• The Love Matchmakers (TLM's) is een team dat klaarstaat om singles te begeleiden en klaar te stomen om te daten. De ene is wat onzekerder dan de andere, maar de andere heeft dan totaal geen ervaring binnen het gebied van daten. The Love Matchmakers helpen singles zoeken naar hun droompartner, ze zorgen voor make-overs, tips die meegegeven kunnen worden en ze organiseren dates voor de singles. Uiteraard gaan ze ook zorgen dat er succesvolle koppels komen. Als een single het team mailt en zij besluiten die persoon onder hun vleugels te nemen zorgen ze voor oproepen aan mensen die hun geroepen voelen die single beter te willen leren kennen. Het team zal uiteindelijk mensen selecteren uit alle inschrijvingen voor de single waarvan ze denken dat ze best bij elkaar zouden kunnen passen. En dan begint het echte werk … Het klaarstomen en de dates zelf. Lukt het, het team om de singles aan een partner te helpen of zullen ze toch falen?

    In deze RPG ben ik op zoek naar vaste en losse rollen. Wat bedoel ik hiermee? De vaste rollen zijn het team (TLM's), zij blijven van begin tot einde in deze RPG gewoon hun rol behouden, de hoofdrollen dus. De losse rollen zijn dus alle mensen die willen kunnen voor even een rol aanmaken als single die zich aanmeld bij het team of als dater die geïnteresseerd is in de single. Hiermee is ook de bedoeling dat je maar voor een korte tijd in de RPG zal meedoen als die bepaalde rol, als de rol eenmaal 'zijn partner' heeft gaan deze eruit. Moest je het leuk vinden, kan je altijd opnieuw terug komen met een nieuwe rol.


    Vaste rollen (TLM's):
    1 visagiste (zorgt alleen voor kapsel en make-up) - Gereserveerd door MaitePayne
    1 stylist (zorgt alleen voor kleding + mag gaan shoppen met de single) - Gereserveerd door Sivan
    1 planner (zorgt voor het plannen van de uiteindelijke dates met evt hulp van de single zelf): Britney Ella Evans - Cenation
    1 tipgever/voorbereider bij klaar stomen (zorgt voor het geven van tips over bepaalde dingen die van pas komen enz)
    1 hulpcoach (zorgt voor zelfvertrouwen en angsten doorstaan): Nerice Rebekkah Roslyn Moore - Primie


    Singles:
    - Louis Maxwell Heartman - Raccoon
    - Emma Merla Kylia Doyle “M” - DreamerN


    Geïnteresseerde: (de mensen die willen daten met de single)
    - Ellaine 'Ella' Nicky Yorkwill - Script
    - Gereserveerd door Mamo


    Invullijstje vaste rollen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje singles:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Grootste angst:
    Beroep/opleiding:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Extra:


    Invullijstje geïnteresseerde:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Beroep/opleiding:
    Familie:
    Extra:


    Regels
    - Max. 2 rollen per account, er is geen limiet (wel bij de vaste rollen).
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - Niet steeds 1 op 1 spelen.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Een aantal weken niet reageren zonder enige reden is zonder pardon eruit.
    - Naamsverandering en afwezigheid altijd doorgeven.
    - Reserveringen blijven 72 uur (3 dagen) staan, daarna komt de rol weer vrij.
    - Alleen ik (Cenation) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 16:43 ]


    16 - 09 - '17

    Sivan schreef:
    Mweh.
    Syl ik probeer hem zo af te maken maar ik wil eerst mijn huiswerk af ;(


    Oki


    16 - 09 - '17

    Nog mensen?


    16 - 09 - '17

    Kraaijkamp -> Ramazzotti.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kan je een hulpcoach voor me vrijhouden?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 16:36 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Rol: Hulpcaoch
    Volledige naam: Nerice Rebekkah Roslyn Moore
    Leeftijd: 22 (18 oktober)
    Innerlijk: Nerice is een aardige jonge vrouw die er alles aan doet om anderen te helpen. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden en haar familie, ze is echt te vertrouwen. Als je een geheim aan haar vertelt zal ze het nooit doorvertellen zonder toestemming. Ze is erg sociaal en maakt veel grapjes. Discussiëren kan ze goed als het moet maar ze heeft toch niet zo graag ruzie met iemand. Als zij iets wil gaat ze er voor, niemand kan haar nog stoppen. Ze is meestal blij, maar pas op, ze krijgt meestal alles wat ze wil, als ze iets niet kan krijgen kan ze nogal in woede uitbarsten. Ze is altijd al enig kind geweest dus ze is gewoon om alles te krijgen en heeft dan ook bijna alles wat ze wil. Ze houd echt heel erg van sporten en loopt elke dag haar tour rond het parkje.

    Uiterlijk:
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9g158Dwnv1r9yrjxo1_500.jpg

    Extra: /

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 17:35 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    Kan je een hulpcoach voor me vrijhouden?


    Je staat er bij (:


    16 - 09 - '17

    Ik wil ook wel meedoen!

    Alleen snap ik het verschil tussen de singles en geïnteresseerden niet echt?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Ik wil ook wel meedoen!

    Alleen snap ik het verschil tussen de singles en geïnteresseerden niet echt?


    Singels zitten echt in het programma, geïnteresseerden komen er alleen bij voor dates en ontmoetingen enz


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Singels zitten echt in het programma, geïnteresseerden komen er alleen bij voor dates en ontmoetingen enz


    Oké! Ik neem eerst wel een geïnteresseerde! Zou ik er later dan eventueel nog een single bij mogen maken?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Oké! Ik neem eerst wel een geïnteresseerde! Zou ik er later dan eventueel nog een single bij mogen maken?


    Sure (:


    16 - 09 - '17

    Ik zit te twijfelen of ik nu nog een rol aan ga maken of niet .... >.<


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik zit te twijfelen of ik nu nog een rol aan ga maken of niet .... >.<


    Moet je zelf weten, maar ik twijfelde al om te sluiten ;s


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Je staat er bij (:



    Dankje


    Geloof niet alles wat je denkt

    Cenation schreef:
    (...)

    Moet je zelf weten, maar ik twijfelde al om te sluiten ;s



    Nee niet doen, ik zal wel helpen met nog mensen te zoeken als je wil ;)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    (...)


    Nee niet doen, ik zal wel helpen met nog mensen te zoeken als je wil ;)


    Dat is lief, maar deze staat al even online en er komen bijna geen mensen ..


    16 - 09 - '17