• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

Irvine schreef:
    And I don't want the world to see me, cause I don't think that they'd understand.

--

Damn...ik wil ook weer een vriendje ;-; en het liefste HEM

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik wil meer Sleepy Hollow afleveringen, Ichabod is zo hilarisch. :')
    Too bad I'll have to wait. Oh well, lot's of other things to do.

Parachutes schreef:
    No matter what we breed, we still are made of greed.

_O_

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Yay, ik kan bijna eenwieleren :3

'The best way to predict the future is to create it'.

Leuk dat ze dat niet eerder kunnen aangeven.

Caution first, always.

Ik kan niet meer. Teveel. Huiswerk. D:

"I shut my eyes in order to see.'

Het lukte, maar het zag er wel Zo uit xD

'The best way to predict the future is to create it'.

Icky. :W

Stop stalking me! Ik word er echt gek van :W

Deep inside, I've never felt alive

Ik vind dat Head Girl eigenlijk heel erg leuk, hehe. (cat)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ok dat was mail 1.. nu wil ik dan toch wel de mail hebben voor de bestelling datum...

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Lol, dan niet.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

LKDJFOEFJLKDF nog 28 minuten en dertien seconden, ik word gek! D:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)