• Algemene waarschuwing:
    Gezien de klachten over het off-topic gaan het The Great Hall-topic en de Common Room topics, willen we jullie nog eens extra wijzen op de regel over off-topic gaan:
    - Het is niet toegestaan om off-topic te gaan in topics, maar de uitzondering daarop zijn de Offtopic-topics, en de topics in het offtopic-subforum.
    Deze Harry Potter topics behoren dus niet tot de uitzonderingen. Het mag in deze vijf topics alleen gaan over Harry Potter gerelateerde onderwerpen, de opdracht van de maand of het topic zelf. Onderwerpen/posts zoals 'welke username zal ik nemen' en 'Goedemorgen allemaal' mogen dus niet.
    - De moderators.





    Harry had never even imagined such a strange and splendid place. It was lit by thousands and thousands of candles that were floating in midair over four long tables, where the rest of the students were sitting. These tables were laid with glittering golden plates and goblets. At the top of the hall was another long table where the teachers were sitting [...] The hundreds of faces staring at them looked like pale lanterns in the flickering candlelight [..] Harry looked upward and saw a velvety black ceiling dotted with stars. He heard Hermione whisper, "It's bewitched to look like the sky outside. I read about it in Hogwarts, A History." It was hard to believe there was a ceiling there at all, and that the Great Hall didn't simply open on to the heavens.



    Beste Q’ers. Jullie professors en ik heten jullie van harte welkom op alweer een nieuw schooljaar op Hogwarts.
    Voor sommigen is dit een fijn weerzien, voor anderen een nieuw begin. Zij die nog niet zijn ingedeeld, moeten eerst langs de sorteerhoed. Wij wensen elk van jullie al het nodige succes voor een magisch jaar, met veel vriendschap en leerrijke ervaringen.
    Moge ieder van jullie hier gevormd worden tot de prachtige tovenaars of heksen die jullie op een dag zullen zijn.
    The Daily Prophet is natuurlijk ook van de partij.
    Naerys, Head Mistress 2013



    Marauder’s Map
    Gryffindor Common Room
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room

    Headmaster and Head of Houses
    Headmaster Naerys
    Head of Gryffindor Scamander
    Head of Hufflepuff PukkelXDing
    Head of Ravenclaw Carmina
    Head of Slytherin Draculea

    Head Boys and Girls
    Gryffindor:
    Bombalurina - Texeira

    Hufflepuff:
    EscrituraTheodora

    Ravenclaw:
    ArendelleVanGogh

    Slytherin:
    YodaAragog

    Opdracht maand Oktober
    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.


    "Before we begin our banquet, I would like to say a few words. And here they are: Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak! Thank you."

    -Albus Dumbledore, Headmaster, 1991

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 okt 2013 - 6:28 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn topics! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mes topics!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Opgelet: Headmaster Naerys heeft al eerder gemeld dat dit topic voor belangrijke zaken is en niét voor theekransjes en geleuter; daarvoor zijn de Common Rooms waar je afdelingsgenootjes zitten. Dat je dit in 'Mijn topics' wilt is prima, maar gelieve niet onnodig te spammen. Ben je nieuw en wil je joinen? Ga langs de sorteerhoed uit de beginpost of, indien je lid bent van Pottermore, kun je de afdeling opgeven waarin je op Pottermore bent ingedeeld. Ga naar het topic van de betreffende afdeling en die zullen je verder helpen. Via de Marauder's Map kun je makkelijk de afdelingen vinden door op de link te klikken. En ja, ik ben gecharmeerd van Percy, dank je. (cat)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 17:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Min ondrwerpn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn topic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat een spammerds. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Slytherin is awesome (ofwel, mijn topics)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    - MT.

    Mon topics C:


    That is a perfect copy of reality.

    Gibbs schreef:
    Mijn topics! :Y)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn Topics. En dankjewel Myke :Y)


    Miep

    mijn topics!


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    mijn topics!


    Queer zijn is gewoon alles

    Bombalurina schreef:
    Mijn Topics. En dankjewel Myke :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn topics.

    Incantatem schreef:
    Opgelet: Headmaster Naerys heeft al eerder gemeld dat dit topic voor belangrijke zaken is en niét voor theekransjes en geleuter; daarvoor zijn de Common Rooms waar je afdelingsgenootjes zitten. Dat je dit in 'Mijn topics' wilt is prima, maar gelieve niet onnodig te spammen. Ben je nieuw en wil je joinen? Ga langs de sorteerhoed uit de beginpost of, indien je lid bent van Pottermore, kun je de afdeling opgeven waarin je op Pottermore bent ingedeeld. Ga naar het topic van de betreffende afdeling en die zullen je verder helpen. Via de Marauder's Map kun je makkelijk de afdelingen vinden door op de link te klikken. En ja, ik ben gecharmeerd van Percy, dank je. (cat)

    Ik zou het ook wel leuk vinden om zelf een persoonlijke sorteerhoed te zijn! (A)
    Ik vind het heel leuk om met mensen te praten over hoe hun karakter in elkaar zit, en hoe ze over dingen denken en zo en om ze verder te helpen met een afdeling.


    Chaos is a ladder.