• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Draculea schreef:
    GEEF MIJ DECEMBER PLZ. Gezelligste maand van het jaar. :c

    Amen 2 that. Ik ga naar Amerikaaaaa *O*


    -

    I wish I could stop loving you like you stopped loving me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vanavond naar mijn opa toe die net is geopereerd(Hij had 120 blaasstenen). :(


    Wie gedachten zaait, kan daden oogsten; wie woorden zaait, zal letters oogsten - Baer-Oberdorf

    Draculea schreef:
    GEEF MIJ DECEMBER PLZ. Gezelligste maand van het jaar. :c

    Misschien moet ik iedereen die een kaartje naar 1D heeft eens feliciteren. Het is het nobele ding om te doen en ze hebben er moeite voor moeten doen :X

    Nah, ik ben toch niet blij voor hun :Y)


    -



    This. (cat) Waarom kan Frans niet gewoon makkelijk zijn?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    waarom gaat nou niks in het leven in één keer goed

    'zucht' =.="


    Be yourself

    OMG OMG OMG OMG OMG Mijn verhaal staat in t top. De knappe heer Styles, 16+. Wat meer wil je hebben? Awh yeah (headbang)


    -

    Draculea schreef:
    GEEF MIJ DECEMBER PLZ. Gezelligste maand van het jaar. :c


    Jaaa, mijn verjaardag (2 December ^^ ), Scorpia's verjaardag (1 December ^^), Sinterklaas, Kerstmis, Oudjaar, en vast nog veel andere dingen! :3

    OT: Straks spelen, gelukkig heb ik een redelijk goede dag. :3
    EN ik ben jaloers op Arthur en Lucas Jussen. Ik wil ook zo goed kunnen spelen, maar dan op mijn accordeon!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Wolfheart: Huiswerk aan het doen? (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, nu voel ik wel heel mijn lichaam. Eerst wezen hardlopen, daarna buikspieroefeningen en als afsluiter bilspieroefeningen. Blah.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hongeeeeeer. En fuck zeg. Ik mag zachtjes doen omdat mam en hondjes nog steeds slapen


    -

    What the f. Bemoei je er gewoon niet mee. -_-"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pompompom :D


    Because I love him, do I need another reason?