• Heey allemaal!

    Vrijdag kreeg ik wat leuks te horen: mijn nicht is voor de tweede keer zwanger!
    Ze heeft al een jongetje van anderhalf jaar oud :3
    Het leuke nieuws werd nog leuker toen ze de echo liet zien: het is namelijk een tweeling!!!
    En dat is echt ontzettend toevallig want zij is dus zelf ook een tweeling!!!
    Normaal slaat het tweeling principe een generatie over maar dat is bij haar dus niet het geval haha.
    We weten nog niet of ze een eiig of twee eiig zijn, daarvoor is ze nog te kort zwanger, maar waarschijnlijk is het twee eiig want dat is zij zelf ook.

    Dus, happy family here :3 yaaaaay.
    Bij jullie nog twee- of meerlingen in de familie?
    Mijn oom uit Australië heeft een stiefdochter die net een eeneiige drieling heeft gekregen (drie jongens), dat is ook wel noemenswaardig hihi.


    Life is hard and then we die

    Wat leuk!
    Gefeliciteerd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leuk! Gefeliciteerd c:.

    Ik ben zelf een tweeling samen met mijn zus


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik hoorde het gisteren, Yelana was helemaal blij.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Gefeliciteerd!
    Voor zover ik weet komen er geen meerlingen bij ons in de familie voor, dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat gaaf, gefeliciteerd!!
    Mijn vader is een tweeling en mijn oma van mijn vaders kant ook. Daar houdt het dan ook op.


    Searching heavens for another earth

    Zo leuk nieuws!! Mijn nicht verwacht in oktober haar tweede kindje =3.
    In mijn familie helaas geen meerlingen.

    Superleuk nieuws! Mijn nicht is ook zwanger, van haar eerste zoontje. Hij wordt eind volgende maand normaal geboren, dus het wordt steeds spannender!


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Yeah, ik ben zelf tweeling. (cat) En wat leuk nieuws!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd!
    Ik heb zelf een tweelingzus, maar voor de rest zitten er geen meerlingen in onze familie.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Aw, super tof! Gefeliciteerd (:

    Er zijn geen tweelingen in mijn familie, ook niet meer haha.

    Superleuk!
    Mijn oma was een een-eiige-tweeling en mijn nichtjes, van mijn vaders kant, zijn dan wel weer twee-eiig


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gefeliciteerd! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Anaklusmos schreef:
    Ik hoorde het gisteren, Yelana was helemaal blij.
    Ik was echt in shock eerst haha, maar ik vind het wel vet leuk! Ik hoop voor Gwen dat een van de twee een meisje is, anders is ze de enige thuis haha :p


    Life is hard and then we die

    Ahw, dat is zo leuk!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Awww c:

    Mijn zus of ik zouden een tweeling zijn geweest. Maar mijn moeder kreeg een miskraam er tussen. Van wie weet ze niet meer .__.
    Mijn neef van 16 (3 maanden ouder dan mij) is al vader, met de ex van mijn vriend ;-;
    *Nobody cares* ;3;


    I see you, over there! Sexy cookie! Cookie Cookie, HAH cookie cookie!