• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Yes het schaats seizoen begint morgen weer. heb mijn klapschaatsen vorige week van zolder al gehaald:P


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik haat verkoudheid die al meer dan een week duurt. Je raakt er zo vermoeid door ik nu wil aan slapen.

    Oh lol, ik denk dat ik verslaafd begin te worden aan Quizlet en dan vooral aan het RPG'en ervan. I can't stop. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    People are taking over my habits. How annoying. Oh well, I can be excited for Halloween so that's one reason to be happy. :Y)

    Ik denk dat je getalenteerd bent in me leven verpesten. Srsly en dan zit ik zogenaamd met een bom gezicht? 2 woorden: fuck you.


    -

    Caffeine schreef:
    Oh lol, ik denk dat ik verslaafd begin te worden aan Quizlet en dan vooral aan het RPG'en ervan. I can't stop. D:


    Stenenlikker

    Caffeine schreef:
    Oh lol, ik denk dat ik verslaafd begin te worden aan Quizlet en dan vooral aan het RPG'en ervan. I can't stop. D:


    Ik ben allang verslaafd aan Quizlet. Vooral aan het forum.


    -

    Jezus, dit is echt eng. Ik heb plotseling vijfendertig sms'jes van een onbekend nummer gekregen, zonder iets in. Ik heb hem geblokkeerd, maar hij bleef gewoon verder doen. Gelukkig is het nu gedaan D:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ik 20,11 euro heb besteed aan sponsjes, foundation, dagcrème en camouflagestift. Je doet er natuurlijk lang mee en ik ga het niet vaak gebruiken, op de dagcrème na, dus dat scheelt alweer. Maar toch, het is veel, veel geld. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik raak echt zo gefrustreerd van piano spelen ><

    Hahahaha. Vindicat krijgt er altijd weer van langs. :'D
    Tsja, wat wil je ook, met zo'n reputatie. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Incantatem schreef:
    Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ik 20,11 euro heb besteed aan sponsjes, foundation, dagcrème en camouflagestift. Je doet er natuurlijk lang mee en ik ga het niet vaak gebruiken, op de dagcrème na, dus dat scheelt alweer. Maar toch, het is veel, veel geld. :/


    .. Dat is een vrij nogmale prijs :W


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waar blij je nou-hou?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ik 20,11 euro heb besteed aan sponsjes, foundation, dagcrème en camouflagestift. Je doet er natuurlijk lang mee en ik ga het niet vaak gebruiken, op de dagcrème na, dus dat scheelt alweer. Maar toch, het is veel, veel geld. :/

    Dat is echt goedkoop. o.o


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rey schreef:
    (...)

    Ik ben allang verslaafd aan Quizlet. Vooral aan het forum.

    Ik ook, maar ik wou het niet toegeven hehe. Stubborn me. :'D

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 16:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.