• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Catalina Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig


    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Dochter Manager One Direction.
    Naam: Elijah Lilith Montareál.
    Roepnaam: Elijah, Eli.
    Leeftijd: Negentien ½.
    Geboorteplaats: United Kingdom, Doncaster.
    Innerlijk: Elijah kan tegenover andere zeer bitchy overkomen, terwijl ze eigenlijk een heel gesloten meisje is. Het ijs breken kan je niet bij de eerste ontmoeting, daarvoor zal je haar echt moeten leren kennen. En aangezien de meeste mensen dat niet eens willen omdat ze mensen afkapt als ze ergens niet tegen kan, besluiten de mensen ook gewoon dat ze haar niet willen kennen. Op haar school is ze alleen maar populair omdat haar vader de manager van de grootste boyband is. Maar niemand is echt vrienden met haar omdat ze haar aardig vinden. Elijah weet dat ze achter haar rug echt wel over haar praten, maar doet meestal net of ze van niks weet en doet zichzelf zeer blij voor op school. Haar eigen vader heeft de strijd met het karakter van zijn dochter allang opgegeven, maar je moet niet denken dat ze een verwend nest is. Want geregeld heeft ze ruzie met haar vader als ze iets wilt, of als ze ergens heen wilt. Haar vader is zeer beschermd over haar en Elijah zelf vindt het maar niks dat haar vader zo is. Het zit er dan natuurlijk ook in dat ze wel eens in dat ze stiekem naar een of ander feest gaat en uiteindelijk op haar kop krijgt. Ergens achter het karakter waar ze zich mee voordoet en haar uiterlijk zit een meisje dat niet weet wat ze moet doen om echte vrienden te krijgen.
    Uiterlijk:


    Elijah's echte haarkleur is eigenlijk blond. Vandaar dat de kleur roze ook zo fel is in haar haren, deze kleur heeft ze al vanaf haar 12e leefjaar en heeft nooit overwogen de kleur roze te veranderen in iets anders. Haar oogkleur is donkerbruin, met lange zwarte wimpers die haar ogen mooi en groot uit laten komen. Elijah heeft hoge jukbeenderen en een klein wipneusje. Haar lippen zijn vol en lichtroze gekleurd. Haar lichaamsbouw is een lang en soepel lichaam, met rondingen op de juiste plek. Al vind ze dat haar heupen te breed zijn, staan ze haar wel. Over het algemeen draagt ze een skinny jeans of een legging. Meestal gecombineerd met een wat langer shirt (Legging), of een blousse. ( Broek). Aan haar voeten draagt ze meestal gewoon een van de vele kleuren Vans, en anders draagt ze wel eens hakken, al staan die bij haar wat lager in rang omdat ze -ze niet lekker vindt zitten.
    Extra: Elijah is op de een of andere manier aan het boogschieten geraakt, waardoor ze vaak Katniss Everdeen word genoemd op school. Niet dat ze zich er iets van aan trekt, maar stiekem vindt ze het wel irritant. Ook is ze een Vampire Diaries en Game Of Thrones fan. Vooral dat laatste kan ze uren over door praten, ze haat het als ze een episode niet heeft gezien en vindt Daenerys, Robb, Joffrey, Tyrion en Cersei geweldige characters en hoopt ze een keer te ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 10:53 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Is Louis wel vrij of niet? Omdat er niets achter staat... Anders wil ik Harry wel namelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    is er nog een meisje vrij? (:


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Kraaijkamp schreef:
    Is Louis wel vrij of niet? Omdat er niets achter staat... Anders wil ik Harry wel namelijk.


    Louis is vrij (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Misschien een iets domme vraag maar waar komen de meiden vandaan? Uit Engeland gewoon of uit een ander land?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    Rol:
    Eén van de meisjes.
    Naam:
    Roselle Alexis Johnson.
    Roepnaam:
    Rose.
    Leeftijd:
    Negentien jaar, 1 September.
    Geboorteplaats:
    Manchester.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:



    // Klik //
    Extra:
    x


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Amliande schreef:
    (...)

    Louis is vrij (:


    Dan reserveer ik Louis bij deze (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sivan schreef:
    Misschien een iets domme vraag maar waar komen de meiden vandaan? Uit Engeland gewoon of uit een ander land?


    Gewoon uit Engeland, ze kunnen wel een andere afkomst hebben.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    (...)

    Gewoon uit Engeland, ze kunnen wel een andere afkomst hebben.


    Oke :W Aangezien ik iets heb met Australië sinds ik er deze zomer er naartoe ben geweest. Laat ik mijn personage's er ook vandaan komen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mag ik Harry? c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vulcano schreef:
    Mag ik Harry? c:


    Yesh (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zo, heb Elijah helemaal uitgewerkt !~


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Adnane schreef:
    Mag ik een meisje?


    Jups.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    welke rollen zijn er allemaal nog vrij? :)


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    welke rollen zijn er allemaal nog vrij? :)


    Heb je ervaring? (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.