• Ik weet dat er een algemeen Oscars topic is, maar ik vind dat dit spelletje toch iets meer aandacht verdient aangezien het ontzettend verslavend is!

    Er is een spelletje dat heet Leo's Red Carpet Rampage en daarin help je Leonardo DiCaprio naar een Oscar. Maar dat gaat niet vanzelf, je moet over allemaal fotografen en ijsbergen heenspringen, Lady Gaga ontwijken die is echt heel irritant en ook tussendoor allemaal 'minigames' spelen. Op het einde vecht je tegen een grote Oscar en tegen een Master Oscar (sorry voor de spoilers xD ) Je kan de app ook downloaden in de App Store of Google Play Store, maar daar heb ik geen ervaring mee, ik speel 'm op m'n laptop.

    Je rent met de G en H toetsen, dus die gaan er echt aan als je het spel speelt :') (weet niet hoe het met de app zit). Maar als je tegen de Oscars vecht, kun je ook de pijltjestoetsen gebruiken om o.a. Lady Gaga te ontwijken (en de spatiebalk om te schieten, duurde heel lang voor ik daar achter kwam).

    Ik weet niet of mensen vannacht de Oscars gaan kijken, ik waarschijnlijk niet bc school dus ik zorg dat ik braaf voor 24.00 slaap, anders kom ik niet aan m'n 8 uur slaap maar die hebben dan een leuk tijdverdrijfje totdat ze kunnen wachten :')




    Voel me even heel trots dat ik Leo aan 4 Oscars heb geholpen :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Neeeeee niet Lady Gaga!!!! D:

    Ik had 0 Oscars :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry