• Plaats hier al je onzin over of juist niet over de rpg xp

    Rollentopic
    Speeltopic 1



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:51 ]


    16 - 09 - '17

    Sivan schreef:
    Ow god de bitch -.-" Hellemaal een heel drama maken dat ze naar Londen gaat. Ik zeggen dat er niet veel aan is. Gaat ze mij uitschelden dat ik een aandachts hoer ben -.-" Nou ja.
    HELLOOOOO :D

    Dafuq en wie mag deze dramaqueen wel niet geweest zijn?


    -

    Sivan schreef:
    Ow god de bitch -.-" Hellemaal een heel drama maken dat ze naar Londen gaat. Ik zeggen dat er niet veel aan is. Gaat ze mij uitschelden dat ik een aandachts hoer ben -.-" Nou ja.
    HELLOOOOO :D


    Geez, waar slaat dat nou weer op? Ik vond Londen trouwens wel leuk tbh, maar smaken verschillen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rey schreef:
    (...)
    Dafuq en wie mag deze dramaqueen wel niet geweest zijn?


    Iemand van Quizlet waar ik al een keer ruzie mee heb gehad. -.-" Echt hoor. Eerst zeiken dat ik te 'openlijk' voor mijn snijden uitkwam en dat ik ziek was
    -meestal ging dat van:
    Zij: Jij bent ziek.
    Ik: Ja dat ben ik inderdaad.
    En dan werdt zij kwaad -.-" En nu zeg ik dat Londen wel leuk is maar dat het toch sterk tegenvalt en gaat ze mij een grote mond geven -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik denk al dat ik weet wie je bedoelt, dat ze dr bek gwn houdt zeg! -.-


    16 - 09 - '17

    Irvine schreef:
    (...)

    Geez, waar slaat dat nou weer op? Ik vond Londen trouwens wel leuk tbh, maar smaken verschillen ^^


    Ik kom er al sinds ik baby ben en na 14 jaar daar meerdere keren per jaar rondgelopen te hebben ken je zolangs wel alles en is er niet veel te bezoeken. Meestal ga ik daar naar de Primark en haal ik Nars producten alleen maar en spreek met vrienden af.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    Ik denk al dat ik weet wie je bedoelt, dat ze dr bek gwn houdt zeg! -.-


    Jup. Maar ze weet niet wie ik ben aangezien ze mij onder Scimmia kent xD En ik ga mijn username lijst verbergen. Is kijken hoelang eht duurt dptotdat ze doorhebt wie ik ben xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahahaha xp

    Jhep, ik ben weer mijn broer zijn muziek aan het luisteren xD


    16 - 09 - '17

    Sivan schreef:
    (...)

    Iemand van Quizlet waar ik al een keer ruzie mee heb gehad. -.-" Echt hoor. Eerst zeiken dat ik te 'openlijk' voor mijn snijden uitkwam en dat ik ziek was
    -meestal ging dat van:
    Zij: Jij bent ziek.
    Ik: Ja dat ben ik inderdaad.
    En dan werdt zij kwaad -.-" En nu zeg ik dat Londen wel leuk is maar dat het toch sterk tegenvalt en gaat ze mij een grote mond geven -.-"

    Ach loser -.-


    -

    Cenation schreef:
    Hahahaha xp

    Jhep, ik ben weer mijn broer zijn muziek aan het luisteren xD

    Oh Sylvie, dat mag niet (N)


    -

    Rey schreef:
    (...)
    Oh Sylvie, dat mag niet (N)


    Is gewoon 1 liedje dat ik eens goed vind, haha, nu is het alweer mijn muziek


    16 - 09 - '17

    :(((A):@(baby):D:S(doeg)(cat)(typing)(cool)(dance):8(flower)(H)(K)(lol)(N):X:|:O(Y):P(puh):((6)(hoera)_O_(yeah)(zip):)(nerd):Y):$;):9~(duivel)(huil)xD(wbw)*O*(pirate)(joehoe)(bloos)(kudo)(wedding)(finger)(gsm)(alien)(quote)(banana)(kitty)(cop)(headbang)(bat)(clown)(heart2)(no_chears):W

    BOREDOM


    -

    Hello kroket, ga schrijven fzo? Of vertel iets tegen me op fb xp


    16 - 09 - '17

    PANIEK


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Trouwens, iemand moet reageren woeoe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat paniek? Vertel het is aan Sylvieke!

    Ik heb al gereageerd gister ..


    16 - 09 - '17