• Een vriendin van me heeft nu al twee keer "dickpics" ontvangen van een normale vriend (waar ze niet mee bezig is ofzo) van haar en ze vind dat naar haar zeggen "fucking grappig."

    ...

    Ben ik nou zo raar dat ik dat niet normaal vind? Als een van mijn maten me zoiets zou sturen zou ik hem gelijk een uitbrander geven van hier tot München, want dat hoef ik van mijn vrienden helemaal niet te zien. Hallo, what the hell?

    Ben ik nou raar? Of wat vinden jullie ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 17:41 ]


    ars moriendi

    Dat is niet raar. Als ik een dick op de mail krijg, zou de afzender ook een uitbrander krijgen. Ik snap de jongens die dickpics maken trouwens ook niet... Voor je het weet staat het open en bloot (wat het toch al was...) op internet. Kan iedereen genieten van je zeventien centimeter onkruid.


    Searching heavens for another earth

    Mijn eerste reactie: what the hell.
    Nee, het is niet raar dat je dat vind (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    getvur, nee dat is zeker niet raar van jou, het is eerder raar van haar. Stiekem geilt ze erop, ik bedoel, als ik een dickpic zou krijgen zou ik zeker de afzender laten merken (en voelen) wat ik daar van vind. Sorry hoor maar je bent vrienden, dan stuur je elkaar toch geen naaktfoto's. jek, moet er niet aan denken.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Taormina schreef:
    getvur, nee dat is zeker niet raar van jou, het is eerder raar van haar. Stiekem geilt ze erop, ik bedoel, als ik een dickpic zou krijgen zou ik zeker de afzender laten merken (en voelen) wat ik daar van vind. Sorry hoor maar je bent vrienden, dan stuur je elkaar toch geen naaktfoto's. jek, moet er niet aan denken.

    Nee, echt he? En dat zou ook nog kunnen ja. Ik dacht in eerste instantie gewoon aan een behoorlijk kinderachtige vorm van humor. I mean, come on, foto's van iemand's lul humor? Serieus..?


    ars moriendi

    Taiteilijan schreef:
    Dat is niet raar. Als ik een dick op de mail krijg, zou de afzender ook een uitbrander krijgen. Ik snap de jongens die dickpics maken trouwens ook niet... Voor je het weet staat het open en bloot (wat het toch al was...) op internet. Kan iedereen genieten van je zeventien centimeter onkruid.


    Precies dit. Dat hoef je toch helemaal niet te zien :S


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Taiteilijan schreef:
    Dat is niet raar. Als ik een dick op de mail krijg, zou de afzender ook een uitbrander krijgen. Ik snap de jongens die dickpics maken trouwens ook niet... Voor je het weet staat het open en bloot (wat het toch al was...) op internet. Kan iedereen genieten van je zeventien centimeter onkruid.

    Hmm, of misschien was de afmeting gewoon de grap. :]]


    ars moriendi

    Ja i mean als ze het zo vervelend zou vinden had ze wel gezegd dat die vriend moet stoppen, maar dat doet ze blijkbaar niet dus lijkt het mij dat ze het niet zo heel erg vindt, haha.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Ik vind het belachelijk dat mensen dat doen. :'D Het is sowieso nooit verstandig om foto's te maken van je privé-zones.
    En ja, iemand heeft mij ook al eens zo'n foto gestuurd. Ik ben zo kwaad op hem geworden dat hij dat waarschijnlijk nooit meer uit zijn geheugen zal krijgen. :')

    Ik heb wel een keer van een internetvriend zo'n foto opgestuurd gekregen, dat vond ik in die situatie nog best lachwekkend (cat). Maar die gast kende ik verder ook helemaal niet. Als een echte vriend me een foto van z'n lul zou sturen, zou ik dat heel vreemd en ongemakkelijk vinden.


    i put the fun in funeral

    What the fack? Ze is niet bezig met die jongen en toch krijgt ze die foto? Ik vind het van beiden nogal raar. Of die gozer vind het gewoon leuk om foto's van zijn dick aan iedereen door te sturen :'). The fuck. Da's inderdaad gross, ja. Zoiets hoef ik ook echt niet te zien van vrienden van me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xiheartharry schreef:
    Mijn eerste reactie: what the hell.
    Nee, het is niet raar dat je dat vind (:

    Malafide schreef:
    What the fack? Ze is niet bezig met die jongen en toch krijgt ze die foto? Ik vind het van beiden nogal raar. Of die gozer vind het gewoon leuk om foto's van zijn dick aan iedereen door te sturen :'). The fuck. Da's inderdaad gross, ja. Zoiets hoef ik ook echt niet te zien van vrienden van me.


    26 - 02 - '16

    jaks sorry maar dan ben je gewoon gek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is volkomen begrijpelijk dat je zo reageert, ik zou zeker hetzelfde doen. Maar gelukkig ga ik niet met het soort jongens om dat snel zo'n foto door zou sturen. :') Hoop ik toch.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, dit doet me denken aan die keer dat een vriend van mij zijn webcam aan wilde steken en ik zonder argwaan accepteerde, waarop ik een rukkende kerel te zien kreeg.
    Ik vroeg heel droogjes of dat alles was wat ie had en heb nooit meer last van hem gehad :Y).

    There is a solution for every awkward situation :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.