• Binnenkort ga ik waarschijnlijk een verhaal uitwerken en op Q online zetten, alleen of met iemand anders. Dit is een korte samenvatting over mijn verhaal. Zouden deze lieve creabea's een leuke titel voor me kunnen bedenken? Ik ben er niet zo goed in, to be honest. Dit is trouwens nog geen officiële beschrijving!

    Aimee-Lynn is een meisje, een dolgelukkige prinses. Ze is tussen de 13 en 19 jaar oud en houdt veel van haar ouders en het paleis. Natuurlijk ook van het geld en het land, Dheanië. Haar vader, Gerard en haar moeder, Fachita houden zielsveel van hun enige dochter. Door een probleem met Fachita's buik kan ze niet meer zwanger worden dus Aimee-Lynn blijft (voorlopig) enig kind, waar ze blij mee is. Met Dheanië gaat het volledig goed. Dheanië groeit tot een rijk land en iedereen is gelukkig. Totdat professor Hawlings en zijn knechten het land wilden veroveren vanwege de rijkdom. Aimee-Lynn en haar twee vriendinnen (de vriendinnen, Yuliette en Tessa zijn knechten in het paleis) proberen ze tegen te houden. Fachita word kort daarna ernstig ziek waardoor ze weinig kan doen.
    Het land werd veroverd, de koninklijke familie vluchtte en daarna zit het land zonder gemeente. Hoe loopt dit af?

    Van harte bedankt alvast.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 19:33 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Staatsgreep



    Sorry dat is het eerste waar ik op kom.


    26 - 02 - '16

    Niemand anders heeft dus ideeën? :x


    Some people are art and do art at the same time

    Hmm eens denken.
    Misschien heb je hier iets aan:

    - Coup d'etat
    - Dheanië
    - De wacht op wederkeer
    - De republiek
    - Land van het volk
    - Er is geen vorst
    - Veroverd en gevangen
    - Het paleis zonder vorst
    - Het volk in handen
    - Revolutie
    - Prinses van de republiek


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Land van het volk is wel een goede.


    Every artist was first an amateur.

    Taka schreef:
    Hmm eens denken.
    Misschien heb je hier iets aan:

    - Coup d'etat
    - Dheanië
    - De wacht op wederkeer
    - De republiek
    - Land van het volk
    - Er is geen vorst
    - Veroverd en gevangen
    - Het paleis zonder vorst
    - Het volk in handen
    - Revolutie
    - Prinses van de republiek


    Ze zijn leuk, maar wat betekent Coup d'etat? Het is niet zo handig als je een titel hebt waarvan je de betekenis niet eens van weet, haha. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ze zijn leuk, maar wat betekent Coup d'etat? Het is niet zo handig als je een titel hebt waarvan je de betekenis niet eens van weet, haha. :'D


    Ohh sorry, dat is Frans voor staatsgreep.
    Ik vind het altijd beter klinken dan het Nederlands en ik gebruik dat meestal ook als ik staatsgreep wil zeggen. :P
    Het klinkt gewoon beter en mooier vind ik :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Ohh sorry, dat is Frans voor staatsgreep.
    Ik vind het altijd beter klinken dan het Nederlands en ik gebruik dat meestal ook als ik staatsgreep wil zeggen. :P
    Het klinkt gewoon beter en mooier vind ik :)


    Jup, dat is helemaal waar. =D Haha, geeft niks hoor.
    Ik zit nu te twijfelen tussen Coup d'etat, Dheanië en Land van het volk.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb dan toch voor Dheanië gekozen. Le slotje? (:


    Some people are art and do art at the same time

    Slotje op vraag eigenaar!


    If you had never come out of the blue, I would've stay