• Een vriendin van me heeft nu al twee keer "dickpics" ontvangen van een normale vriend (waar ze niet mee bezig is ofzo) van haar en ze vind dat naar haar zeggen "fucking grappig."

    ...

    Ben ik nou zo raar dat ik dat niet normaal vind? Als een van mijn maten me zoiets zou sturen zou ik hem gelijk een uitbrander geven van hier tot München, want dat hoef ik van mijn vrienden helemaal niet te zien. Hallo, what the hell?

    Ben ik nou raar? Of wat vinden jullie ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 17:41 ]


    ars moriendi

    Malafide schreef:
    What the fack? Ze is niet bezig met die jongen en toch krijgt ze die foto? Ik vind het van beiden nogal raar. Of die gozer vind het gewoon leuk om foto's van zijn dick aan iedereen door te sturen :'). The fuck. Da's inderdaad gross, ja. Zoiets hoef ik ook echt niet te zien van vrienden van me.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wachtwachtwacht, het is niet normaal als je dickpics stuurt?

    Ohhh... Dit verklaart eigenlijk heen hoop!


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Wachtwachtwacht, het is niet normaal als je dickpics stuurt?

    Ohhh... Dit verklaart eigenlijk heen hoop!

    Hehe, do I smell a little amount of sarcasm here..? (cat)


    ars moriendi

    Okammy schreef:
    Wachtwachtwacht, het is niet normaal als je dickpics stuurt?

    Ohhh... Dit verklaart eigenlijk heen hoop!


    Stuur mij even een Cc'tje.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ben ik nou de enige die het helemaal oké vindt om dickpics te ontvangen? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Metalizer schreef:
    Ben ik nou de enige die het helemaal oké vindt om dickpics te ontvangen? :Y)


    Ik vind het wel moeilijk iemand serieus te nemen erna. But sure for a good laugh.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ramses schreef:
    (...)
    Hehe, do I smell a little amount of sarcasm here..? (cat)


    Nah, ik heb het echt gedaan! Heel vaak! Ik bedoel, als je op omegle praat enzo is dat de bedoeling, toch? ASL vragen en dan dickpics sturen! TOCH? D:

    Wel, en toen kreeg ik een keer een dickpic terug van een meisje O.o

    Deilia schreef:
    (...)

    Stuur mij even een Cc'tje.


    Wel dat gaat niet. Bovenstaande 'meisje' was een noord-brabander en nou ben ik getraumatiseerd door noord-brabanders en ik ga gillen als ik er een- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH *rent gillend weg*


    quidquid excusatio prandium pro

    Zou er denk ik niet zo'n drama van maken, wel denk ik dat ik een gigantische lachbui zou krijgen. Maar eh, ik hoop dat zij geen 'v-pics' of 't-pics' terug stuurt?


    To infinity and beyond •

    Ik zou me kapot lachen, zeker als die kerel een kleine lul heeft, maar voor de rest hoef wil ik het echt niet ontvangen hoor :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.