• Algemene waarschuwing:
    Gezien de klachten over het off-topic gaan het The Great Hall-topic en de Common Room topics, willen we jullie nog eens extra wijzen op de regel over off-topic gaan:
    - Het is niet toegestaan om off-topic te gaan in topics, maar de uitzondering daarop zijn de Offtopic-topics, en de topics in het offtopic-subforum.
    Deze Harry Potter topics behoren dus niet tot de uitzonderingen. Het mag in deze vijf topics alleen gaan over Harry Potter gerelateerde onderwerpen, de opdracht van de maand of het topic zelf. Onderwerpen/posts zoals 'welke username zal ik nemen' en 'Goedemorgen allemaal' mogen dus niet.
    - De moderators.







    "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina
    Smoak

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Festus Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Smoak Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my
    MistSnitch Dries
    Yayde

    BLOG MET INZENDINGEN



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 22:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 okt 2013 - 7:57 ]


    Miep

    Alchemist schreef:
    Welke versie vinden jullie trouwens beter? Ik vind persoonlijk de tweede het best, omdat het contrast beter is.

    De tweede ziet er inderdaad net iets mooier uit


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nyctophilla schreef:
    @Alchemist

    Het is echt prachtig. Ik wou dat ik dat kon.


    Zo lieeeeeeef! But, really, it's no big deal. :') ik heb het niet eens zelf getekend, gewoon afgeprint en geschilderd, haha. :') best wel lang geleden dat ik fotobewerking heb gedaan... Ah well, leeuwen tekenen is gewoon ubermoeilijk.


    help

    ik heb een poging gedaan om een gif te gaan maken :



    ik weet, het is slecht :s heel slecht, schandalig! zo slecht dat het hier niet gepost mag worden!!! -van mij-

    grotere beeld :
    http://tinypic.com/view.php?pic=vxdk6o&s=5#.UkyJpZ05mM8

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 23:01 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    obliviate4my schreef:
    ik heb een poging gedaan om een gif te gaan maken :



    ik weet, het is slecht :s heel slecht, schandalig! zo slecht dat het hier niet gepost mag worden!!! -van mij-

    grotere beeld :
    http://tinypic.com/view.php?pic=vxdk6o&s=5#.UkyJpZ05mM8




    I Like!!
    Niet slecht, iedere poging is leuk.
    En alles wat we dus in de topic insturen.. (de vorige en deze)
    Kunnen we uit kiezen..
    Dus niet getreurd, ik vind hem MOOI!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    obliviate4my schreef:
    ik heb een poging gedaan om een gif te gaan maken :



    ik weet, het is slecht :s heel slecht, schandalig! zo slecht dat het hier niet gepost mag worden!!! -van mij-

    grotere beeld :
    http://tinypic.com/view.php?pic=vxdk6o&s=5#.UkyJpZ05mM8


    Hoe maak je een gif?


    Pretty is just a pretty word.

    Verschillende plaatjes achter elkaar zetten en monteren via een giff site, dat deed ik in iedergeval :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waarom lijkt dit Chinees?

    Zal het een keer uitleggen :P
    1 decimeter is 10 cm 1cm is 0,000100 hectometer
    dus 18x10 = ... cm+ 20 cm =... cm
    dat antwoord maal 0,000100 is het antwoord


    Waarom kunnen we niet gewoon de inhoud van een doos berekenen ofso?
    Dat is A: Vele malen makkelijker.
    B: hoogte x lengte x breedte = inhoud.
    C: ziet er niet uit als Chinees!!!!

    Ughh, blij dat ik geen school meer heb, enkel alleen af en toe iemand moet helpen.
    Met een vak wat ik zelf niet eens snapt, wat voor mij Chinees is!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi



    This is the best quality I've got. :/ Ik vind de wazigheid eigenlijk wel wat hebben. :3 Cheryl, ben je er iets mee? Anders wil ik wel proberen te sukkelen met mijn scanner voor je. :'D

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 17:30 ]


    help

    Howj howj m'n naam staat er nog steeds niet bij omdat ik te lui ben om hem hier neer te zetten.


    take me back to the basics and the simple life

    obliviate4my schreef:
    ik heb een poging gedaan om een gif te gaan maken :



    ik weet, het is slecht :s heel slecht, schandalig! zo slecht dat het hier niet gepost mag worden!!! -van mij-

    grotere beeld :
    http://tinypic.com/view.php?pic=vxdk6o&s=5#.UkyJpZ05mM8


    Ik zou het zelf niet kunnen, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje té. :'D No offence!


    help

    Hello fellow Gryffindors!


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Ik. Ga. Met. Hem. Naar. De. Bioscoop.
    Naar About Time c:


    Miep

    Wat leuk! Welke film gaan jullie heen?
    Ik verveel me echt dood.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Naar About Time. Romantische Comedie van de makers van Notting Hill c:


    Miep

    Haha, ik dacht eerst dat je bedoelde dat het wel eens tijd werd. Klinkt als een leuke film.


    Eternamente, everlastingly, for all time