• 10 jongeren met een veel te grote mond hebben een weddenschap verloren. Dat zorgde wel voor een deuk in hun ego en zeker toen ze te horen kregen waar ze naartoe worden gestuurd. Deze jongeren worden door de tegenpartij namelijk naar meeste gevreesde pretpark in heel Londen gestuurd. Nu zal je -je afvragen wat er zo erg is aan een pretpark, maar zodra je het woord 'verlaten' ervoor zet, zal dat meer dan duidelijk worden. Het pretpark zou vervloekt zijn en de meeste vreselijke dingen zouden gezorgd hebben voor de sluiting. Negen jaar zijn er een aantal vreselijke moorden gepleegd en de geesten van de mensen zouden er nog altijd ronddwalen. En dan met name het spookhuis waar ze in zullen moeten overnachten. Ontsnappen is dan ook geen mogelijkheid.
    Zullen de jongeren toch opzoek gaan naar het ontsnappingsplan? Zullen ze achter het geheim komen? Bewijzen dat het er toch niet spookt? Of zullen de jongeren een voor een verdwijnen en uiteindelijk kan niemand het meer na vertellen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    De jongens:
    - Harry Styles: Kraaijkamp
    - Louis Tomlinson: Ziallicious
    - Niall Horan: Vulcano
    - Liam Payne: Velton
    - Zayn Malik: Styles




    De vriendinnen:
    - Aurora Ladris Grant Glimlas
    - Aleyna Elizabeth Price JustMyHazza
    - Destiny Brooke Livingstone Taormina
    - Ryanne (Ree-Ann) Lucy McGurr Cozart
    - Rickena “Ricky” Melonee Harrison Rider


    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Kraaijkamp en Ziallicious maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 20:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik Liam?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Als het goed is, klopt het zo weer (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol:
    The Tommo
    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Leeftijd:
    21 jaar, 24/12/1991
    Nationaliteit:
    Brits, Doncaster
    Karakter:
    Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Hij is biseksueel, iets wat over het algemeen wel bekend is. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:




    Extra:
    x

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 11:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Meisje
    Naam: Ryanne (Spreek je uit als Ree-Ann) Lucy McGurr, veel mensen noemen haar gewoon Ryan. Zo stelt ze zich ook voor.
    Leeftijd: Achttien jaar, ze is jarig op vijf juni
    Nationaliteit: Half Iers, Half Brits
    Karakter: Ryan is een doorzetter. Opgeven? Ze kent het woord niet eens. Al heeft dat wel een tijd geduurd voor dat die doorzetter in haar kwam. Toen ze een aantal jaren jonger was gaf ze het na een seconde op. Ryan is niet graag iemand die de leiding neemt. Liever helpt ze diegene een beetje dan de hele taak op zich te nemen. Ryan houdt totaal niet van alleen zijn. En als ze alleen is, wil ze met iets bezig zijn. Muziek luisteren, huiswerk maken en soms praat ze ook nog wel eens tegen zichzelf. Ryan is zelfverzekerd van zichzelf, soms wel iets té. Ze houdt nogal van opscheppen, en doet dat dan ook waarneer het maar kan. Soms heeft Ryan van die momenten waar ze alleen maar aan zichzelf denkt. Maar, haar vrienden zal ze altijd wel helpen. Je kan duidelijk zien of Ryan iemand mag. Als ze iemand mag dan is ze wel aardig tegen diegene maar maakt ze de hele tijd minder aardige of flauwe opmerkingen. Als ze iemand niet mag dan is ze poeslief tegen diegene.
    De rest zie je in de RPG
    Uiterlijk:


    Ryan heeft bruin, lichtelijk golvend haar dat tot net over haar borsten komt. De ogen van Ryan hebben een fel blauwe kleur. Ze is daar erg trots op. De lengte van Ryan is 1.56. Ryan is nogal klein voor haar leeftijd maar dat vindt ze totaal niet erg.
    Extra: Ryan draagt altijd een dun kettinkje met een zilveren ‘R’ eraan, ook is Ryan biseksueel, maar neigt meer naar meisjes.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 20:55 ]


    Do what people say you can't.

    Iedereen heeft tot vanavond 19:00 uur de tijd om hun rol in te vullen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    Iedereen heeft tot vanavond 19:00 uur de tijd om hun rol in te vullen.

    Dat ga ik niet redden.. Ik ben om 6 uur pas klaar met werken en ga daarna eten. Dat red ik nooit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Dat ga ik niet redden.. Ik ben om 6 uur pas klaar met werken en ga daarna eten. Dat red ik nooit.


    Snap ik, is logisch. :3 Lever 'm dan later maar in, maar op jou vertrouw ik wel. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Snap ik, is logisch. :3 Lever 'm dan later maar in, maar op jou vertrouw ik wel. ^^

    JEAH! Haha nee, ik vul hem daarna zo snel mogelijk in :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: The Vain
    Naam: Zayn Jawadd Malik
    Leeftijd: Twintig
    Nationaliteit: Brits, Pakistaans
    Karakter:
    Zayn is een jongen waar je niet snel hoogte van zult krijgen. Hij zal zichzelf nooit blootstellen en zijn gevoelens laten zien. Hij is trots op zijn badboy reputatie en wil deze graag zo vasthouden. Het is een behoorlijk mysterieuze jongen, die niet veel over zijn gevoelens, of uberhaupt zichzelf praat. Hij is erg veeleisend en houd van de aandacht die hij krijgt. Hij kan enorm gemeen uit de hoek komen als hem iets niet zint en lijkt af en toe net een dramaqueen als hij zijn dag niet niet heeft. Dan kun je ook maar beter uit zijn buurt blijven. Toch is Zayn een enorm gevoelige jongen. Hij heeft een groot hart en geeft veel om zijn familie en vrienden en zou voor deze door het vuur gaan. Het is een goede luisteraar en staat voor iedereen open. Hij houd er gewoon niet van om zichzelf bloot te geven. Je kan erg met hem lachen en het is een erg goede vriend. Hij is erg beschermend en zou alles doen voor degene waarom hij geeft.
    Uiterlijk:




    Extra: Zayn is Biseksueel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Rol:
    Leeyumm.
    Naam:
    Liam James Payne.
    Leeftijd:
    Twintig, 29 Augustus.
    Nationaliteit:
    Brits.
    Karakter:
    In de RPG, heb nu geen tijd om het uit te typen.
    Uiterlijk:



    Extra:
    x.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    TOPIC 1.


    stay safe because I like being alive at the same time as you