• Hey you!
    Ben jij creatief en wil je een zielig jongetje in nood - mij dus - helpen? Dan zoek ik jou!
    Voor mijn opleiding, filiaalmanager, moet ik een ondernemersplan maken. Een fictieve winkel.
    Nu 'begin' ik een winkel met kleding voor de stijlvolle zakenman. Sjiek, classy, stijlvol maar toch kleurrijk.
    Het is een winkel gericht op mensen met een hoog inkomen. Het is duur, maar mijn winkel straalt wel warmte uit, maar ook status.
    Mijn winkel gaat 'Suit and tie' heten, maar nu heb ik daar een logo voor nodig.
    Ik heb zelf al iets geprobeerd, maar dat faalde nogal.
    Ik zoek een simpel logo dat met mannenmode te maken heeft, maar ook status en warmte uitstraalt.
    Het logo moet een logo zijn dat op de kleding zelf komt te staan, zoals dit, dit of [url=vhttp://smallshopstudio.com/wp-content/uploads/2010/10/chanel-logo.jpg]dit[/url].
    Dus zouden jullie me willen helpen? Het mooiste ontwerp wint tien credits!
    Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust en ik hoop dat er mooie logo's worden gemaakt (bloos)
    Alvast bedankt - ook voor het lezen van dit bericht - lieve creabea's *O*

    Een paar voorbeelden




    Klik
    Klik
    Klik
    Klik

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:00 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aangezien ik me op stage verveel (grafisch vormgeving, vet toevallig maar goed) maak ik wel even snel wat schetsjes.


    Grotere versie

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:33 ]


    To infinity and beyond •

    Ik heb een kleine poging gedaan tot een logo:


    GIMP werkte niet volledig, dus ik ben overgestapt op Paint, maar aangezien dit ook de eerste keer was dat ik digitaal tekende is dit alleen een klein ontwerp.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Ik heb een kleine poging gedaan tot een logo:


    GIMP werkte niet volledig, dus ik ben overgestapt op Paint, maar aangezien dit ook de eerste keer was dat ik digitaal tekende is dit alleen een klein ontwerp.
    Aaah die is echt wel leuk haha. Kun je misschien ook nog op een leuke manier de naam an mijn winkel erin verwerken?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik bén grafisch vormgever - maar ik heb helaas geen tijd! Sorry sorry! succes!

    (je logo hoeft trouwens niet te betekenen dat het je hele naam is: je kunt ook gewoon S&T doen, bijvoorbeeld, of alleen dat stropdasje! Succes)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Surrey, ik faal met alles wat creatief is (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zou je graag verder willen helpen, maar op dit gebied faal ik nogal. Hopelijk vind je alsnog wel iets wat erbij past! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chico schreef:
    (...)Aaah die is echt wel leuk haha. Kun je misschien ook nog op een leuke manier de naam an mijn winkel erin verwerken?

    Ik zal een poging doen :') Moet ik dan even vanmiddag naar kijken.


    From these ashes, I will rise

    Ik heb het logo van Leonhardt gekozen, gefeliciteerd! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf