• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wahaha. Toevallig heb ik het pastafarisme ontdekt :'D. Geniaal, gewoon.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Boeja, dit gaat al behoorlijk goed ^^ *klopt dit af*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh


    -

    Ik moet echt verder schrijven aan m'n verhaal...

    Caffeine schreef:
    @Wolfheart: Huiswerk aan het doen? (cat)


    Nee, mijn überslechte cijfer voor kennistoets Frans gezien. (cat) Stomme rot toets. Ik laat Frans volgend jaar vallen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 15:14 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik luister naar Pokémon muziek en het is geweldig <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Now I'm sad.

    Iemand een goede link om Scribblenauts Unlimited gratis te downloaden?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ARGH. Ik heb geen zin om die klote krant voor jou op te halen, je leest 'm toch zelf, ga 'm dan zelf ook maar halen. -_-"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yessss, de krant is er al! Ik hoef niet meer weg. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oké, dat eendje van die vine is ZO schattig. Ik heb die vine nu echt al te vaak bekeken. :'D
    Daarnaast: Waarom heb ik de radio niet vaker op 538 Dance Party? Likeeee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eerst voelde ik me beter, en nu voel ik me nog veel slechter dan daarvoor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hoe kan ik 8 uren slapen en nog steeds doodmoe zijn en nauwelijk me ogen open kunnen houden?


    -

    DRAGONS. Gimmeeeee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fuck. Ik heb mijn Pokémon-spelletje voor de NDS teruggevonden (ik was hem al van mijn negende kwijt of zo) en nou ben ik weer begonnen met mijn zoektocht naar bugs :X. Stiekem vind ik het nog altijd leuk...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Er hangt een spin aan de andere kant van mijn raam. Dit is de eerste keer dat ik zou willen dat een spin ín mijn kamer zat, want dan zou ik hem tenminste weg kunnen halen. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan