• Ik kreeg net een idee voor een nieuw verhaal, maar ik wou even weten wat jullie er van denken.
    Denken jullie dat dit een goed verhaal zou kunnen worden? Of hebben jullie misschien nog tips.
    Wat ik ook vooral wil weten is dat er niet iemand anders al is die dit verhaal heeft misschien.

    Dit is zo ongeveer waarover het gaat gaan. De namen en zo kunnen nog veranderen:

    Wat als je op een bepaalde manier altijd in de toekomst kan kijken?
    Laura kan het. Ze kan zien wat er in de toekomst gaat gebeuren.
    Eerst leek het haar wel leuk en handig. Ze zou te weten kunnen komen welke beslissingen ze moet maken en wat ze kan verwachten van de toekomst. Ze vond het een handige gave en wou het geheim houden, dus ze vertelde er niemand iets over.
    Maar wat als ze na een tijdje allerlei dingen te zien krijgt die ze niet wil zien. Ze heeft geen controle meer over haar “visioenen” en de dingen gebeuren niet meer zoals ze zou willen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    persoonlijk zou ik het niet lezen omdat ik het niet origineel vind.
    maar als jij dit graag wilt schrijven wat houd je tegen? je schrijft immers voor jezelf.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.