• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Catalina Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig


    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Op dit soort momenten voel ik mij vreemd C: Iedereens rol is zo kort en kom ik aan met mijn rol van iets in de 900 woorden ofzo die ik zelf kort vind xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Op dit soort momenten voel ik mij vreemd C: Iedereens rol is zo kort en kom ik aan met mijn rol van iets in de 900 woorden ofzo die ik zelf kort vind xD


    Ik ga m nog langer maken. Maar ik zit nu op mijn mobiel en ik moet zo een presentatie geven :/


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    (...)

    Ik ga m nog langer maken. Maar ik zit nu op mijn mobiel en ik moet zo een presentatie geven :/


    Veel succes! Ik moet me gaan omkleden voor voetbal en vervolgens uitleggen dat ik mijn neus gekneusd heb -.-'' Mensen kijken altijd zo vreemd en roepen: ''Je kan je neus niet kneuzen!'' JA joh. Je kan hem wel breken maar niet kneuzen. -.-'' Wat een slimme mensen *facepalm*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rol:
    Nialler
    Naam:
    Niall James Horan
    Roepnaam:
    Niall
    Leeftijd:
    19
    Geboorteplaats:
    Mullingar, Ierland
    Innerlijk:
    Niall is iemand die enorm optimistisch ingesteld is. Hij wil zijn tijd niet verspillen aan de negatieve dingen in het leven en haalt zoveel mogelijk uit het leven als hij kan. Daarnaast is hij ook het soort persoon dat met iedereen vrienden kan worden. Niall is gewoon een aardige jongen die altijd wel zin heeft om een praatje te maken of om te lachen. Dit heeft hij te danken aan zijn enthousiasme dat altijd aanwezig is en de lucht van geluk die hij bijna constant met zich mee lijkt te dragen. Niall is erg ‘carefree’, geen stress, geen druk en hij houdt van het leven (en eten). Het is niet echt zijn motto, maar hij is iemand die er zeker onder valt; Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Het kleinste grapje, simpelste dingetje kan bij de jongeman een enorme lachbui veroorzaken. Zijn lach en continue energie is ook enorm aanstekelijk waardoor velen automatisch met hem meelachen of meedoen. Niall heeft ook een redelijk stout kantje. Vaak kan hij grof gebekt uit de hoek komen en op een feestje kijkt hij niet op een biertje meer of minder. Dit speelt enorm met de jeugdigheid die hij over zich heen heeft. Maar hij is absoluut niet zo onschuldig als hij eruit ziet. Een klein minpuntje is dat hij te snel mensen vertrouwt, vooral zijn vrienden. Hij heeft geen moeite met zijn gevoelens open te stellen e.d. Dit houdt echter het risico in dat hij makkelijk gekwetst kan worden. Eenmaal dat gebeurt kan hij het gelukkig ook snel weer van zich ‘afzetten’. Daarvoor heeft hij een te optimistische kijk, maar onderhuids blijft het onaangename gevoel toch wel nog even nazinderen.
    Uiterlijk:






    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 16:53 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Bandlid
    Naam: Liam James Payne
    Roepnaam: Liam
    Leeftijd: Twintig jaar
    Geboorteplaats: Wolverhampton, Engeland
    Innerlijk: Het vaderfiguur van alle leden kun je wel zeggen. De lieve, zorgzame jongen ook wel Liam genoemd zal altijd iedereen helpen. Jong of oud, goed of slecht. Hij zou het verschrikkelijk vinden als hij iemand niet hielp. De laatste paar maanden heeft hij het licht onderhand wel gezien en maakt nu meer lol dan ie had. Liam heeft gemerkt dat je niet zo overbezorgd hoeft te spelen tenzij het ernstig is - onnodig is wat overdreven. Mee naar clubs, meer uitgaan en ga zo maar door. De jongen zou het allemaal doen als zijn vrienden met hem mee gingen want als hij bij zijn vrienden is dan is alles wel leuk. Je krijgt Liam niet zo snel boos - dat lukt haast niemand. Maar als je hem boos krijgt zal je toch echt een paar uur moeten wachten om hem weer rustig te krijgen. Want als hij boos is - is hij woedend. Gelukkig ziet Liam haast overal de positieve kant van in waarbij hij je altijd een tweede kans zal geven.
    Uiterlijk:


    Extra: -

    Ik heb hem even gekopieerd, als dat erg is dan roep je maar :]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:44 ]


    Every artist was first an amateur.

    Yaay, ben weer terug. Ik ga morgen alles bijwerken ^_^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: The Vain
    Naam: Zayn Jawadd Malik
    Roepnaam: Zayn
    Leeftijd: Twintig
    Geboorteplaats: Bradford, Engeland
    Innerlijk:
    Zayn is een jongen waar je niet snel hoogte van zult krijgen. Hij zal zichzelf nooit blootstellen en zijn gevoelens laten zien. Hij is trots op zijn badboy reputatie en wil deze graag zo vasthouden. Het is een behoorlijk mysterieuze jongen, die niet veel over zijn gevoelens, of uberhaupt zichzelf praat. Hij is erg veeleisend en houd van de aandacht die hij krijgt. Hij kan enorm gemeen uit de hoek komen als hem iets niet zint en lijkt af en toe net een dramaqueen als hij zijn dag niet niet heeft. Dan kun je ook maar beter uit zijn buurt blijven. Toch is Zayn een enorm gevoelige jongen. Hij heeft een groot hart en geeft veel om zijn familie en vrienden en zou voor deze door het vuur gaan. Het is een goede luisteraar en staat voor iedereen open. Hij houd er gewoon niet van om zichzelf bloot te geven. Je kan erg met hem lachen en het is een erg goede vriend. Hij is erg beschermend en zou alles doen voor degene waarom hij geeft.
    Uiterlijk:



    Extra: Zayn is Bisexueel


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nog drie reservaties en dan kunnen we beginnen (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is er nog een rol beschikbaar? ;3
    Ben nog niet zo lang op Q, wel veel ervaring met rollenspellen. Was altijd heel actief op het forum van digidier maar dat werd ik zat door de kleine kindjes etc.
    Krull zat bij mij in de klas en vertelde me over Quizlet, dus vandaar dat ik hier nu online ben.
    Ik heb het totaal niet druk met school dus ben wel veel online!


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    pimpampet schreef:
    Is er nog een rol beschikbaar? ;3
    Ben nog niet zo lang op Q, wel veel ervaring met rollenspellen. Was altijd heel actief op het forum van digidier maar dat werd ik zat door de kleine kindjes etc.
    Krull zat bij mij in de klas en vertelde me over Quizlet, dus vandaar dat ik hier nu online ben.
    Ik heb het totaal niet druk met school dus ben wel veel online!


    Je kan altijd nog een overige rol aanmaken (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wanneer beginnen we?


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Wanneer beginnen we?


    Als de reservaties ingevuld zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zal zo snel mogelijk mijn rol invullen, maar dat wordt 'm vanavond niet meer, sorry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    Ik zal zo snel mogelijk mijn rol invullen, maar dat wordt 'm vanavond niet meer, sorry.


    Maakt niet uit, ik ga het speeltopic morgenavond openen (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, ik ga het speeltopic morgenavond openen (:


    *O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial