• Yo, dit is niet echt voor een verhaal maar gewoon voor een feest dat ik organiseer en ik wil graag een leuke header voor op facebook en natuurlijk een leuke flyer.

    Iemand die hier goed mee overweg kan? Laat het even weten, dan stuur ik de overige details wel naar je op!


    It's okay.

    Dat is best een hoop werk, als ik heel eerlijk mag zijn. Ik zit zelf in het 3e jaar van grafisch vormgeving, maar 'even' een flyer maken is niet echt 10 minuten werk, tenzij je het in word maakt.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Dat is best een hoop werk, als ik heel eerlijk mag zijn. Ik zit zelf in het 3e jaar van grafisch vormgeving, maar 'even' een flyer maken is niet echt 10 minuten werk, tenzij je het in word maakt.


    Oke, ja ik heb er dus nul komma nul verstand van, vandaar. Een header alleen zou ook al heel fijn zijn :Y)


    It's okay.

    Dit moet bij het subforum Creativiteit, lijkt me, maar absoluut niet bij 'Story problemen'.

    Met Word 2013 is er een format waarmee je makkelijk een pragmatische flyer kan maken. Flyers van eigen hand, dus niet door professionelen gedaan, zien er zelden zo mooi uit als wanneer een professioneel eentje maakt. Je kan best zelf aan de slag gaan, met Word is het niet heel erg moeilijk, maar verwacht geen meesterwerk. Voor een écht goede flyer heb je waarschijnlijk speciale programma's nodig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flyers zijn heel makkelijk zelf te maken als je Publisher gebruikt (staat in hetzelfde rijtje vaak als Word en PowerPoint). Je klikt op flyers, klikt op een design en het enige wat je daarna zelf nog hoeft te doen is tekst en plaatjes toevoegen. Uitprinten en klaar!


    From these ashes, I will rise

    Incantatem schreef:
    Dit moet bij het subforum Creativiteit, lijkt me, maar absoluut niet bij 'Story problemen'.

    Met Word 2013 is er een format waarmee je makkelijk een pragmatische flyer kan maken. Flyers van eigen hand, dus niet door professionelen gedaan, zien er zelden zo mooi uit als wanneer een professioneel eentje maakt. Je kan best zelf aan de slag gaan, met Word is het niet heel erg moeilijk, maar verwacht geen meesterwerk. Voor een écht goede flyer heb je waarschijnlijk speciale programma's nodig.


    Klopt, had dat subforum alleen niet gezien, sorry!
    Ik heb een iMac dus word wordt hem in ieder geval niet en programma's downloaden gaat vrij moeilijk, dus vandaar dat ik dit soort werk uit handen geef. Maar bedankt voor de tip!


    It's okay.

    Bradfordd schreef:
    (...)

    Oke, ja ik heb er dus nul komma nul verstand van, vandaar. Een header alleen zou ook al heel fijn zijn :Y)


    Ik wil wel helpen? Laat maar weten!


    To infinity and beyond •

    c:


    It's okay.