• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Nym schreef:
    (...)
    Ik ben er trots op dat ik een narcist ben... Wat nu?


    I like you.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Give me your smile.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo blij met de foto's van m'n fotoshoot! c;


    26 - 02 - '16

    I like stalking people (cat)

    Oh kut, helemaal vergeten. En het is zo koud! Give me some warmth.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huiswerk of verder aan mn story? Hmm, lastig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Malafide schreef:
    Oh kut, helemaal vergeten. En het is zo koud! Give me some warmth.


    *Gives warmth*
    (flower)(bloem wegdenken, is stiekem een undercover grote kop warme koffie c: )


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik voel me vervangen. (cat)


    :)

    Malzahar schreef:
    (...)

    *Gives warmth*
    (flower)(bloem wegdenken, is stiekem een undercover grote kop warme koffie c: )

    Haha, ahw, dat is zo lief! Dankjewel schat. <3 I really need that big, huge-ass mug with coffee right now C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, heel erg fijn voor je. De meeste mensen zetten zulke dingen op Twitter of Facebook, niet elke 5 minuten tegen dezelfde persoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De knoop doorgehakt en vegetariër geworden. I'm proud of myself.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Urgh, klotezooi. Ben ik m'n hele bericht kwijt -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Presenting to you ladies and gentlemen, one time only, live from the bathtub: Let Me Drown with Blubblububblub!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Inside schreef:
    De knoop doorgehakt en vegetariër geworden. I'm proud of myself.

    *High Five*
    Ik ben het al vanaf mijn negende (:. Uiteindelijk ga je vlees gewoon vies vinden ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waar the fuck blijft de koffie?!


    Don't walk. Run, you sheep, run.