• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:01 ]


    -

    Ik ben verpest voor de rest van mijn leven, pervy me ^^


    'Darling, just hold on'

    Als Nederlands niet uitvalt straks, ga ik huilen. Ik wil niet nog een tussenuur. ):


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh, dit moet echt stoppen. Serieus. Alwèèr niet goed kunnen slapen door die helhond. Mijn ogen branden like hell, mijn kop bonkt enorm en ik word er nog uitgeputter van dat ik het probeer vol te houden. Terwijl mijn lichaam alle signs afgeeft met dat 't op is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil mijn punt ik wil mijn punt ik wil mijn punt ik wil mijn punt.

    Serieus, ik heb echt een geweldig goed gevoel over dat onderzoek.


    We need a bigger boat.

    Ik wil mijn BitCoins. Ik wil mijn BitCoins. Ik wil mijn BitCoins.
    Je leeft in de UK, waarom doe je niks D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -.- nou eindelijk les vanaf 12 uur... kwart over 1 uit.... lekker productief dagje... not, tnx id college


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kutschool. Ik ben er helemaal klaar mee.

    Wanneer ik jou hoor praten over je oom, die je nooit gekend hebt en ik maar al te goed, maar aan wie je bepaalde zaken zou willen vertellen, kan ik wel huilen. Je bent nog zo onschuldig; je niet bewust van al het kwaad in deze wereld. Ik geef om jou, kleine man. Kon je maar voor altijd klein blijven...


    We need a bigger boat.

    Draculea schreef:
    Kutschool. Ik ben er helemaal klaar mee.
    jup ik deel dat


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh yeah, ik heb een 8,5 op Nederland:Y)


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Oh, gerechtigheid! Nu alleen nog jullie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kut PGO.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Draculea schreef:
    Kutschool. Ik ben er helemaal klaar mee.


    26 - 02 - '16

    Why is it so hard ;o

    Oef, deze test ging goed!:3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."