou(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan