• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Catalina Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig


    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Louis Tomlinson.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Roepnaam: Louis.
    Leeftijd: 21, 24-12-1991.
    Geboorteplaats: Doncaster.
    Nationaliteit: Brits.
    Innerlijk: Louis is vaak een vrolijke en aanwezige jongen, behalve wanneer hij zijn dag niet heeft. Dan heeft hij werkelijkwaar nergens zin in en kan je ook maar beter ver bij hem uit de buurt blijven. Louis houd er niet van als mensen hem verbeteren, of zeggen dat hij iets niet goed heeft gedaan, dan kan hij aardig kwaad op je worden. Ook is hij standvastig in zijn mening, als Louis iets wilt, dan moet het ook allemaal volgens zijn regeltjes gaan, hij accepteert niet snel de goede bedoelingen van andere. Louis is totaal niet gierig, zoals de meeste andere, hij deelt graag alles met iedereen.
    Uiterlijk:



    Extra: Louis is biseksueel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol:
    Naam:
    Hazel June Cyning
    Roepnaam:
    Hazel, Haz.
    Leeftijd:
    18 Geboren op 15 Juni
    Geboorteplaats:
    Sydney, Australië verhuist op haar 16de naar Londen, Engeland.
    Innerlijk:
    Hazel is iemand waarbij iedereen een woordenboek nodig zal hebben. Zo is ze een enorme flapuit die nooit iets voor zich kan houden zonder dagen niet te slapen. Ze heeft een veelzijdig karakter. Zo is ze van buiten het super zelfverzekerde meisje met haar Bad-ass karakter en die zo graag elke jongen op haar neemt. Maar vanbinnen besluitloos, impulsief, oppervlakkig en erg gevoelig. Haar ijzige karakter is al snel op te merken als je haar voor het eerst ontmoet. Ze vertrouwd niemand, is sluw en probeert haar gespannen kant achter te houden zodat mensen niet haar prestratie druk opmerken. Ook zorgt het ervoor dat mensen haar niet snel vergeten,
    Hazel zit vol energie, is levendig en spraakzaam bij mensen die ze goed kent. Haar Bad-ass karakter zal ook hier te voorschijn komen. Zo kan ze zomaar eventjes iets doen waarvoor de meeste mensen zich kapot schamen. Ook kan ze goed free running, dus in straten via pijpen omhoog klimmen en over hekken heen springen. Ook heeft ze meestal haar geliefde longboard bij zich. Er staat Paradise op en wat rode blokjes. Longboarden heeft Hazel al jong geleerd. Eerst skate-boarden en even later via de jongens van haar school toender tijd longboarden.
    Een van de kenmerken die Hazel niet heeft zoals de meesten mensen die in Engeland wonen ''het om op verliefd te woorden accent'' zoals zij dat mooi verwoord. Hazel komt uit Australië en heeft er tot haar 16de gewoont. Totdat haar vaderswerk besloot om haar vader overteplaatsen naar Engeland ging haar leven haar gangentje. Ze was toen al rebels en 'lichtelijk' gestoord. Toen ze hoorde dat ze zomaar naar Engeland gingen verhuizen was ze woedend. Eigenlijk was dat maar kleins gezegt. Ze ging over haar toeren dat ze uit haar vertrouwde omgeving weggerukt werdt. Die avond had ze een rugzak gepakt en is kwaad weggelopen. Ze nam de trein naar Canberra, en is daar voor een week gebleven. Mensen gingen zich natuurlijk zorgen maken en haar ouders hadden haar als vermist opgegeven. Toen Hazel terug kwam na die week waren er vele conflicten tussen haar en haar ouders. Toen ze noodgedwongen naar Engeland moest had ze besloten om daar snel een bijbaantje te nemen en zo geld te sparen voor een ticket terug naar Australië en geld voor een studie zodat ze daar verder kon leven.
    Toen Hazel hier kwam merkte ze op dat Engeland hellemaal niet zo erg was. Behalve het weer natuurlijk dat ze nog steeds verafschuwt. Ze kreeg snel vrienden en begon haar oude leven te leiden. Maar dan in Engeland.
    Uiterlijk:
    Hazel is 1.71 lang. Ze heeft lange benen, een niet al superlange romp en heeft een van nature wat donkergetinte huid. Ze heeft lichtroze lippen die een klein beetje vol zijn en grote helderblauwe ogen die geen emotie vertonen. Ze heeft een duidelijke kaaklijn en is aan de dunne kant. Hazel heeft van nature lange stijle bruine haren maar sinds haar 17de verft ze haar haarkleur maar al te graag. Iets wat bij andere mensen als irritant wordt beschouwd. Zo heeft ze haar haarkleur al een veranderd naar blond, zwart, donkerpaars en een keertje oook naar wit maar momenteel is ze een brunette met donkerroze dip-dye. Ondanks dat ze erover zit na te denken om haar haarkleur te veranderen naar donkerblauw te verfen.
    Hazel heeft in totaal 7 verschillende tattoo's op haar lichaam pronken. Op haar linkerhand staat op haar vingers in sierlijke letters. Life, Laugh, Love. Op haar linker pols staat een vogel met zijn vleugels gespreid met daaronder love yourself. Op haar linker enkel is een soort enkel bandje getattoerd met daar aan 2 veren en 3 kraaltjes. Dan heeft ze ook nog op haar rechter onderarm een soort kompas laten tattoerren, en ook op haar rechter pols Serenity laten tatoerren. En haar laatste 2 tattoes zijn een veer achter haar linker oor en een G sleutel in haar nek waar ook een klein deel van een Peace teken in verborgen zit. De G Sleutel is haar tattoo die het meest voor haar betekend. Met het kleine stukje peace teken der in verwerkt bedoeld ze de vrijheid van muziek. Dat muziek over alles kan gaan en bij sommige stukken langere wegen aflegt om gehoord te woorden.
    OOk heeft Hazel een neus piercing in haar rechter neusvleugel, een navel piercing waarin meestal deze piercing in pronkt. Ook is haar rechter oor versiert met verschillende oorbellen. Haar kledingstijl is een mix tussen hipster en een beetje rock achtig. De gescheurde shorts, de korte truitjes en overal waarin scheuren of gaten inzitten vind ze geweldig. Meestal draagt ze haar haar in een hoge staart of los. Haar make-up bestaat ook uit zwarte eye-liner en meestal ook wel eens donkerrode lippenstift. hier en daar wat concealer en smokey eyes zal ze ook niet erg vinden. Dit is weer een kant van haar dat haar meisjes kant omhoog haalt. Make-Up. Een toverwoord voor haar.


    Klik || Klik

    Extra:
    Komt uit Australië -heeft een sterk accent- en bespeelt drums. en doet ook aan Free running en longboarden.


    Mweh wilde haar langer maken maar ik wist echt niks meer :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik kon vandaag nog niet zoveel bijwerken, hehe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Weet iemand - iemand voor de andere rollen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als Harry nog vrij is, wil ik hem wel :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Als Harry nog vrij is, wil ik hem wel :3


    Alleen nog Zayn, Liam en Zayn (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zou ik Liam Payne mogen?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 16:47 ]


    Every artist was first an amateur.

    Averalda schreef:
    (...)

    Alleen nog Zayn, Liam en Zayn (:

    Grapje, ik had de reservatie eronder niet gezien..
    Dan wil ik graag Zayn :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Averalda schreef:
    (...)

    Alleen nog Zayn, Liam en Zayn (:


    Twee keer Zayn? Ik dacht dat Nialler ook nog vrij was

    Ik wil nog wel meedoen


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    Twee keer Zayn? Ik dacht dat Nialler ook nog vrij was

    Ik wil nog wel meedoen


    Oh oeps :3. Wil je dan meedoen als Niall?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    En we zitten vol, yay.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    En we zitten vol, yay.

    Je zei dat Zayn nog vrij was, en nu heeft iemand anders hem.. o.O
    Nouja, laat maar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Je zei dat Zayn nog vrij was, en nu heeft iemand anders hem.. o.O
    Nouja, laat maar.


    Oh god. Verkeerde username. Ik was haastig, moet zo een presentatie geven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ow ik heb zoveel zin! D:
    -ZOu je mijn reservatie wel ff kunnen vervangen door haar naam? :'D-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Averalda schreef:
    Rol: Eén van de meiden.
    Naam: Clarissa Emerald Lavigne
    Roepnaam: Clary
    Leeftijd: Achttien, 19-11-1994
    Geboorteplaats: Holmes Chapel, Verenigd Koninkrijk.
    Innerlijk: Clary is een prettig gestoord persoon die alles op het motto 'You only live once' doet. Ze luistert niet graag naar andere mensen en doet alles wat haar hartje begeert, al kan ze nogal impulsief overkomen en heeft een kort lontje. Ook kan Clary een aardig en behulpzaam persoon zijn. Ze helpt dan wel graag mensen en ze ziet mensen niet graag depressief, behalve als het iemand is die ze veracht. Ze kan nogal wreed zijn tegen mensen, maar dat is nogal bijzonder.
    Clary houdt ook wel van een goed feestje met wat drank en goede muziek. Ze is een echte feestmens en kan geen dag zonder drank. Al wilt ze nooit de verkeerde indruk bij mensen achterlaten.
    Uiterlijk:



    Clary houdt graag van een skatergirl stijl en ze zal zich ook nooit veranderen. Haar make-up is standaard - eyeliner, mascara en oogpotlood. Ook is het een hobby van haar om haar haar in verschillende kleuren te verven. Haar favoriete zijn dan toch groen, roze en paars.
    Extra: Ze kende Harry al en ze zaten bij elkaar op school. Alleen had Clary toen nog problemen met haar gevechten en woedeaanvallen. Clary was in een gevecht geraakt met Harry en werd van school gestuurd. Ze haat Harry nog steeds, maar het kwam omdat ze haar vriendin verdedigde. Clary wist dat Harry in One Direction zat, maar dit doet ze alleen voor meer publiciteit voor haar groep.


    Clary is klaar :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.